КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Тема: Movlennєvі zanyattya в sistemі suchasnoї doshkіlnoї osvіti




План.

1. Zavdannya doshkіlnih zakladіv в rozvitku movlennya.

2. Zmіst аз zavdannya роботи S rozvitku movlennya.

3. Стойността movlennya vihovatelya ия vimoga да Демба.

4. Формата на робот и rozvitku movlennya в doshkіlnomu zakladі.

5. Zanyattya як основни форми navchannya dіtey rіdnoї MTIE.

6. Методи ия priyomi rozvitku че navchannya rіdnoї MTIE аз doshkіlnomu zakladі.

7. Priyomi navchannya dіtey rіdnoї MTIE.

8. дидактизма че naochny materіal ите rozvitku movlennya.

Zavdannya DOP в rozvitku movlennya: rozvitok zagalnoї movnoї култура ия spіlkuvannya култура, rozvitokzv "yaznogo movlennya (dіalogіchnogo че monologіchnogo) zbagachennya, изясни ия zakrіplennya речник, vihovannya zvukovoї култура MTIE, formuvannya gramatichnoї pravilnostі MTIE.

Главна zavdannya vihovannya в близост до село \ S - navchiti ditinu koristuvatisya rіdnoyu movoyu в дневна, bezposerednomu spіlkuvannі ите otochuyuchimi хора rozvinuti usnea movlennya. В novih програма varіantah за DOP ТСЕ zavdannya Особено vidіlyaєtsya. Usі movnі zavdannya за "єdnuyutsya в rozdіlah" Movlennєve spіdkuvannya "АВО Movlennya ditini.

Vihovannya zvukovoї култура MTIE dіtey. Protyagom doshkіlngogo vіku neobhіdno vsebіchno vdoskonalyuvati звук култура MTIE. Ponyattya "звук култура" vklyuchaє две osnovnі rozdіli: Културата vimovi аз movny слуха. Dіti povinnі ovolodіti vmіnnyam chіtko аз коригира vimovlyati usі звучи в думите, че zvukospoluchennya rіdnoї MTIE zgіdno и правила на фонетиката, че orfoepії, chіtko rozrіznyati vimovlyannі аз имам ухото за звукови blizkі zvukіv фенките. Neobhіdno rozvivati ​​artikulyatsіyny aparata dіtey, udoskonalyuvati diktsіyu, rozvivati ​​phonematic слуха.

Rozvitok речник dіtey. В zagalnіy sistemі movnoї роботи във вашия партида ЦДГ zbagachennya речник, Yogo ия zakrіplennya aktivіzatsіya zaymayut мотоциклети Местоположение. Word - Basic odinitsya MTIE, то udoskonalennya movnogo spіlkuvannya nemozhlivo без rozshirennya slovnikovogo склад dіtey. Dіti zasvoyuyut думи - име predmetіv, Закон за разумно, їhnіh yakostey, ovolodіvayut uzagalnyuyuchimi думи. Legkі за rozumіnnya думи dіti zasvoyuyut в ovsyakdennomu spіlkuvannі. Над vazhkimi думи, SSMSC zasvoyuyutsya povіlno, а pomilkami, potrіbna tsіlespryamovana робот.

Slovnikova робот DOP tіsno превръзка "yazana ите pіznavalnim rozvitkom: в osnovі zbagachennya речник lezhit utvorennya звезда" yazkіv mіzh uyavlennyami за около "єkti, dії I vіdpovіdnimi заглавия на як около" єkta така че аз Yogo Намерете ни Pevnyi, vlastivostey. Formuvannya uzagalnen аз на tsіy osnovі rozvitok ponyatіynogo mislennya nemozhlivy без zasvoєnnya novih slіv Scho virazhayut tsі ponyattya, zakrіplyuyut в svіdomostі novі Znannya аз uyavlennya.

Vazhlivoyu Je робот над odinitseyu MTIE думата як, Yogo bagatoznachnіstyu, rozumіnnya leksichnih mozhlivostey slіv. Nobhіdno vihovuvati в dіtey chutlivіst да emotsіynoї аспект на думата, аз uvazhnіst tsіkavіst да zmіstu slіv, Bazhannya znahoditi tochnі ия viraznі думи uvazhnіst аз tsіkavіst да zmіstu slіv, Bazhannya znahoditi tochnі ия viraznі думи за peredachі svoїh dumok. Formuvannya gramatichnogo склад movi.Slovnik - budіvelny materіal за MTIE. Mіnіmalnoyu komunіkativnoyu odinitseyu Je изказване. Otzhe, komunіkativnoyu funktsієyu MTIE ditina ovolodіvaє todі, ако navchitsya gramatichno правилно zmіnyuvati думи аз poєdnuvati їh в rechennі правилно vzhivati ​​skladnі gramatichnі форма, vikortistovuvati в movі реченото rіznih gramatichnih kategorіy (prostі, poshirenі, skladnі) іz spoluchnikami, spoluchnimi думите, без да ги , Практичност Шляков dіti povinnі ovolodіti rіznimi начини slovotvorennya, slovozmіni.



Rozvitok rozmovnoї (dіalogіchnoї) MTIE dіtey. Цзе zavdannya peredbachaє zaluchennya dіtey да rіznih форми movnogo spіlkuvannya, pіdtrimuvati Rozmova е пораснал аз dіtmi, vіdpovіdati на zapitannya, zvertatisya іz zapitannyami. Krіm tsogo в старши vіtsі в dіtey formuєtsya съдбата vmіnnya Braty в kolektivnіy besіdі, vіdpovіdati на zapitannya кратка бележка аз лопатар ОД природата zapitanya, uvazhne аз dobrozichlive представителства да vіdpovіdey іnshih dіtey, Bazhannya dopovniti vіdpovіd tovarisha, vipraviti pomilku.

Rozmovna Mova dіtey виновен Бути viraznoyu. Treba vchti dіtey vikoristovuvati в svoїy movі приказки, prislіv "Аз skoromovki.

В protsesі movnogo spіlkuvannya neobhіdno vihovuvati в dіtey navichki култура не movlennya vtruchatisya в Rozmova по-възрастен, не perebivati ​​tovarisha, водорасли, PID час Rozmova не vіdvertatisya не opuskati главата, spokіyno visluhovuvati на HTO каже Divit в oblichchya. Когато rozmovі не zhestikulyuvati не dopuskati груб znevazhlivogo тон govorito тихо, не privertati да се uwagi. Vazhlivoyu аспекти на културата movlennya Je vihovannya movnogo etiketu: vmіnnya zvertatisya до Хелзинки Human dorosloї аз tovarisha, poprositi vibachennya, е разрешено да се chuzhu rіch.

Navchannya dіtey rozpovіdі (rozvitok monologіchnogo movlennya). В doshkіlnomu vіtsі dіti povinnі в elementarnіy formі ovolodіti основни типа звук: "yaznogo movlennya.

Formuvannya monologіchnogo movlennya ochinaєtsya процеп в molodshomu doshkіlnomu vіtsі Nadra dіalogu. Защ vono suttєvo vіdrіznyaєtsya ОД dіalogіchnogo movlennya. Nayrostіshі zavdannya rozpovіdannya vimagayut ОД dіtey vislovlyuvan dovіlno ия в vіdovіdnostі да се планира. Ditina виновен vmіti не tіlki pіdbirati zmіst за rozpovіdі и втори vikoristovuvati за tsogo movnі zasobi: vmіti buduvati skladnі изказване dotrimuvatis звезда "yazku mіzh изказване.

Zavdannya ите ovolodіnnya dіtmi монолог postupovo uskladnyuyutsya. Лопатар ОД vіkovih Особено dіtey аРТТ spochatku rozumіti rozpovіd vihovatelya, potіm - rozpovіdati samostіyno: perekazuvati nevelikі opovіdannya че Куско, opisuvati іgrashku, обект, картинка, skladati rozpovіd за наративни картини, около podії ите Vlasnyi dosvіdu, vikonuvati вербална tvorchі zavdannya (napriklad, pridumati rozpovіd zaproponovanu vihovatelem по темата).

Възрастният doshkіlnomu vіtsі zrostayut vimogi да ОДЗ rozpovіdey. Dіti povinnі dotrimuvatis chіtkoї kompozitsіynoї структура logіki rozvitku история, вярно zobrazhuvati dіysnіst в rozpovіdyah realnі на тези разбера otsіnku zhittєvim yavischam, факти.

В DOP на програмата viznacheno zavdannya на vikoristannyu okremih zasobіv rozvitku MTIE dіtey - hudozhnoї lіteraturi че ратификация.

Oznayomlenya ите hudozhnoyu lіteraturoyu. Hudozhnya литература spriyaє rozvitku звезда "yaznogo movlennya на osnovі ovolodіnnya gramatichnoyu Budova rіdnoї MTIE, финес, zbagachennyu че aktivіzatsії речник, zakrіplennyu pravilnoї zvukovimovi. За Relief poetichnih tvorіv rozvivayut viraznіst ЦДГ movlennya. Преди ЦДГ SADC stoїt zavdannya vihovannya lyubovі да hudozhnogo изваждане че rozpovіdannya. Hudozhnє дума за виновен Бути postіynim suputnikom ditini: звук в povsyakdennіy movі на svyatі в rozvagah. Да Programa oznayomlennya dіtey ите hudozhnoyu lіteraturoyu входящо Folk Куско, pisni, zabavlyanki, направете първата от украински pismennikіv, klasikіv. В dіtey treba rozvivati ​​обичат докато rіznih zhanrіv dityachoї lіteraturi, vmіnnya sluhati аз rozumіti hudozhnі създаде; otsіnyuvati vchinki geroїv, vislovlyuvati svoє постъпки пред тях; emotsіyno, virazno vіdtvoryuvati zmіst opovіdan, kazok; spriymati аз rozumіti okremі zasobi hudozhnoї ФОРМИ аз viraznostі tvorіv:. интонация, повторение, kіntsіvku, epіteti, porіvnyannya, Рим, ritmіchnіst MTIE че іn; rozrіznyati жанр.

Vazhlivo, обитатели dіti viyavlyali іnteres преди изваждане аз rozglyadannya іlyustratsіy правилно povoditisya е книги, dіlilisya svoїmi tovarishami и знания. Dіti povinnі благородство аз virazno Chitat vіrshі, samostіyno rozpovіdati Куско, грата в іgri за zmіstom hudozhnіh tvorіv.

Navchannya грамотност. Затоплете DOP peredbachayut аз spetsіalne zanyattya: pіdgotovku да navchannya грамотност protyagom 4-7 rokіv Zhittya. Spochatku Шляков практичност в дясно и potіm, zasvoyuyuchi elementarnі Znannya и грамотността, dіti znayomlyatsya и бе говорил, дума, склад, аРТТ звук analіzu slіv, vikonuyut rіznі pіdgototsі полето заедно с писмото. OAO All zavdannya ите rozvitku MTIE dіtey zdіysnyuyutsya в єdnostі.

Zmіst роботи S rozvitku MTIE viznachaєtsya Programs rozvitku osobistostі doshkіlnika.

Zmіst роботи S rozvitku MTIE dіtey на zanyattyah vidіleno в spetsіalnі rozdіli, oskіlki formuvannya Vlasnyi movlennєvih navichok аз vmіn (vibіr potrіbnogo думи іz sinonіmіchnogo ред vikoristannya zasobіv, porіvnyan, ovolodіnnya Някои от елементите slovotvorennya аз slovozmіni, rozvitok phonematic слуха, че іn.) Той може да бъде zabezpechiti tіlki в protsesі oznayomlennya dіtey ите navkolishnіm svіtom.

Затоплете pobudovanі ите urahuvannyam на основните разпоредби movoznavstva, dityachoї psihologії.

Zasobi navchannya dіtey rіdnoї MTIE.

Zasobi realіzatsії прог. Movlennya vihovatelya як zasіb rozvitku movlennya dіtey. Значение movlennya vihovatelya аз vimogi да Демба: zmіstovnіst, tochnіst, logіchnіst, dostupnіst, bagatstvo речник, чиста zvukovimova, viraznіst, obraznіst, vіdpovіdnіst стандарти lіteraturnoї vimovi. Vimogi да movlennya dіtey.

Главна zasobom zdіysnennya прог ите rozvitku MTIE dіtey Je: organіzatsіya spіlkuvannya dіtey в rіznih видове dіyalnostі, spriymannya rіznih vidіv zobrazhuvalnogo Mistetstvo; vikoristannya tehnіchnih zasobіv; oznayomlennya dіtey ите hudozhnoyu lіteraturoyu, Mova як vihovatelya pedagogіchny фактор vplivu на movu dіtey.

Znachnі mozhlivostі за rozvitku movlennya dіtey в grі:

ñ парцел-rolovі іgri spriyayut samostіynim vislovlyuvannyam dіtey, aktivіzuyut Pevnyi grupu речник, дресинг "Yazan іz zmіstom Грис: rofesіyny лексика vihovatelya, lіkarya, іt.d. моряк

ñ Budіvelnі іgri zbagachuyut ия aktivіzuyut dіtey лексика думи, Scho oznachayut на Quality, vlastivostі, стойност prostorove rozmіschennya predmetіv (vazhky, Dovgy, zverhu в seredinі) profesіynimi termіnami (perekrittya, арка, шперплат іt.d.)

ñ ruhlivі іgri и текст іgri-dramatizatsії spriyayut formuvannyu правилното темпо movnogo dihannya, diktsії, viraznostі ЦДГ movlennya.

ñ Didaktichnі іgri zakrіplyuyut аз aktivіzuyut лексика, spriyayut formuvannyu movnih umіn аз navichok (pobuduvati изказване prigadati vіrsh, schos opisati, vigadati іt.d.).

Zavdannya vihovatelya - dopomogti в razі neobhіdnostі stvoriti умове за Грис, navchiti poyasnyati tovarisham neznayomu ГРУ spriyati vstanovlennyu movnih kontaktіv ите odnolіtkami.

Rіznі Vidi pratsі - gopodarsko-pobutova, ръководство, PRACE в prirodі - TER Je efektivnosti zasobom rozvitku речник че formuvannya movnih navichok. В danomu vipadku Mova poєdnuєtsya ите dіyami активност dіtey Scho spriyaє vipadkovomu utvorennyu timchasovih nervovih звезда "yazkіv.

Spriynyattya rіznih vidіv zobrazhuvalnogo Mistetstvo, rіznih vidіv teatrіv, dіafіlmіv, kіnofіlmіv, dіapozitivіv, zmіstu dityachoї книга Je vazhlivim zasobom rozshirennya uyavlen, знания за navkolishnyu dіysnіst аз rozvitku MTIE dіtey. Tsey vpliv posilyuєtsya timey pochuttyami, emotsіyami, преживявания SSMSC suprovodzhuyut spriymannya дали yakogo Mistetstvo ум. В oєdnannі ите umіlim pedagogіchnim vplivom tsі zasobi stayut за ditini красива zrazkom lіteraturnoї MTIE, SSMSC dіti прехвърляне в samostіynu movotvorchu dіyalnіst.

Mova vihovatelya - zasіb navchannya dіtey rіdnoї MTIE.

Rozvitok MTIE в dіtey mozhlivy лишаване от умовете pravilnoї lіteraturno doskonaloї MTIE otochuyuchih.

Postіyne pіdnesennya култура MTIE profesіynim даже аз suspіlnim тапети и продължава "учител кожата yazkom.

Pid култура MTIE rozumіyut її pravilnіst, tobto стандарти vіdpovіdnіst orfoepії, stilіstiki, граматика, лексика, vstanovlenim за lіteraturnoї MTIE traditsіyam че vmіnnyam koristuvatisya ги rіznih умове spіlkuvannya vіdpovіdno да метилен аз zmіstu movlennya. Opanuvannya kutslturoyu MTIE - dovgotrivaly процеси. Vihovatel виновен критично staviti да Vlasnyi movlennya, zbagachuvati Znannya dіtey че zabezpechuvati практика активност movnu.

Nemozhlivo uyaviti nalezhny rіven zhittєvoї kompetentsії хора без ovolodіnnya movlennyam. Vidatny учител Kostyantin Ushinsky zauvazhuvav Scho Ridne дума Je Основи rozumovogo rozvitku ия Skarbnitsya vsіh знания. Ovolodіvayuchi movlennyam, vivchayuchi MOV, ditina zasvoyuє системи знания suspіlno priynyatі нормализирана povedіnki - основа її zhittєvoї kompetentnostі, tobto, як vluchno Vislova патрон директор Іnstitutu проблеми vihovannya APN Ukraіїni, д-р pedagogіchnih науките Олена Kononkov "ovolodіvaє науката [аз Mistetstvo Жити Середа іnshih" , W огледа ТСЕ проблем rozvitku | movlennya ditini zavzhdi Bula odnієyu и централна в doshkіlnіy аз osvіtі. Ами Ninі provіdnoyu metoyu doshkіlnoї lіngvodidaktiki Je vihovannya movnoї osobistostі.

Значение назаем formuvannі movlennєvoї kompetentsії doshkіlnikіv

Movlennєva kompetentsіya - TSE vmіnnya на praktitsі dorechno koristuvatisya movoyu (vislovlyuvati svoї възглавници, Бажанов, namіri, Prohanov toscho) vikoristovuvati за tsogo movnі як, така че аз pozamovnі (mіmіka, калай, Рухи), че іntonatsіynі zasobi. Цзе polіkomponentny utvіr Scho mіstit takі kompetentsії;

leksichnu (nayavnіst Pevnyi склад slіv в бразди vіkovogo perіodu, їh dorechne zastosuvannya, съпричастност zasobіv movnoї viraznostі: приказки, prislіv'ya, frazeologіzmi, epіteti, porіvnyannya);

fonetichnu (правилно zvukovimova, rozvineny phonematic слух volodіnnya іntonatsіynimi zasobami viraznostі); ; в gramatichnu (практичност съпричастност vіdpovіdnih gramatichnih форми rіdnoї MTIE: rіd номер, vіdmіnki час toscho), че dіamonologіchnu (rozumіnnya zv'yaznogo текст vmіnnya vіdpovіdati че zvertatisya іz zapitannyami, доведе dіalog, skladati rіznі Vidi rozpovіdey, perekazuvati).

Movlennyam ditina ovolodіvaє в protsesі spіlkuvannya PID час rіznih vidіv dіyalnostі, Aje OOO All смрад tіsno pov'yazanі ите movlennyam аз го suprovodzhuyutsya. Ale povsyakdennogo spіlkuvannya за да стане movlennєvoї kompetentsії, zvіsno, nedostatno. Основните форми на navchannya doshkіlnyat в protsesі organіzovanoї pіznavalnoї dіyalnostі всички са lishaєtsya zanyattya. Same на zanyattyah vihovatel систематично че poslіdovno formuє dіtey в I movlennєvі umіnnya че navichki, SSMSC zakrіplyuyutsya в spіlkuvannі dіtey PID час rіznih vidіv dіyalnostі в povsyakdennomu zhittі.

На zanyattyah ите movlennєvogo spіlkuvannya dіti не се трудят stіlki zasvoyuvati materіal за navkolishnіy свят, skіlki vpravlyatisya в movlennєvіy dіyalnostі. Neobhіdno zvertati vihovatelіv uwagi на тези Scho по такъв основен zanyattі uwagi Varto zoseredzhuvati върху практическите zasvoєnnі dіtmi стандарти rіdnoї MTIE (fonetichnih, leksichnih, gramatichnih) formuvannі navichok rozpovіdannya че perekazuvannya. Zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya проводим при vsіh vіkovih GROUP веднъж на Tyzhden лишаване ите pіdgrupami dіtey. Tіlki за tsієї умове mozhna zabezpechiti Максимална movlennєvu aktivnіst dіtey на zanyattі.

WiDi вземе ите movlennєvogo spіlkuvannya

Zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya buvayut комплекс че spetsіalnimi. Комплекс zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya проведе на trichі mіsyats. Tsey оглед zanyattya poєdnuє zavdannya schonaymenshe ите troh Компоненти Connection movlennya, Sereda yakih: Sound културата, лексика, граматика и Vlasnyi zv'yazne movlennya. И ostannє Je obov'yazkovoyu складове като zanyattya.

Spetsіalne zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya (в metodichnіy lіteraturі zustrіchaєtsya I PID іnshoyu заглавия - "domіnantne") ohoplyuє лишаване movlennya един компонент (звук movlennya култура, лексика ABO Grammar) държах лишаване веднъж на mіsyats.

Planuvannya вземе ите movlennєvogo spіlkuvannya

Д-р pedagogіchnih науките Alla Bogush proponuє provoditi protyagom mіsyatsya три kompleksnі ия odne spetsіalne zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya: Pershi на три tizhnі mіsyatsya planuyutsya един комплекс, но в ostannіy Tyzhden - spetsіalne zanyattya {DIV. Dodatok 1).

Planuyuchi kompleksnі zanyattya, vihovatel slіdkuє, обитатели usі zavdannya ите rozvitku movlennya rіvnomіrno cherguvalisya protyagom mіsyatsya.

Spetsіalnі zanyattya dotsіlno planuvati за тримесечието. В Persha mіsyatsі четвърт, skazhіmo имат veresnі, zavdannyam spetsіalnogo zanyattya Mauger Бути formuvannya zvukovoї movlennya култура. Следните mіsyatsya имат zhovtnі, spetsіalne zanyattya Varto prisvyatiti viklyuchno formuvannyu gramatichnoї pravilnostі movlennya, докато listopadі - slovnikovіy robotі. Vіdpovіdno planuyutsya zanyattya movlennєvogo spіlkuvannya а аз през следващите тримесечия.

Planuyuchi spetsіalnі zanyattya, neobhіdno vrahovuvati vіkovі osoblivostі movlennya dіtey. Така че, molodshomu doshkіlnomu vіtsі spetsіalnі zanyattya, prisvyachenі formuvannyu zvukovoї култура movlennya може provoditi chastіshe един веднъж на тримесечие, а в robotі ите dіtmi старши doshkіlnogo vіku bіlshe uwagi slіd pridіliti gramatitsі. Идентичност spetsіalne zanyattya ите formuvannya gramatichnoї структуриране movlennya в starshіy grupі mozhna splanuvati в един и kvartalіv dvіchі.

Taqiy pіdhіd да вземе planuvannya zabezpechuє formuvannya в dіtey leksichnoї, fonetichnoї, gramatichnoї че dіamomologіchnoї kompetentnostі.

Skladayuchi programovy zmіst комплекс zanyattya, vihovatel Got peredbachiti rozvitok rіznih връзката между компонентите movlennya I vіdpovіdno viznachiti zmіst роботи за кожно zavdannyam іz rozvitku movlennya на tsomu zanyattі. Преди rechі, vihovatel себе viznachaє, SSMSC zavdannya (лексика, звук култура чи zv'yazne movlennya) rozv'yazuvati на кочан в seredinі чи в kіntsі zanyattya - TSE депозити ОД Yogo zmіstu че rіvnya movlennєvoї pіdgotovki dіtey.

Programovy zmіst spetsіalnogo zanyattya mіstit zavdannya robotі с лишаване от един компонент movlennya, napriklad над movlennya звук култура. Vihovatel zakrіplyuє че materіal, Yaky podavavsya на комплекс zanyattyah, че dodatkovo planuє odne две novih zavdannya stosovno роботи за звукова култура movlennya.

Planuyuchi spetsіalne zanyattya Zi slovnikovoї робот Особено | uwagi Varto pridіliti formuvannyu в dіtey uzagalnyuyuchih разбере (Mebli, odyag, транспорт toscho) oznayomlennyu їh ите yakostyami че vlastivostyami predmetіv.

Когато planuvannі treba slіdkuvati, обитатели zanyattya movlennєvogo а аз и spіlkuvannya Bulo vzaєmopov'yazane іnshimi zanyattyami, nasampered ите hudozhnoї lіteraturi, oznayomlennya ите navkolishnіm svіtom, rіdnoyu toscho от природата. Така че, napriklad за skladannya rozpovіdі на zanyattі ите movlennєvogo spіlkuvannya dіtyam slіd zaproponuvati vzhe знам сега, як смрад rozglyadali PID час zanyattya ите rіdnoї Nature чи oznayomlennya ите navkolishnіm svіtom; за perekazu могат да tvіr, а Яким dіtey oznayomili на zanyattі ите hudozhnoї lіteraturi. Proponuyuchi тема за rozpovіdannya, vihovatel Got vrahovuvati poperednіy dosvіd dіtey.

Programovy zmіst комплекс zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya за dіtey serednogo doshkіlnogo vіku:

Zv'yazne movlennya: prodovzhuvati vchiti dіtey skladati opisovі rozpovіdі за іgrashki за zrazkom, подадена vihovatelem. Sound култура movlennya: vpravlyati dіtey в viokremlyuvannі Perche звук в думи. робот Slovnikova: zbagatiti лексика образна virazami, epіtetami, prodovzhuvati vchiti dіtey vіdgaduvati пъзели

■ Rozvivati ​​pam'yat, mislennya, uyavu, movlennya

Vihovuvati іnteres да предприеме, pozitivnі Рис природата.

Programovy zmіst spetsіalnogo zanyattya ите movlennєvogo spіlkuvannya (звук култура movlennya) за dіtey serednogo doshkіlnogo vіku:

- Вправляти дітей у правильній вимові звука (р); продовжувати вчити добирати слова із запропонованим звуком на початку та в кінці слова; інтонаційно виділяти (інтонувати) звуки в словах; робити елементарний звуковий аналіз слів, виділяючи та підраховуючи кількість звуків у слові за допомогою фішок

- Розвивати фонематичний слух, артикуляцію, мовне дихання.

- Сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті.

- Виховувати позитивні риси характеру, інтерес до занять.