КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Ponyattya за tehnologії navchannya




HEAD zavdannyam Suchasnyj navchannya аз osvіti Je rozvitok CREATIVE potentsіalu osobistostі maybutnogo fahіvtsya, zdatnogo да peretvorennya sotsіumu ия stvorennyu novih образува Gromadska Zhittya, обичай vikonannya profesіynih funktsіy.

Realіzatsіya tsієї zadachі viznachaє vikoristannya в vuzіvskomu protsesі novih дидактизма tehnologіy, osobistіsno-orієntovanih, vazhlivimi pokaznikami yakih Je osvіtnі tsіnnostі maybutnіh fahіvtsіv: profesіyny samorozvitok, samoosvіta, samorealіzatsіya ия samovdoskonalennya.

Учебния процес в vischіy shkolі виновен rozglyadatisya ите pozitsіy navchannya як dіyalnostі samorozvitku profesіynogo viglyadu студент. W поглед наоколо, за да spetsifіku pedagogіchnoї vischoї училище, neobhіdno pіdhoditi да maybutnogo fahіvtsya не tіlki ите pozitsіy Yogo Vlasnyi растеж profesіyno-osobistіsnogo, бира и Yogo gotovnostі да proektuvannya rozvivayuchogo sotsіalno културно osvіtnogo seredovischa. Vazhlivo pіkluvatisya за stvorennya умове психо-pedagogіchnih за rozvitku vnutrіshno vіlnoї, tvorchoї osobistostі; formuvannі pozitsії osobistіsnogo растеж в studentіv, zdatnih да vіdpovіdalnogo vchinku, vіlnomu VIBOR, refleksії ия postіynomu zbagachennyu духовно и морално potentsіalu vlasnoї osobistostі.

В naukovіy lіteraturі ostannіm час всички chastіshe vzhivaєtsya termіn "tehnologіya", в rіznih іnterpretatsіyah "pedagogіchna tehnologіya", "osvіtnya tehnologіya", "tehnologіya navchannya", че іn. Същите ponyattya "tehnologіya" traktuєtsya автори далеч двусмислен.

В "Dictionnaire rosіyskoї MTIE" S. I. Ozhegova termіn "tehnologіya" има две стойности: "sukupnіst знания за начините за obrobki materіalіv, virobіv, методи zdіysnennya yakih nebudu virobnichih protsesіv"; "Sukupnіst operatsіy, zdіysnyuvanih Pevnyi второ място в pevnіy poslіdovnostі, S yakih skladaєtsya процеси obrobki materіalu, virobu" (49, стр 363, 364).

В entsiklopedichnomu Dictionnaire tehnologіya traktuєtsya, як "sukupnіst metodіv obrobki, vigotovlennya, zmіni лагер, vlastivostey, образува sirovini, materіalu ия napіvfabrikatu, zdіysnyuvanih в protsesі virobnitstva produktsії" (65, стр 338).

На osnovі zagalnogo ponyattya "tehnologіya" deyakі авторитарен namagayutsya rozkriti sutnіst pedagogіchnoї tehnologії, rozumіyuchi її як Pevnyi система realіzatsії на praktitsі tsіlіsnogo pedagogіchnogo процеси.

VP Bespal'ko pedagogіchnu tehnologіyu traktuє як система в yakіy poslіdovno vtіlyuєtsya на praktitsі zazdalegіd sproektovany процесите на преподаване и vihovny (10).

MV Klarin rozglyadaє pedagogіchnu tehnologіyu як "sistemnіst аз konstruyuvannya учебния процес, Scho garantuyut dosyagnennya позира tsіley" (27, стр 24).

Troch іnsha іnterpretatsіya pedagogіchnoї tehnologії в N. Je Пчелояд, Scho stverdzhuє, Scho ТСЕ "торба NAUKOVO obґruntovanih priyomіv vihovnogo vplivu на Lyudin ABO grupu хора tsіla площ учител profesіynoї pіdgotovki pov'yazana ите Yogo ия tvorchіstyu maysternіstyu" (76).



D. Tsvєtkov PID pedagogіchnoyu tehnologієyu rozumіє NAUKOVO-obgruntovane възлагане (проекти прог) за efektivnosti zdіysnennya pedagogіchnogo обработва Scho protіkaє vіdpovіdno да rozrobki метилен, motivatsії, ход, умовете ия Yogo otsіnki rezultatіv. Vіn viznachaє її як за научни основи, принципи, които ия правила stvorennya realіzatsіyu pedagogіchnih tehnologіchnih rozrobok (74, S. 3).

Pragnennya glibshe проникне в tehnologіchnі процеси navchannya ия vihovannya sponukuє avtorіv rozglyadati sutnіst такова разбиране, як "osvіtnі tehnologії", "tehnologії navchannya", "vihovnі tehnologії", че іn.

V. Дал vvazhaє, konkretizuyuchi sutnіst ponyattya "tehnologіya navchannya", Scho ТСЕ наука за начините на vzaєmodії vikladacha студент в protsesі spіlkuvannya іz zastosuvannyam neobhіdnih zasobіv.

АЙ Savelєv rozglyadaє tehnologіyu navchannya - як sukupnіst metodіv аз zasobіv obrobki, подадена, vimіri ия pred'yavlennya navchalnoї Informácie (60, стр 37 - 44).

W навъртам viznachen виждал Scho в avtorіv Absent єdinoї точка Зора аз pіdhodi їh да viznachennya samoї sutі ponyattya "tehnologіya navchannya" rіznі. Odnі tehnologіchnu страна navchannya zv'yazuyut іz umіnnyam учител vplivati ​​osobistіst от една navchayut; INSHI - rozumіyut її як pedagogіchnu tehnіku, mayuchi на uvazі didaktichnі, organіzatorskі, konstruktivnі ия komunіkativnі vmіnnya; tretі - при keruvannі процеси pіznavalnim, organіzatsії іndivіdualnoї, grupovoї ия kolektivnoї navchalnoї роботи. Deyakі vchenі vzagalі zaperechuyut neobhіdnіst vikoristannya tsogo аз termіna pedagogіchnoї teorії, rozglyadayuchi Yogo як Danino modі. Ale bіlshіst ototozhnyuyut дидактизма tehnologіyu ите novimi методи navchannya vvazhayut ABO Scho tehnologіya navchannya - TSE efektivnosti sposіb, sukupnіst zasobіv система printsipіv I правила.

F. Yanushkevich аз Ch Kupisevich PID tehnologієyu navchannya rozumіyut sukupnіst методически и organіzovanih Закона разумно, spryamovanih на optimіzatsіyu процеси navchannya Шляков ratsіonalnogo vikoristannya в tsomu protsesі Suchasnyj tehnіchnih zasobіv аз дидактизма materіalіv, vklyuchayuchi takozh komp'yuteri.

MV Klarin analіzuyuchi zakordonny dosvіd, proponuє rozrіznyati "tehnologіyu navchannya" аз "в tehnologіyu navchannі". Tehnologіyu navchannya vіn zv'yazuє ите rozrobkoyu vikladannya най-добрите практики, и в tehnologіyu navchannі - ите vikoristannyam rіznih дидактизма zasobіv, nasampered TZO аз komp'yuterіv. Дидактизма tehnologіya peredbachaє vdoskonalyuvannya priyomіv vplivu на studentіv ите metoyu оптимално rіshennya преподаване-pіznavalnih задачи. Uspіshnіst її zastosuvannya viznachaєtsya етап volodіnnya vikladachem umіnnyami ия navichkami pedagogіchnogo vplivu. Sche имат vuzі учители maybutnі povinnі virobiti nabіr priyomіv pedagogіchnogo vplivu на uchnіv.

Преди да зададете priyomіv vіdnosyat: "... vpliv на vihovantsya: профил на фирмата spіlkuvannya ИТ; pred'yavlennya vimogi ите metoyu Yogo ия rozvitku zaluchennya да lyudskoї култура; фирмен профил система на положителни pіdkrіplen, sotsіalno-psihologіchnih novotvorіv vihovantsya; фирмен профил galmuyuchih vplivіv (grupovogo іndivіdualnih и); фирмен профил grupovoї аз kolektivnoї dіyalnostі; pedagogіchny dozvіl konflіktu, porodzhuvanogo dієyu ABO spetsіalno stvoryuvanogo учител в hodі vplivu; фирмен профил vihovnogo vplivu чрез подлежи-Retschow seredovische vihovantsya; Профил на компанията на samoregulyatsії profesіynogo стане учител; pedagogіchny analіz situatsії "(64, стр 4-5).

Gumanіzatsіya navchannya viznachaє Въвеждането на takoї Yogo tehnologії Scho peredbachala не би tіlki pedagogіchny vpliv, пиво-ия pedagogіchnu vzaєmodіyu, spіvrobіtnitstvo ия spіvtvorchіst в sistemі vіdnosin - ". -uchen Учител" "vikladach студент", Ovolodіvayuchi priyomami spіlkuvannya, keruvannya dіyami uchnіv, maybutnіy учител виновен navchitisya spoluchati pedagogіchny vpliv ите pedagogіchnoyu vzaєmodієyu Scho Yogo dodast profesіynim dіyam tehnologіchny характер.

Tehnologіya navchannya - TSE Акт разумно, sukupnіst Scho водят до pedagogіchnoї vzaєmodії mіzh страни pedagogіchnogo процеси, spryamovanih на zabezpechennya Glibin ия mіtsnostі знания dієvostі vmіn, rozvinenostі pіznavalnih zdіbnostey с компетентен vikoristannі komunіkativnih mehanіzmіv в spoluchennі ите profesіonalіzmom аз maysternіstyu учител.

В osnovі tehnologії lezhit іdeya povnoї kerovanostі учебния процес, proektuvannya на преподаване povtoryuvanostі-ти цикъл. Spetsifіchnimi risami didaktichnoї tehnologії Je:

· Rozrobka на osnovі rezultatіv dіagnostiki tsіley navchannya;

· Учението povtoryuvanіst vidіv dіyalnostі;

· Учението orієntatsіya vsіh vidіv dіyalnostі на dosyagnennya tsіley дидактизма;

· Оперативна zvorotny телефон рецепция, otsіnka точно аз pіdsumkovih rezultatіv.

В protsesі navchannya maybutnі учители povinnі vіdrobiti OAO Всички strukturnі Elements didaktichnoї tehnologії. Navchitisya staviti tsіlі през резултат, virazhenі в dіyah тихо когото navchayut. В dіagnostichno позира tsіlyah opisuyutsya dії тихо когото navchayut имат termіnah: Знае, rozumіє, zastosovuє че іn. Когато traditsіynomu navchannі tsіlі rozmitі, strazhdayut neviznachenіstyu (vivchiti обикновено oznayomiti е основен ponyattyami, virazno Chitat аз текст и т.н.). Takі tsіlі не konkretizuyut резултат navchannya, dosyagnennya їh vazhko perevіriti.

Студентите povinnі navchitisya strukturuvati Учението materіal ите urahuvannyam pіdgotovlenostі svoїh uchnіv, vidіlyati navchalnі Elements, Scho pіdlyagayut zasvoєnnyu, potіm rozrobiti система perevіrochnih zavdan на rozdіlah doslіdzhuvanogo materіalu. На zanyattyah vіdpratsovuyutsya ФОРМИ и Методи perevіrki, аз Онлайн контрол kriterіyu ob'єktivnoї otsіnki знания umіn аз navichok тихо когото navchayut. Ob'єktivny контрол на знания - іstotna ориз tehnologії navchannya. И учениците povinnі volodіti не tіlki форми на контрол, пиво-ия navchitisya rozroblyati testovі zavdannya.

Tehnologіya navchannya служи Jerel rozrobki praktichnoї дидактика, stvorennya Системите за обучение, завършен пакет продукт dokumentіv аз zasobіv navchannya Scho dozvolyayut дали пари ли vikladachevі dobivatsya yakіsnoї pіdgotovki studentіv.