КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

I. Metodichnі Ambush vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo в pochatkovіy shkolі




Vstup

Lektsіya 1

Obrazotvorche Mistetstvo - един лидер nayvazhlivіshih predmetіv в pochatkovіy shkolі, Aje в protsesі vihovannya тя CREATIVE rozvitku osobistostі сама урок Obrazotvorche Mistetstvo vіdіgraє znachuschu роля dopomagayuchi ditinі uvіyti в Svit, че tvorchostі Crazy ия priluchitisya да skarbіv hudozhnoї култура. Obrazotvorche Mistetstvo spravlyaє да Лице на чи не е nayefektivnіshu dіyu, повече zavdyaki svoїy unіversalnostі plіdno rozvivaє її emotsіyno-chuttєvu сфера pogliblyuє знания іntensifіkuє vіzualny докосвам dosvіd, formuє zagalnu че estetichnu култура.

В I Pevnyi mіroyu vplivayuchi на Световната ditini vnutrіshnіy е, Obrazotvorche Mistetstvo zaluchaє її да lyudskih emotsіy, vihovuє zdatnіst orієntuvatisya в navkolishnomu zhittі, probudzhuє spriynyatlivіst до красивия, stimulyuє rozvitok образна mislennya, asotsіativnoї pam'yatі, hudozhnoї uyavi. Stayuchi zv'yazkom за іdey аз pochuttіv, zagalnoyu movoyu за rіznih vidіv Mistetstvo, vono olyudnyuє INSHI клон pіznannya ditini на, zbagachuє її Zhittya духовността.

Metoyu вземе Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас Je rozshirennya че изясни ЦДГ uyavlen stosovno rіznih predmetіv, естествено yavisch, lyudskih vzaєmin - tobto otochuyuchoї dіysnostі. В допълнение главоболие vistupaє nakopichennya че hudozhnє uzagalnennya faktіv, pіznannya в obraznіy formі іsnuyuchih zakonomіrnostey.

Главна zavdannyami hudozhno-estetichnogo rozvitku molodshih shkolyarіv zasobami Obrazotvorche Mistetstvo sogodnі Je:

- Rozvitok osobistіsnoї tsіlіsnostі, duhovnostі че poslіdovne formuvannya estetichnoї култура;

- Vihovannya активни постъпки пред estetichnih yavisch dіysnostі че Mistetstvo;

- Tsіlespryamovane аз sistematizovane formuvannya navichok estetichnogo spriymannya че otsіnnoї dіyalnostі;

- Stimulyuvannya че aktualіzatsіya CREATIVE potentsіalu ия udoskonalennya практичност navichok знания, които umіn в клон Obrazotvorche Mistetstvo;

- Rozvitok pragnennya да tvorchoї samorealіzatsії в rіznih видове polіhudozhnoї dіyalnostі.

Tsі zavdannya strukturuyutsya за такава napryamkami:

- Pіznavalno-dіyalnіsny (sistematizatsіya че poslіdovne

pogliblennya знания, които uchnіv uyavlen в tsarinі Obrazotvorche Mistetstvo;

formuvannya че udoskonalennya практичност umіn аз navichok в rіznih видове tvorchoї dіyalnostі; rozvitok sposterezhlivostі, zorovoї pam'yatі, prostorovih uyavlen, тактилна аз kіnestedichnih vіdchuttіv, kolіrnogo Зора, kompozitsіynih navichok);

- Hudozhno-CREATIVE (formuvannya CREATIVE zdіbnostey че pragnennya да tvorchoї samorealіzatsії, rozvitok hudozhnoї uyavi tvorchoї aktivnostі и);

- Spriymannya че otsіnyuvannya (formuvannya estetichnogo dosvіdu, navichok spriymannya че otsіnochnoї dіyalnostі, rozvitok образна mislennya, estetichnogo представителства да yavisch Mistetstvo че dіysnostі, estetichnih pochuttіv, smakіv, otsіnok нужда, emotsіynoї spriynyatlivostі че chutlivostі, formuvannya estetichnoї култура).



За svoєyu spetsifіkoyu shkіlnі zanyattya Obrazotvorche Mistetstvo Pevnyi mіroyu vіdrіznyayutsya ОД іnshih. Заедно ите, имайте предвид, іsnuyut zagalnі vimogi да vsіh без vinyatku predmetіv учението Sereda на yakih Got Бути Persha mіstsі urahuvannya vіkovih Особено shkolyarіv.

Vіdomo Scho uchnі Pochatkova klasіv zalyubki боядисани, lіplyat, konstruyuyut, їhnі роботи bezposerednі, smіlivі, emotsіynі Scho povnіstyu vіdpovіdaє їhnіm vіkovim osoblivo. В molodshomu shkіlnomu vіtsі vіdbuvayutsya vazhlivі zmіni в psihіtsі ditini, аз смрад на vplivayut sposіb mislennya, изглежда, pochuttya, stosunki ите otochuyuchim svіtom. Tsey perіod е малко Lyudin pochinaє usvіdomlyuvati svoє vnutrіshnє "I" в момента е vіdokremlyuvati ОД otochennye. Prodovzhuyuchi pochuvatis ditinoyu, Won vodnochase pragne rozmіrkovuvati, otsіnyuvati аз povoditisya отглежда як Лице на. Въпреки obrazotvorchіy dіyalnostі Цзе mayzhe nemozhlivo - не да shkolyarі molodshі mayuchi dostatnogo rіvnya navichok знания, които umіn, цепка vmіyut не изпрати и двете ob'єmnіst че realnі proportsії predmetіv, їhnє roztashuvannya в prostorі че kolіrnі vіdmіnnostі. Ред на сортиране и CIM Робот uchnіv Pochatkova klasіv zavzhdi труд smislove ценности - schos poyasnyuyut. Хох в I sposterezhlivіst molodshih shkolyarіv rozvinena dosit слаб смрад vіdrіznyayut на suttєvі Намерете ни predmetіv че pragnut vіdobraziti їh в malyunkah, Ale ТСЕ zdіysnyuyut nedoskonalo. Napriklad, prostorovo-ob'єmnі Изображенията върху ploschinі смрад roblyat и взаимопомощ doperspektivnih priyomіv, и robotі ите kolorom vikoristovuyut perevazhno така zvanі "vіdkritі" kolori (tobto kolori-Farben) без zvertayuchi uwagi на kolіrnі vіdtіnki че spoluchennya.

Когато vikonannі zavdan за uyavoyu АВО и pam'yatі uchnі Pochatkova klasіv лесно zmіnyuyut PID час рожба на робот търкаляне OD заговор за іnshogo, mozhut лиши malyunok nezakіnchenim. Всички ТСЕ poyasnyuєtsya іnshimi vіkovimi Особено molodshih shkolyarіv - nestіykoyu uwagi, nevmіnnyam tsіlespryamovano sposterіgati че zoseredzhuvatisya, Shvidky vtomlyuvanіstyu че zbudzhuvanіstyu.

Том formalnі аспекти вземат Obrazotvorche Mistetstvo не privablivі за uchnіv Pochatkova klasіv. Їhnyu uwagi bіlshe privertaє t.zv. "Dієvіst" rіznih predmetіv, yavisch че ob'єktіv природен otochennye, zahoplyuyut rіznі zhittєvі podії, особено нереално, kazkovogo ABO страхотна spryamuvannya. Pong pragnut dіznatisya Якимов ранг pobudovana Pevnyi rіch Якимов Mauger Бути її zastosuvannya в съзнанието на недвижими чи uyavnih. Особено Дзе poyasnyuє zatsіkavlenіst molodshih shkolyarіv opanuvannyam rіznih hudozhnіh tehnіk Scho dozvolyaє їm активно "dіyati" на urotsі - virіzati, lіpiti, buduvati, konstruyuvati toscho, Scho в своята Черга zbagachuє tvorchі mozhlivostі dіtey.

Въпреки това, Творецът на samoviyavlennya molodshih shkolyarіv виновен bazuvatisya на ґruntovnomu navchannі obrazotvorchіy gramotі. Том naybіlsh priynyatnim bachitsya garmonіyne poєdnannya zasobіv CREATIVE virazhennya uchnіv ите poslіdovnim процеси nabuttya neobhіdnogo obsyagu знания umіn че navichok в клон Obrazotvorche Mistetstvo.

Ценен роля в tsomu protsesі vіdіgrayut sposterezhennya, SSMSC suprovodzhuyutsya rіznimi възгледи obrazotvorchoї dіyalnostі. Sposterezhennya даде zmogu uspіshno vikonuvati spetsifіchnі obrazotvorchі zavdannya Scho pov'yazanі ите osvoєnnyam elementarnih navichok роботи и rіznimi hudozhnіmi materіalami, іnstrumentami че priladdyam. Zvichayno slіd vrahovuvati neobhіdnіst vzaєmozv'yazku mіzh sposterezhennyami че сензомоторна gotovnіstyu molodshih shkolyarіv Scho daє zmogu postupovo pіdvesti їh да peredachі prostorovih yavisch в zobrazhuvanomu ob'єktі як на rіvnі "doperspektivnih", така че то nadalі обещаващи форма Изображенията.

Ale prіoritetnoyu metoyu zalishaєtsya zaohochennya uchnіv Pochatkova klasіv да usvіdomlenogo opanuvannya Obrazotvorche Mistetstvo на pіznavalno-dіyalnіsnomu rіvnі че на rіvnі spriymannya ия otsіnyuvannya estetichnih yavisch в mistetstvі че otochuyuchіy dіysnostі, когато това голямо значение Got padati на estetichne spriynyattya Vlasnyi dіysnostі Scho vіdobrazhena Mistetstvo и spriymannya Mistetstvo slіd rozglyadati peredusіm як zasіb aktivіzatsії estetichnogo spriynyattya недвижими ob'єktіv че podіy.

В suchasnіy shkolі pomіtno zrostannya rozshirennya Cola urokіv Obrazotvorche Mistetstvo в pochatkovіy shkolі. Naybіlsh Бажанов в умовете Suchasnyj mozhna vvazhati:

- Уроци ovolodіnnya Obrazotvorche грамотност (ите zanyattya kompozitsії, malyuvannya е вид форма opanuvannya, koloru, ob'єmu, rіznih hudozhnіh tehnіk);

- Уроци oznayomlennya Mystetskyi случва (vivchennya rіznih vidіv че zhanrіv Obrazotvorche Mistetstvo);

- уроци, които spriymannya otsіnyuvannya yavisch Mistetstvo че dіysnostі (organіzovuєtsya spriymannya, analіz че otsіnka Pevnyi hudozhnogo създава ABO yavischa otochuyuchoї dіysnostі);

- Уроци stvorennya samostіynih CREATIVE robіt (vtіlennya Vlasnyi рожба uchnіv в origіnalnih CREATIVE роботи);

- Уроци kolektivnoї obrazotvorchoї dіyalnostі (vikonannya kolektivnoї tvorchoї роботи за spіlnim рожба на тези, които hudozhnoї tehnіki);

- Іntegrovanі уроци (на yakih zdіysnyuєtsya vzaєmne proniknennya rіznih vidіv Mistetstvo на bazі Obrazotvorche Mistetstvo).

Emotsіynіst, zahoplenіst, zatsіkavlenіst molodshih shkolyarіv Je obov'yazkovimi складове за Suchasnyj urotsі Obrazotvorche Mistetstvo, Aje главня metoyu в pіdvischennі efektivnostі mistetskoї osvіti в pochatkovіy shkolі zalishaєtsya stvorennya положителен морален emotsіynogo mіkroklіmatu, spravzhnoї tvorchoї атмосфера dіysnoї "radostі училище" (с Б. Suhomlinskim).

В pochatkovіy shkolі vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo pershochergovoyu Got Booty техника. Същата техника "robit е vchitelya-pochatkіvtsya doskonalogo учител-Местр. Не vipadkovo vchitelіv, SSMSC на храм rіvnі volodіyut vikladannya The Методика предмет ofіtsіyno іmenuyut учител-методик.

Техниката як vchennya на около методи vikladannya, Je vazhlivoyu складове takoї науката Браншовата pedagogіchnoї, як дидактика. "The Методика konkretizuє на materіalі osnovnі категория на дидактиката :. Tsіlі, zmіst, organіzatsіynі ФОРМИ navchannya На rіvnі предмет zmіstu Won vіdpovіdaє към храната: як naykrasche navchati, rozvivati ​​аз vihovuvati shkolyarіv в protsesі zasvoєnnya materіalu на преподаване?" Tobto техника vistupaє svoєrіdnim "іnstrumentarієm" за vchitelya в Yogo-pedagogіchno praktichnіy robotі.

На техники viznachalnіy rolі vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo nagoloshuvali takі vіdomі учители mittsі аз vchenі, як:

Z.S.Bakonіy, A.V.Bakushnnsky, Ya.O.Bashilov, І.P.Glіnska, G.V.Labunska, G.І.Narbut, B.M.Nєmensky. N.M.Sokolnіkova, V.Є.Pestel, N.P.Sakulіna, B.P.Yusov че INSHI. Понг справедлив nazivali техника vikladannya Mistetstvo vikladannya, pіdkreslyuyuchi Scho техника bazuvatisya не е виновен за лишаване hudozhno-praktichnіy dіyalnostі, пиво-ти в Naukova doslіdzhennyah, peredusіm psihologіchnih, а metoyu pogliblennya rozumіnnya osobistostі ditini, її vnutrіshnogo svitu че motivіv schodo tvorchoї dіyalnostі ия samorealіzatsії. Методи vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo, Як-як дали іnsha царица lyudskoї dіyalnostі Got іstorіyu му, traditsії че перспектива. Ії Ставайки ите naydavnіshih chasіv да suchasnostі dosit gruntovno visvіtleno в velikіy kіlkostі Naukova, mistetstvoznavchih, pedagogіchnih че іstorichnih PRACE.

В kontekstі техники rozvitku vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo рамките vіtchiznyanoї pedagogіki bachitsya dotsіlnim zoserediti uwagi на rozglyadі rozpovsyudzhenih отдавна, че Suchasnyj pіdhodіv да t.zv. "Mistetstvo vikladannya".

По този начин, цепка на 20 на rokіv NS аз да teperіshnogo час S-pomіzh іnshih nayposhirenіshimi стомана takі rіznovidi техники vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo, як-от:

1) Методика "цялостен navchannya malyuvannyu" (D.N.Kardovsky, M.M.Rostovtsev, V.S.Kuzin, M.F.Solom'yany, M.A.Kirichenko, O.Ya.Borovikov, VY .Єlіn, G.S.Korobov че INSHI);

2) Методология "rozvitku vіlnoї tvorchostі ditini" (A.V.Bakushinsky, G.V.Labunska, V.Є.Pestel, І.P.Glіnska, V.M.Polunіna, B.M.Yєmensky, NM Fomіna, B.P.Yusov, L.M.Lyubarska, O.Є.Kovalov че INSHI).

Pribіchniki Perche "комплекс" napryamku rozroblyali техника vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo viglyadі има редица сложни теми ( "Nature", "Нашата старта", "Защита на здравето рецепционисти" toscho) vіdpovіdno да yakih аз strukturuvavsya че napovnyuvavsya zmіst navchalnoї dіyalnostі shkolyarіv е malyuvannya вид "," malyuvannya на тези "" Декоративно malyuvannya "ТА" besіdi за Obrazotvorche Mistetstvo ". Perevazhayuchogo стойности в takіy metoditsі привкус (за visnovkami B.P.Yusova) opanuvannyu "tehnіchnogo образ" чрез обучение-tehnіchny изготвянето на Skoda "hudozhnomu obrazovі" през estetichne spriymannya че obrazotvorchіst. Taqiy pіdhіd prizvіv да formalіzatsії naspravdі като Nadzvychaina sytuatsia CREATIVE aktivіzuyuchogo shkіlnogo предмет як "Obrazotvorche Mistetstvo".

Beruchi да uwagi sententsіyu за тези Scho училище Je svoєrіdnoyu Modell ( "zlіpkom") suspіlstva може zrozumіti zamknutіst тя опаковка formalіzuvannya "urokіv malyuvannya" в съзнанието іsnuvannya totalіtarnoї правомощия. Aje mayzhe всички Osvita Dovgy час Була pіdporyadkovana panuyuchіy іdeologії.

Descho іnshoyu Je sutnіst техники "rozvitku vіlnoї tvorchostі ditini" як polyagaє aktualіzatsії в тази чувствителна кожа CREATIVE mozhlivostyah uchnya в съзнанието на zvichaynoї zagalnoosvіtnoї училище. Zagalom процедура tsya znayoma pedagogіchnіy spіlnotі цепка и chasіv zasnuvannya "radyanskoї училище."

техники за дейността predstavnikom "rozvitku vіlnoї tvorchostі ditini" ЦКБ A.V.Bakushinsky, Yaky в perіod Образуване vіtchiznyanoї pedagogіki Mistetstvo zaklikaet да stvorennya nalezhnih умовете на "свобода dityachoї hudozhnoї uyavi tvorchostі, че". " Mayuchi противник има N.K.Krupsku, як zasudzhuvala Виж A.V.Bakushinskogo, vvazhayuchi, Scho в rozvitku CREATIVE potentsіalu shkolyarіv provіdnoyu Got Booty kerіvna роля на учителя, аз Yaky виновен spryamovuvati tvorchіst ditini в Pevnyi канал, vіn napoleglivo buduvav Vlasnyi teorіyu "vіlnogo vihovannya "zasobami Obrazotvorche Mistetstvo.

Vprovadzhennyu NAUKOVO-методично, че практичност rozrobok A.V.Bakushinskogo dopomagali в dalekі dovoєnnі chasi Yogo bagatochislennі сътрудници. Този, на съжалявам tsya Була situatsіya netrivkoyu.

Spravzhnіy "ренесанс" е теоретично-методично rozvіdok A.V.Bakushinskogo лишаване е дошло от 70 Rokach 20-во., Ако Grupa nebayduzhih entuzіastіv (mittsіv, pedagogіv, PhD) PID kerіvnitstvom B.M.Nєmenskogo че BP Yusova rozpochala NAUKOVO-doslіdnitsku че практически-методичен dіyalnіst в napryamku stvorennya novoї Sistemi hudozhnoї osvіti че estetichnogo vihovannya shkolyarіv. Були rozroblenі че на protyazі dvoh desyatilіt aprobovanі vіdpovіdnі navchalnі затопляне posіbniki аз pіdruchniki за 1-10-х klasіv zagalnoosvіtnіh shkіl че stvorenі suchasnі техники vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo.

За naypershimi varіantami Tsikh novih техники zmіst urokіv че Vidi dіyalnostі uchnіv strukturuvalisya в troh napryamkah: "Образът на ploschinі", "Образът на ob'єmі" ТА "spriymannya Mistetstvo". В protsesі разпространено vprovadzhennya (при Teren vsіh respublіk kolishnogo Radyans'ka съюз един zokrema в Ukraїnі) смрад Буле udoskonalenі такъв ранг, Scho учението, че hudozhno-CREATIVE dіyalnіst uchnіv Nabeul нов zmіstovogo napovnennya за такава umovnimi napryamkami:

- "Kolіr"

- "Форма"

- "Kompozitsіya"

- "Prostir че ob'єm"

- "Spriymannya dіysnostі"

- "Spriymannya tvorіv Mistetstvo".

Pershochergovim zavdannyam urokіv Obrazotvorche Mistetstvo Scho їh vikladali за tsimi техники Bulo progolosheno систематично rozvitok в shkolyarіv spromozhnostі spriymati hudozhnіy образ и Yogo vіdtvorennyam далеч от Vlasnyi hudozhnіh роботи.

Цзе даде zmogu dokorіnno zmіniti pіdhodi як Vlasnyi да zmіstu shkіlnogo предмет "Obrazotvorche Mistetstvo", така че аз да printsipovih pozitsіy stosovno rozvitku tvorchoї aktivnostі molodshih shkolyarіv уроците Obrazotvorche Mistetstvo.

Poslіdovniki zgadanih техники pratsyuyut sogodnі ия в Ukraїnі. L.V.Bichkova (м Полтава), L.M.Lyubarska (M.Odesa) L.V.Babenko (M.Kіrovograd) Є.V.Kovalov (m.Gluhіv), SV: ги Середа Konovets (m.Kiїv), че bagato іnshih.

Основни znaryaddya vikladannya техники - методи navchannya. За svoїmi funktsіyami смрад rozpodіlyayutsya на motivatsіynі, navchalnі, rozvivalnі, vihovnі че organіzatsіynі. За bіlshostі shkіlnih на преподаване predmetіv naybіlsh priynyatnim Je сама sukupne vikoristannya rіznih за funktsіyami metodіv navchannya, Scho robit perebіg учението-vihovnogo naybіlsh процеси оптимално.

Така че, vіdomy vcheny ите didaktіkі O.Ya.Savchenko nazivaє методическа navchannya "strategіchnoyu kategorієyu navchannya и priyomi - Yogo тактично viyavom". " Преди zasobіv navchannya traditsіyno vіdnosyat "Ti Objects, priladdya, nosії Informácie че tehnіki Scho zastosovuyutsya от protsesі на преподаване".

Методология vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo в Pochatkova клас peredbachaєtsya vikoristannya bіlshostі zagalnovіdomih Вербална (словесна) (rozpovіd, обяснения, коментари, dopovnennya, besіda, kolektivneobgovorennya), практичност (учението, рисуване, іnstruktazh, іgrovі полето demonstruvannya poslіdovnostі vikonannya практичност zavdan че priyomіv volodіnnya rіznimi hudozhnіmi tehnіkami), че naochnih (audіovіzualnі, zobrazhuvalnі, іlyustrativnі, reproduktivnі) metodіv navchannya.

В zalezhnostі ОД тип tsіley че zavdan кожата урок vchitel Got poperedno viznachiti vіdpovіdny nabіr специфичен metodіv тя методично priyomіv, Scho ще neobhіdnimi че dotsіlnimi Yogo PID час среща. Napriklad за urokіv Obrazotvorche Mistetstvo Scho peredbachayut vikonannya molodshimi ученици Учението е CREATIVE robіt, naybіlsh priynyatnі: rozpovіd іnstruktazh учител, navchalnі полето іndivіdualnі че kolektivnі konsultatsії, Учението изготвянето demonstruvannya priyomіv роботи в pevnіy hudozhnіy tehnіtsі, stimulyuvannya tvorchoї dіyalnostі uchnіv toscho. Descho Inshyj nabіr metodіv че priyomіv pіdhoditime за urokіv іz spriymannya че otsіnyuvannya Mystetskyi tvorіv. Цзе nasampered: rozpovіd, t.zv. монтаж на spriymannya, organіzatsіya spoglyadannya, коментар PID час demonstruvannya за TDM Relief naochnoyu materіalu, aktualіzatsіya Nabutov uchnіv знания, porіvnyalny analіz, stimulyuvannya otsіnochnoї dіyalnostі dіtey, Collective, договаряне, aktivatsіya CREATIVE samoviyavlennya як в словесни, невербални форми, така че аз.

Ред на сортиране и CIM spetsifіka vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo в умовете Suchasnyj potrebuє ОД цепка учител ия разстлана vprovadzhennya deyakih netraditsіynih ABO malovikoristovuvanih metodіv, priyomіv че zasobіv navchannya, Sereda yakih. osobistіsno zorієntovanі, kolektivnі, іgrovі, іntegrativnі, CREATIVE-stimulyuyuchі, emotsіyno-regulyuyuchі, проблем-modelyuyuchі, възприятие-aksіologіchnі имат устно, че невербалната varіantah, Electro-іnformativnі, polіekrannі toscho