КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Dіalektika rozvitku kolektiva




Vihovne стойности колективи, Yogo vplivu на osobistіst uchnya dosit suttєve. Oskіlki кожа учени Schodnya е отседнал в klasі, първият клас (svіdomo чи nesvіdomo) vplivaє да Демба.

Kolektiv - не хванат структура vіn postіyno rozvivaєtsya, prohodyachi pevnі stadії. Stadіynіst rozvitku kolektiva Je virazhennyam vnutrіshnoї dіalektiki Yogo превръща в osnovі yakoї - rіven vzaєmovіdnosin mіzh vihovatelem аз vihovantsyami, mіzh членове на колективи. Shkіlny kolektiv в svoєmu rozvitku премине Vier stadії:

1. Stvorennya kolektiva uchnіv. Spochatku kolektiv Lishe formuєtsya, членовете Yogo nedostatno знаят един за друг, а не в viyavlyayut іnіtsіativi dіyalnostі. На правоприлагащите не заготовки на Yogo актив.

Учител виновен dopomogti uchnyam sformulyuvati система єdinih vimog - rіshuchih за формата, за zrozumіlih zmіstom, organіzuvati Yogo dіyalnіst в засади єdinonachalnostі kerіvnitstva, pedagogіchnogo авторитаризма. Vіn vivchaє osobistі yakostі chlenіv колективи, znayomit їh, spriyaє fleecing organіv samovryaduvannya, іnstruktuє schodo їh funktsії, kontrolyuє їh робот и razі neobhіdnostі - dopomagaє. Vzaєmini mіzh учител аз vihovantsyami buduyutsya в засади bezposerednogo vplivu в колектива на този на кожата Yogo участник.

2. Poshirennya vplivu актив за целия колектив. На tsіy stadії vіdbuvaєtsya zaluchennya aktivіstіv да kerіvnitstva колективи, aktsentuyuchi їh uwagi на vіdpovіdalnostі, іnіtsіativі че samostіynostі. Vodnochase vіdbuvaєtsya zaluchennya пасивен uchnіv да Gromadska Zhittya. За правилно organіzovanoї робот актив Shvydko pochinaє viyavlyati іnіtsіativu в viznachennі zavdan че organіzatsії kolektivnoї dіyalnostі.

За преподаватели okreslyuє перспективи podalshі dіyalnostі kolektiva (в navchannі, pratsі, sportі, іgrah, pozaklasnih Sunset) dbaє за posilennya Dovira да aktivіstіv, chastkovo peredaє їm svoї funktsії (Control cherguvannyam от shkolі ABO Клаес, pribirannya klasnoї kіmnati, harchuvannya в їdalnі, pіdgotovki към светия). Vzaєmini го mіzh че uchnyami rozvivayutsya в засади демокрацията, паралелно vplivіv (poєdnannya bezposerednogo ия oposeredkovanogo vplivu).

Stadіya trivaє една pіvtora рок, лопатари ОД stosunkіv useredinі колективи. На її кочан kolektiv nіbito podіleny три sotsіalno psihologіchnі mіkrogrupi: aktivіstіv (подкрепа klasno kerіvnika) пасивни uchnіv (SSMSC postupovo dolayut bayduzhіst), "ядро подкрепа" (pedagogіchno zanedbanі dіti). Naprikіntsі її клас staє psihologіchno че pedagogіchno odnorіdnim.

3. Virіshalny vpliv gromadskoї bіlshostі възглавници. Bіlshіst dіtey на Perche dnіv dіє svіdomo активен и колективен на usvіdomlyuє zavdannya, postavlenі пред него. Учител dopomagaє aktivovі zdobuti орган Середа uchnіv, kontrolyuє Yogo dіyalnіst. Kerіvnitstvo kolektiva vіdbuvaєtsya засади на демокрацията, правата на човека колективи viznannі samostіyno virіshuvati доставка за zaohochennya чи възмездие svoїh uchasnikіv, planuvannya робот otsіnyuvannya povedіnki uchnіv, zaprovadzhennya системи doruchen mіkrogrupam uchnіv, okremim членове на колективи.



На tsіy stadії posilyuєtsya vpliv gromadskoї възглавници колективи, Borotba за Yogo чест orієntatsіya че самостоятелно povedіnki аз navchalnoї dіyalnostі.

4. Samovihovannya як vischy тип vihovannya в kolektivі. Кожени учени spriymaє kolektivnі, zagalnopriynyatі vimogi як vimogi на себе си. Те rozvivaєtsya іnteres да samovihovannya Scho скок в vnutrіshnє pragnennya да vdoskonalennya НКВД yakostey, ориз характер.

Іnstruktuє възпитател, консултира, nadaє методично Relief schodo priyomіv samovihovannya (samoanalіzu, samonavіyuvannya, samonakazu, samovіdmovi OD отрицателно) postupovo privchayuchi за целия колектив на Demba. Dopomagaє uchnyam viznachiti potrіbnі за samovdoskonalennya yakostі, sklasti іndivіdualnі План samopіznannya, samorozvitku. Beruchi да uwagi vimogi колективи към кожата Yogo участник, dosyagnuty rіven rozvitku колективи, vіkovі че іndivіdualnі osoblivostі dіtey, учител koriguє samovihovannya, stvoryuє zagalnu оптимистичен атмосфера.

На vsіh stadіyah rozvitku uchnіvskogo kolektiva neobhіdna sistemnіst - poslіdovno sformulovanі преди kolektiva zavdannya, vikonannya yakih zabezpechuvatime perehіd външен диаметър прости резултати zadovolennya да glibokogo pochuttya obov'yazku.