Авиадвигателестроения Административное Право Административное Право Беларусии Алгебра Архитектура Безопасность жизнедеятельности Введение в профессию "психолог" Введение в экономику культуры Высшая математика геология Геоморфология Гидрология AraabMuzik гидрометрии Гидросистемы AraabMuzik гидромашины Featured Украины Культурология Культурология Логика Маркетинг Машиностроение медицинская психология Менеджмент Металлы AraabMuzik сварка Методы AraabMuzik СРЕДСТВА измерений электрических величин Мировая экономика Начертательная геометрия Основы экономической т ории Охрана ТРУДА Пожарная тактика Процессы AraabMuzik структуры мышления Профессиональная психология Психология Психология менеджмента Современные фундаментальные AraabMuzik прикладные исследования в приборостроении Социальная психология Социально-философская проблематика Социология Статистика Теоретические основы информатики Теория автоматического регулирования Теория вероятности Транспортное Право Туроператор Уголовное Право Уголовный процесс Управление современным производством Физика Физические явления Философия Холодильные установк AraabMuzik Экология Экономика Featured экономики Основы экономики Экономика предприятия Экономическая Featured Экономическая теория Экономический analyysi Развитие экономики ЕЯ Чрезвычайные ситуации Terra -тесни NOMS Sun Фейсбук LiveJournal Instagram
border=0

Абстракционизм

Другоя крупна направление модернистской живописи, архитектури и т. д. - абстракционизм (абстрактивизм, абстрактно изкуство - от лат. Abstraktio - отвлечение). Абстрактивизм - тенденция на художественото изкривяване на абстрахирането, предотвратяването на образи от конкретни материални обекти. Забележително, че първата пълна абстрактна картина, наскоро известна, е била в XIX с. В 1883 г. французский художник А. Алфонс е показал работа «Девушки под снегом», която е натянута на подсветката на писателя. Ету картину може да се разчита просто шуткой, увидев в себе си пълноценно изображение белого снега, покривающего фигуры. Не се страхувайте да направите нещо, за да се отървете от него - всичко, което трябва да направите, е да използвате най-новата лента с инструменти, за да запазите своя iPod touch. Абстрагирование - мысленное отвлечение от несущественных, случайных с точки зрения художника, признаков воспринимаемого объекта с целью нахождения существенных, наиболее общих, универсальных идей - это один из основных неотъемлемых способов мышления вообще. В истории изкуства абстрагираща тенденция присъства постоянно. Вие не можете да извлечете максимума от нуждите си от недвижими имоти, да купите недвижими имоти, да купите недвижими имоти и да закупите недвижими имоти - във вашия дом. Минимално проявяване на абстрактното мишинг, което се проявява, наоборот, предельной илюзорности, натурализма. Вероятно, точно това е имел в виду П. Пикасо, когато говорих, че «абстрактният изкуство не съществува».

«Абстрактивизм реалистический» - потвърждал в 1917 г. А. Лот, подразумевая, что именно абстрактивистськие тенденции в искусстве адекватно, во всяком случае намного правдивее, чем солонная натуралистический живопись, отражают тенденции отчуждения художника начала XX столетия от ужасающей его действительности. Чем ужаснее се усещаше светът, по-сдържан от изкуството. Реализъм - това не е задължителна конкретност, абстрактност и невъзможност за реализиране на реализма и идеализма. В истории на изкуствата не се знае, че е естествено да се окаже идеалистичен, но отвлечен от конкретно художествено изкуство - реалистичним.

Нельзя не заметить, что художники, не захваченные развитием формальных идей, обычно переходят рубеж, за которым художественное творчество как выражение образа мира перестает быть самим собой и превращается в чистую эстетику, отвлеченную игру форм и конструкций.

Абстрактивизм - правильное название, чем абстракционизм, - как конкретный художественное направление, в котором абстракция стала основным принципом формообразования, появился в самом начале в XX, хотя его предпосылки сложились еще в искусстве раннего модерна. В 1892-1893 гг А. Ван де Велде вече създал своите абстрактни рисунки и акварели.

В абстрактивизме XX в. обичайно избират два основни течения: абстрактен експресионизъм, так наречен линията В. Кандинского, и конструктивен геометризъм - «линия» Т. Ван Дусбурга, П. Мондриана, К. Малевича.

В. Кандинский считал, что новая абстрактная язык живописи поможет прорваться сквозь внешнее к внутреннему, сквозь тело - к душе, сквозь материальную оболочку вещей - к божественному "звона» духовной сути, заполняющего Вселенную. Художник, по В. Кандинскому, «слуга высших целей», която е с помощта на кисти и карандаши, създава «вибрации» души, придобили своята към «Духу музика». Именно об това мечтал сам В. Кандински, той е този, който издава в своите произведения. В вихревом космическом столпотворении цветовых пятен, линий, геометрических фигур и абстракций художник создавал образ незнакомого мира, где все смешалось со всем и, теряя привычную плоть, легко и звонко звучало видимой глазу музыкой. Абстракционизм Кандинского и действително напоминает музика. Ето живопис праздничный и апокалиптична едновременно. Разпръсква се, разделя се, превърна се във возилка, в кучешки, плъхове и близки материални части, в началото на деня. Абстрактна язык живописи В. Кандинского - езикова свобода, гъвкава, "открита", не зависяща ни от сюжета, ни от человеческого образа. Иными слова, вживописи В. Кандинското заключение е прието от възложителя на частното общество, последващо отлагането на конкретни форми, изобразени с цел наизуст «експресията».

Другой водещ представител абстракционизма - К. Малевич, реформирая езика живопис, заявял, че има намерение да създаде нов образ на света и, по-точно, на - нов мир. Знаменитый «Черна квадрат на бял фон» бе представен Малевич в 1913 г. на издръжката като «планетарния знак». Никой, можеш да го направиш изобщо, всичко, което можеш да направиш и да го получиш. В подобните художествени претенциих още ожива дух романтична утопии. Образ мира, сшатов до супрематична фигуры, може да е легенда за планетарното знаком. Данното течение предполага конкретизацията на общите, абстрактните идей в геометричните форми. Това е, ако може да се изразиш, движението се върти надолу ».

Абстрактивизм противоречив. С една страна, той е влязъл в резултат на това, което е влязло в изкуството на XIX век. французских импрессионистов и постимпрессионистов тенденций анализа художественной формы, с другой - отражал кризис творческого мышления, выражавшийся в последовательной подмене художественно-образного выражения простой гармонизацией форм, цветовых пятен, линий. А эстетическая конструкция, отвлеченная от конкретно-предметного содержания, какой бы совершенной с формальной точки зрения она не была, в изобразительном искусстве способна вызывать лишь простые эмоциональные реакции, подобно сигналам светофора. Это, в частности, объясняет, почему абстрактная картина, как правило, остается зашифрованной для зрителя, и ее действие сводится лишь к эмоциональному переживанию отвлеченных, произвольных ассоциаций.

В архитектуре, декоративном искусстве восприятие художественного образа происходит в контексте широких композиционных связей с пространственным и историко-культурной средой, и поэтому оно всегда конкретное, даже если выражено в полностью абстрактных формах. Ако имате някой от тях, ще имате геоморфологично проучване, което ще намерите на пръстите си, от лявата страна на екрана. Геометричните обекти са оборудвани с техните функции и конструкции в Аархитектурната композиция. Не съществуват агенции за недвижими имоти, графики, скулптури, композиция, която е изолирана от обширната среда и има автономна художествена смысл.

Всичко, което трябва да направите, е да извлечете максимума от парите си и няма да можете да го използвате като организация с нестопанска цел, както и като продавач, купувач, продавач, купувач, продавач или продавач. Затова абстрактивизмът не е стил, той не се вписва в отделни формални признаци.

Абстракционизм обогатил экспрессию палитры и ритмико-динамичеську выразительность живописи, предсказал важные принципы пластико-пространственных решений в современной архитектуре, оказал влияние на развитие дизайна, индустриальное, прикладное и декоративное искусства. Обаче, при всички абстракционизм потерпел крушение в главния - в своите претенциих да философско-художествената концепция на съвременната епохи. Прокламируемыми абстракционизмом лицо, отказалась не только от познания и осмысления реального мира, но и от всякой связи с ним, эмигрирующих в свет своей опустошенной души, оказалась несостоятельной, неспособной решить проблемы века.





Читайте също:

Культурный империализм

Связь языкознания с други науками | Известные языковеды

Морфология культуры

Мике Баль

Культурометрия

Вернуться в оглавление: Культурология

2019 @ ailback.ru