КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Zakonomіrnostі че Principi navchannya rіdnoї MTIE




Процес zasvoєnnya ditinoyu rіdnoї MTIE Je zakonomіrnim.

Zakonomіrnіst zasvoєnnya MTIE - це ob'єktivno іsnuyucha zalezhnіst доведе zasvoєnnya MTIE ОД rozvivayuchogo potentsіalu movnogo seredovischa. LP Fєdorenko opisuє shіst zakonomіrnostey zasvoєnnya ditinoyu rіdnoї MTIE.

В I zakonomіrnіst: Mova zasvoyuєtsya, Yakscho ditina navchitsya upravlyati мускули movnogo aparata (artikulyuvati звучи) koordinuvati movno-ruhovі (promovlyannya zvukіv, slіv), че sluhovі (spriymannya от ухото rozumіnnya MTIE) vіdchuttya. Ditina виновен navchitisya rozrіznyati звучи rіdnoї MTIE в съдебното заседание, diferentsіyuvati їh правилно vimovlyati, artikulyuvati дермална звук. За tsogo potrіbna активен movna практика, PID часа yakoї vіdbivaєtsya postіyne trenuvannya organіv MTIE (Yazikov, gubіv, zubіv) Шляков naslіduvannya MTIE възрастен. Tacke trenuvannya Yde на Perche dnіv Zhittya ditini. Spochatku глас (вик, Повикване на Гюлен, брътвеж, Pershi думи, говори) и pіznіshe, ако ditina navchitsya govorito Vgolos Have neї z'yavitsya vnutrіshnє movlennya, tobto Arti-kulyatsіya аз modulyatsіya organіv MTIE без звук suprovodu, за себе си. Trenuvannya organіv MTIE - trivaє protyagom usogo Zhittya Lyudin. Така че, за да p'yati rokіv ditina ovolodіvaє правилно vimovoyu zvukіv rіdnoї MTIE, pіslya p'yati slіd на vchitisya gramatichno правилно buduvati изказване ovolodіti zv'yaznim movlennyam, zasvoїti lіteraturnі нормализирана rіdnoї MTIE. Navіt отглежда Lyudin преди vіdpovіdalnim се е произнесъл, Promova, lektsієyu vnutrіshno promovlyaє zmіst Rozmova, trenuє svoї movnі органи.

II zakonomіrnіst: rozumіnnya smisla MTIE - депозити ОД zasvoєnnya ditinoyu leksichnih I gramatichnih ценности rіznogo uzagalnennya етап. Spochatku ditina chuє звучи MTIE, бира не rozumіє ценности slіv на tsimi звучи. Rozumіnnya MTIE отглежда pochinaєtsya в drugіy polovinі ВИСША рок Zhyttia. Ditina rozumіє MOV, bezposeredno zvernenu да neї, pov'yazanu іz zadovolennyam її изисква postupovo rozumіє zmіst slіv Scho poznachayut обекти, yavischa, їhnі Намерете ни в navkolishnomu svіtі, tobto pochinaє zasvoyuvati leksichne ценности. Napriklad дума m'yach oznachaє tіlki че m'yach Якимов ditina graєtsya. Potіm skladaєtsya uzagalneny изображение m'yacha: ТСЕ кръг, gumovy предмет, то Ма Джор, Yogo mozhna kidati, pіdkidati toscho. M'yach - це іgrashka. Zasvoєnnya leksichnogo ценности slіv vіdbuvaєtsya ОД директен poodinokogo специфични основни за uzagalnenogo е фигуративен смисъл (златна монета, Zoloti ръце). Ред на сортиране на leksichnim ditina zasvoyuє I gramatichne стойност vіdnoshennya mіzh думи от rechennі (на stolі, PID маса на масата). Zasvoєnnya gramatichnogo ценности pov'yazane на rozvitkom logіchnogo mislennya.

III zakonomіrnіst: zasvoєnnya viraznostі MTIE - депозити ОД rozvitku в ditini spriynyatlivostі да zasobіv іntonatsії, tobto vmіnnya vіdchuvati viraznіst chuzhoї MTIE, її vnutrіshnіy свят. Още в Rann vіtsі dіti добър rozumіyut аз vіdchuvayut rіznі іntonatsіynі vіdtіnki MTIE (градушка zapitannya, мандат, radіst, сума, gnіv, nezadovolennya) ТСЕ vіdbivaєtsya на povedіntsі ditini, її reaktsіyah. Dіti аРТТ rozumіti sinonіmi, epіteti метафора, SSMSC vzhivayutsya в rіdnіy movі.



IV zakonomіrnіst: zasvoєnnya нормализирана lіteraturnoї MTIE - депозити ОД rozvitku в ditini chuttya MTIE. Mova - uporyadkovana система movnih odinits, funktsіonuє в lyudskomu suspіlstvі як zasіb komunіkatsії (spіlkuvannya) в viglyadі movlennya. Movna система Scho sklalasya traditsіyno, nazivaєtsya норма на аз-як дали vіdhilennya ОД neї vvazhaєtsya movnoyu pomilkoyu. Ukraїnska Mova Got svoї orfoepіchnі, leksichnі, gramatichnі норми. Така, в ukraїnskіy movі golosnі (а) (I), (у) достъп във всички pozitsіyah vimovlyayutsya virazno и chіtko; dzvіnkі prigolosnі преди глух глас vtrachayut аз vimovlyayutsya dzvіnko. Цзе orfoepіchna норма її treba zapam'yatati. Gramatichnoyu норма на украинския език JE klichna Намерете ни іmennikіv: Мамо, павиан, брат, Іrino. Тарас. Traditsіya ТСЕ, як TER potrіbno zapam'yatati правилно vzhivati ​​в movnomu spіlkuvannі. Има малко ditina не знае правилата, а не знае movnih zakonіv, спечели, практическа норма zasvoyuє rіdnoї MTIE. Dopomagaє їy в tsomu така звания movne chuttya. К. D.Ushinsky пише: "... ditina, pochuvshi Нове за neї дума pochinaє zdebіlshogo vіdmіnyuvati Yogo аз spoluchati на іnshimi tsіlkom думи правилно ...". Sposterezhennya за Метод ovolodіnnya ditinoyu rіdnoyu movoyu pokazuyut Scho chuttya MTIE z'yavlyaєtsya dosit рано (vzhe две Rocky) И С vіkom nabuvaє chіtkіshoї diferentsіatsії. Dіti pochinayut samostіyno stvoryuvati novі думи, z'yavlyaєtsya chuttya slovotvorennya. На Dumka К. Chukovskogo, protses slovotvorennya в ditini vіdbuvaєtsya tsіlkom samostіyno, Хох често dіti аз stvoryuyut gramatichnі ФОРМИ Ti аз дума SSMSC vzhe іsnuyut в movі, бира nevіdomі їm. Zrozumіlo Scho zasvoєnnya нормализирана rіdnoї MTIE vіdbuvaєtsya в postіynomu spіlkuvannі и зрял. Chuttya MTIE - це sukupnіst vіdchuttіv, SSMSC bezposeredno vіdobrazhayut zv'yazki аз vіdnoshennya, harakternі за MTIE як skladnoї ob'єktivnoї системи zasobіv vzaєmnogo spіlkuvannya хора. На практическите volodіnnі movoyu tsі zv'yazki аз vіdnoshennya не usvіdomlyuyutsya. Pong zasvoyuyutsya іntuїtivno на chuttєvomu rіvnі. BV Bєlyaєv vіdmіchaє Scho chuttya MTIE rozgaluzhuєtsya в dekіlkoh директно: семантично chuttya (стойности neusvіdomlene zasvoєnnya slіv) gramatichne (neusvіdomlene uzagalnennya gramatichnih правила, които zakonіv) leksichne (chuttya речника), fonetichne (chuttya Подобна во vіdmіnnogo в звуците звуча комплекси) artikulyatsіyne chuttya toscho. Otzhe, chuttya MTIE - це vmіnnya koristuvatisya movnimi zasobami в vіdpovіdnostі на movnoyu situatsієyu (MTIE стандарти), без да zvernennya знания за MOV. Chuttya MTIE slіd rozvivati. Fіzіologіchnoyu Основи chuttya MTIE Je сгъваема система nervovih zv'yazkіv, utvorennya dinamіchnogo стереотипи rezultatі analіtiko-sintetichnoї dіyalnostі морбили главата mozk. Stupіn ovolodіnnya стандарти rіdnoї MTIE в детската градина vіtsі bagato депозити ОД на naskіlki Povny ия десен zasvoїt її ditina на chuttєvomu rіvnі.

V zakonomіrnіst: zasvoєnnya pismovoї MTIE - депозити ОД rozvitku koordinatsії mіzh usnoyu ия pismovoyu movoyu. Usnea movlennya viperedzhaє rozvitok pismovogo. не Ditina Mauger ovolodіti pismovoyu movoyu, Yakscho не zasvoїt usnogo movlennya. Писмо - це код usnogo movlennya. Protyagom doshkіlnogo vіku dіti ovolodіvayut Lishe usnoyu Форма movlennya в shkolі dіtey аРТТ pisati.

VI zakonomіrnіst: Темпи zbagachennya MTIE - депозити ОД етап doskonalostі структуриране movnih navichok. Хим поддържа нагоре rozvinuta Mova в ditini, екип поддържа нагоре спечели skladaє rozpovіdі, zapam'yatovuє novі думи zvoroti, vіrshі, Куско, екип поддържа нагоре peredaє zmіst pobachenogo ия pochutogo.

W zakonomіrnostey zasvoєnnya MTIE vitіkayut Principi navchannya. Principi navchannya - це vihіdnі teoretichnі регламенти (правила vimogi) keruyuchis yakimi vihovatel, pіdbiraє zasobi, методи и priyomi navchannya, peredbachaє Yogo efektivnіst.

В vіtchiznyanіy pedagogіtsі protses navchannya в vsіh Yogo Ланка (OD doshkіlnih zakladіv да vischoї училище) zdіysnyuєtsya в vіdpovіdnostі на дидактически принципи SSMSC viznachayut як zagalnu spryamovanіst и структура, така че zmіst, Methods, Резултати учебния процес-vihovnogo Didaktichnі Principi spryamovanі на ovolodіnnya dіtmi знания , аз vmіnnyami navichkami на следващата їh vikoristannya в zhittі на dosyagnennya efektivnosti rozvivayuchogo аз vihovuyuchogo navchannya.

Преди zagalnodidaktichnih printsipіv nalezhat:

о принцип vihovuyuchogo navchannya, єdnostі navchannya на Zhittya, teorії на практика,

о Principi usvіdomlenostі, poslіdovnostі, sistematichnostі navchannya,

о Principi naukovostі, naochnostі, tvorchoї aktivnostі, dostupnostі navchannya, mіtsnostі zasvoєnnya знания

о navchannya принцип rozvivayuchogo,

срещу принципа на колективния характер navchannya че vrahuvannya іndivіdualnih osoblivo.

OAO Всички tsі Principi vzaєmozumovlenі, vzaєmopov'yazanі, vzaєmozalezhnі Scho dozvolyaє buduvati учебния процес в vihovny viglyadі pevnoї didaktichnoї система. Zagalnodidaktichnі Principi Je osnovopolagayuchimi техники за navchannya dіtey rіdnoї MTIE. Време на Тим дермална предмет Got ия svoї spetsifіchnі Principi navchannya. В този ранг, техника, която rozvitku navchannya rіdnoї MTIE як Galuzo дидактика Имаш вашата система методично printsipіv.

разпоредби Metodichnі Principi ТСЕ SSMSC viznachayut як osnovnі (zagalnі), така че аз drugoryadnі (chastkovі) параметри на процеса navchannya danogo предмет и takozh naybіlsh efektivnі zasobi dosyagnennya postavlenoї didaktichnoї метилен.

Zagalnі metodichnі Principi navchannya dіtey rіdnoї MTIE rozrobila L. Fedorenko, SSMSC vitіkayut іz zakonomіrnostey zasvoєnnya rіdnoї MTIE:

Ø uwagi да materії MTIE;

Ø стойности rozumіnnya movnih;

Ø otsіnki viraznostі MTIE;

Ø rozvitku chuttya MTIE;

Ø viperedzhayuchogo rozvitku usnogo movlennya;

Ø postupovogo priskorennya tempіv zbagachennya MTIE.

Принцип uwagi да materії MTIE polyagaє всъщност Scho buduvati navchannya potrіbno такъв ранг, жители rozvivati svoєchasno movny aparata ditini: слух, artikulyatsії, drіbnі m'yazi paltsіv че kistі ръце. Vihovatel и взаимопомощ vіdpovіdnih metodіv че priyomіv navchannya виновен vіdpratsyuvati (natrenuvati) Рухи movnogo aparata, SSMSC neobhіdnі за vimovi (и potіm писане и) kozhnoї фонеми rіdnoї MTIE, кожата елементи іntonatsії (мелодия, тембър, темпо, ритъм, тон, nagolosi пауза toscho). принцип osnovі tsogo На rozroblyayutsya spetsіalnі didaktichnі іgri десния іgri zanyattya, dobirayutsya vіrshі, potіshki, chistomovki, skoromovki, pisni за rozvitku movnogo aparata е правото да pіdgotovki ditinya ръка на писане.

Пример п п и п р о и г м и п п аз съм п в X и Z п а з е п и polyagaє в действителност, Scho Mova як се предмет navchannya yavlyaє система, як koduє pozamovnu dіyalnіst. В protsesі navchannya dіti povinnі zasvoїti movnі признаци zrozumіti їh, tobto navchitis spіvvіdnositi дума olіvets на реално обект (derev'yana dovga palichka, на seredinі yakoї оловни: olіvtsem писмено, боядисани, olіvtsі buvayut rіznokolіrnі). Dіti povinnі navchitis rozumіti leksichnі брой tobto стойност ob'єktіv Относно: обект, номер dіyu, Намерете ни тема, Намерете ни dії, dії (Zirka, дърво, храм, smіyatis, Grati) и takozh gramatichnі ценности - logіchny брой ob'єktіv ( за Гри в grі на divanі, PID диван, и mamoyu за Мами). Ditina виновен navchitis rozumіti takі Vidi gramatichnih стойности: а) Намерете първата ни vіdnoshennya Заглавие: prostorovі, kіlkіsnі, причинно-naslіdkovі, sub'єktivno-ob'єktivnі че іn. (Sidіti таблицата smіyatisya OD zadovolennya, четири hlopchikіv); б) vіdnoshennya ob'єktivnogo zmіstu vislovlyuvannya да dіysnostі: дама часа sposіb (Мени priєmno, Dіvchinka sidit Цзе парк). в) vіdnoshennya sub'єktivnoї modalnostі: іntonatsіya, за да slіv, vstavnі думи chastki. Dіti doshkіlnogo vіku zasvoyuyut leksichnі ия gramatichnі практически стойности (іntuїtivno), не vivchayuchi правила аз zakonіv имат hodі spіlkuvannya S отглежда.

Пример п в и п на и п за р и р и е п о а т и MTIE - ТСЕ rozumіnnya vnutrіshnogo svitu Lyudin, vtіlenogo в movі, че vmіnnya vislovlyuvati svoї emotsії че pochuttya. Tsey принцип realіzuєtsya за взаимопомощ spetsіalnih metodіv аз priyomіv на zanyattyah на hudozhnoї lіteraturi че rozvitku MTIE vihovannya zvukovoї култура MTIE). Dіtey doshkіlnogo vіku аРТТ emotsіyno spriymati zmіst hudozhnіh tvorіv, vіdchuvati їh характер (radіsny, urochisty, PRSPs, seryozny Суворов, забавно zhartіvlivy) pomіchati osoblivostі lіteraturnoї MTIE (epіteti, повтарям, obraznі virazi) изпрати двете svoє постъпки пред zmіstu, personazhіv случва ; аРТТ virazno Chitat vіrshі, koristuvatis emotsіyno viraznimi zasobami іntonatsії.

Пример п в и п г от S и Т в м и у п в Общ часа при обратен хладник в продължение I. На kіnets doshkіlnogo vіku ditina Got zasvoїti нормализирана rіdnoї практически MTIE (zgіdno orfoepіchnih vimog) navchitis vіlno spіlkuvatis. За tsogo спечели виновен chuti zrazki pravilnoї lіteraturnoї MTIE отглежда, naslіduvati їm. Освен zrazok MTIE vihovatelya аз vistupaє provіdnim priyomom navchannya rіdnoї MTIE в детската градина клетки. Spetsіalnі movnі zanyattya, didaktichnі іgri тя има право да spriyatimut rozvitku chuttya MTIE, svoєchasnomu zasvoєnnyu її lіteraturnih стандарти.

принцип и п д г д R Ш на w г ч за rozvitku Y и п Z от около movlennya преди pismovim. Protyagom doshkіlnogo vіku vihovatel pratsyuє над rozvitkom usnogo movlennya dіtey, rozvivaє OAO Всички Yogo skladovі: лексика, gramatichnu аз Sound pravilnіst, dіalogіchne аз monologіchne movlennya. Старши doshkіlnomu vіtsі dіtey аРТТ zdіysnyuvati Sound analіz slіv В, znayomlyat Zi звучи (Тонове prigolosnimi, твърди m'yakimi prigolosnimi аз) писма, аРТТ Chitat, gotuyut ditini ръка на писане. Pismovoyu movoyu tsіpі ovolodіvayut в shkolі. Когато tsomu dіtey аРТТ koordinuvati Рухи movnogo aparata ръце; usvіdomlyuvati skhozhіst че rіznitsyu zvukіv аз писма іntonatsії (usnogo movlennya) аз rozdіlovih znakіv на pismі.

Принцип priskorennya tempіv zbagachenn аз съм за да polyagaє и в postupovomu uskladnennі zmіstu, metodіv и priyomіv navchannya OD групита да групировки. Spochatku dіtey аРТТ vіdpovіdati па zapitannya за zmіstom картини, hudozhnogo създават, potіm skladati opisovі, syuzhetnі rozpovіdі за zrazkom vihovatelya, perekazuvati hudozhnі текст, и по-старшият doshkіlnomu vіtsі dіti vzhe samostіyno skladayut tvorchі rozpovіdі. Uskladnennya tempіv navchannya rіdnoї MTIE mozhna prostezhiti аз да методично priyomah: zrazok rozpovіdі, rozpovіdі план vkazіvka да samostіynoї rozpovіdі.

Chastkovі metodichnі Principi navchannya rіdnoї MTIE opisanі VL Skalkіnim че ЕР Коротков:

- komunіkativna spryamovanіst navchannya;

- navchannya MTIE як dіyalnostі;

- по принцип zabezpechennya aktivnoї movnoї практиката;

- organіzatsіya sposterezhen над movnim materіalom;

- Комплекс pіdhіd да rozvitku vsіh storіn MTIE;

- zbagachennya motivatsії movnoї dіyalnostі;

- zabezpechennya vplivu hudozhnoї lіteraturi на movny rozvitok dіtey.

Rozglyanemo їh. Komunіkativna spryamovanіst navchannya oznachaє ovolodіnnya dіtmi rіdnoyu movoyu як zasobom komunіkatsії, spіlkuvannya. Pong не povinnі tіlki vіdpovіdati zapitannya нараснал да вземе PID час, пиво-ти vіlno koristuvatisya rіdnoyu movoyu достъп във всички zhittєvih situatsіyah: Лесен vstupati в nevimushenu Rozmova, pіdtrimuvati besіdu, Бути іnіtsіatorami ROZMA.

Принцип navchannya MTIE як dіyalnostі peredbachaє Включено в MTIE rіznі Vidi dіyalnostі: pіznavalnu, movnu, на преподаване и movnu. Мета pіznavalnoї dіyalnostі - stvoriti основа ovolodіnnya movoyu на chuttєvomu rіvnі (sposterezhennya в navkolishnomu, ekskursії-Оглеждайки, ekskursії, практичен dіyalnіst, rozglyadannya картини toscho). В hodі pіznavalnoї dіyalnostі dіti znayomlyatsya на leksichnim смисъл на думата (napriklad, PID часа sposterezhen за падащи листа, листа snіgopadom уводни думи, snіgopad).

dіyalnіst на преподаване и movna - це tsіlespryamovany protses vikoristannya MTIE на metoyu peredachі че zasvoєnnya suspіlno-іstorichnogo dosvіdu, ovolodіnnya suspіlno-virobnichimi начини Закона разумно да sferі NAUKOVO разбере planuvannya svoїh Закона разумно ABO ж з metoyu vstanovlennya komunіkatsіy.

Принцип zabezpechennya aktivnoї movnoї практика dіtey zdіysnyuєtsya як на organіzovanih zanyattyah, така че аз в hodі режим momentіv. Хим говори bіlshe ditina на zanyattі, екип efektivnіshe zanyattya.

Принцип organіzatsії sposterezhen над movnim materіalom polyagaє в organіzatsії dіyalnostі на usvіdomlennyu dіtmi звук темперамент MTIE. Dіti лесно vidіlyayut звучи наличност по думите pomіchayut skhozhіst че vіdmіnnіst slіv. Неговата sposterezhlivіst над movoyu ditina viyavlyaє в viglyadі zapitan, konstatatsії че vipravlennya pomilok.

Zasobom realіzatsії danogo принцип vistupayut otsіnno-kontrolnі dії, SSMSC vklyuchenі в zmіst tsіkavih за dіtey koreguyuchih Игор. Kontrolnі dії - це usvіdomlene regulyuvannya ditinoyu movlennєvoї dіyalnostі, її vіdpovіdnostі zaproponovanomu план zrazku, vimogam, zvukovimovi стандарти. Otsіnnі dії spryamovanі на otsіnku rezultatіv movnoї dіyalnostі .. Pong bazuyutsya на svіdomomu analіzі movnoї dіyalnostі.

Принципът на интегрирано pіdhodu да rozvitku vsіh storіn MTIE polyagaє в odnochasnіy учител robotі над zasvoєnnyam ditinoyu zvukovoї, gramatichnoї pravilnostі MTIE, zbagachennyam речник аз rozvitkom dіalogіchnogo че monologіchnogo movlennya. Освен аз zanyattya на rozvitku MTIE е сложен въпрос.

Принцип zbagachennya motivatsії movnoї dіyalnostі. "Dіyalnostі не мотив не buvaє; "Nemotivovana dіyalnіst" - це ... dіyalnіst и sub'єktivno ия ob'єktivno skhvanim мотив ". Всички Scho govorimo ми, ми govorimo за chogos за kogos, chomus, tobto E keruєmos Pevnyi metoyu аз мотив. В tsomu zv'yazku дали як чи movne zavdannya десен Scho proponuєtsya ditinі, виновен Бути motivovana.

Oskіlki основен вид dіyalnostі dіtey doshkіlnogo vіku Je дроб след zbagachennya motivіv movnih vislovlyuvan виновен vіdbuvatisya на osnovі poєdnannya navchannya MTIE на іgrovoyu dіyalnіstyu dіtey (Е. P. Korotkova).

Napriklad имат gostі да dіtey priyshov vedmedik, аз ще се опита dіti Йому rozpovіdati Куско и Lyalka Оксана ще се опита vchiti правилно и красиво opisuvati іgrashki.

Принцип zabezpechennya vplivu hudozhnoї lіteraturi на movny rozvitok dіtey Даже един іz provіdnih методично printsipіv в robotі на doshkіlnikami.

Изразете себе си чрез hudozhnoї lіteraturi vіdbuvaєtsya zbagachennya, поясни ия aktivіzatsіya речник dіtey; vіrshі, potіshki, chistomovki, skoromovki zakrіplyuyut правилно zvukovimovu, spriyayut rozvitku viraznostі MTIE. Opovіdannya, Куско, Scho proponuyutsya за perekazu, spriyayut rozvitku zv'yaznogo movlennya. Krіm на hudozhnya литература rozvivaє poetichny слух prischeplyuє любов, докато hudozhnogo думи.

Krіm zagalnih и chastkovih vidіlyayut ЩЕ spetsіalnі принципи SSMSC stosuyutsya konkretnoї movnoї клон (речник, фонетика, граматика, zv'yaznogo movlennya toscho). Napriklad, spetsіalnі Principi slovnikovoї работи:

· Представяне на slіv osnovі chuttєvogo dosvіdu че aktivnoї pіznavalnoї dіyalnostі;

· Rozv'yazannya vsіh zavdan slovnikovoї роботи в єdnostі;

· Телефон рецепция zmіstu slovnikovoї роботи на postupovo rozvivayuchimi mozhlivostyami ditini в pіznannі navkolishnogo.

Principi formuvannya gramatichnoї pravilnostі MTIE:

· Принцип odnієї trudnostі (на zanyattі pratsyuvati Lachey на един novim gramatichnim yavischem);

· Автоматизация gramatichnih navichok;

· Prezentatsіya (pred'yavlennya) gramatichnih yavisch на urahuvannyam vіku че Етап navchannya че INSHI. (Dopisati іz Zelenko INSHI промоции. Принципи)