КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Etap zasvoєnnya знания

Etap zasvoєnnya знания umovno podіlyayut три фенките. Преди pershoї фенките vіdnosyat aktualіzatsіyu препратка motivatsіyu знания, spriymannya нов materіalu, analіz аз osmislennya zasvoєnih разбере. Преди Друха фенките etapіv vіdnosyat tsіlespryamovane zapam'yatovuvannya, zastosuvannya spochatku знания в стандартен и potіm в porіvnyano сгъване situatsіyah, vikoristannya otrimanih знания, които vmіn в rozv'yazuvannі задачи практичност. На zavershalnomu etapі zasvoєnim знания slіd Nadachi uzagalneny че sistematizovany характер

В psihologії аз metoditsі vstanovleno, Scho в vivchennі іnformatiki uchnі povinnі zasvoїti не tіlki Pevnyi чанта на знания, бира и zasobi їh otrimannya.

Aktualіzatsіya препратка знания.

Aktualіzatsіya spryamovana препратка знания да се повтаря, че chastkove vіdtvorennya materіalu учението okremih sposobіv аз priyomіv rozumovoї dіyalnostі, neobhіdnih за vivchennya novoї такива. Aktualіzatsіya препратка знания Mauger Бути spryamovana tіlki да не се повтарят vіdomostey на osnovі yakih buduvatimetsya Обяснение materіalu нови и втора по zapovnennya поляни имат познания uchnіv poperednogo materіalu. Efektivnosti zasobom на tsomu etapі урок zarekomenduvali момента elementarnі полето SSMSC mozhna vikonuvati за взаимопомощ програма Komp'yuterniy-trenazherіv.

Motivatsіya знания.

На uspіshnіst navchannya големи мъки vpliv Интереси, мотив, поставете tsіnnіsnі които изискват іndivіda, schodo Yogo navichki pererobki Informácie, otrimanі ranіshe vmіnnya знания и takozh zagalnokulturny rіven. Учените обвиняват майката Bazhannya navchatisya ABO usvіdomlyuvati neobhіdnіst tsogo. Motivatsіya знания - TSE един и vazhlivіshih zasobіv rozvitku pіznavalnoї aktivnostі uchnіv. Rozumіnnya метилен аз ochіkuvanih rezultatіv в znachnіy mіrі polegshuє spriymannya novoї Informácie.

Rozumovy процеси naychastіshe rozpochinaєtsya ите problemnoї situatsії, tobto ите takoї situatsії за yakoї Absent Готов zasobіv rozv'yazuvannya. Vchitel постави преди uchnyami проблем в formі teoretichnoї ABO praktichnoї zadachі. В protsesі її rozv'yazuvannya uchnі zіshtovhuyutsya ите protirіchchyam mіzh знания zasvoєnimi ranіshe, аз neobhіdnimi знания за rozv'yazuvannya danoї проблем. Zaproponovana vchitelem задача вина zadovolnyati принцип nastupnostі аз Бути осъществимо за rozv'yazuvannya uchnyami. Nepogany Ефект дават praktichnі, tsіkavі zadachі, SSMSC perekonuyut uchnіv в potrebі vivchennya нов materіalu, demonstruyut zastosuvannya абстрактно знание при проблеми rozv'yazuvannі povsyakdennogo Zhittya.

Tsіlepokladannya.

Един іz vazhlivih etapіv урок Je Etap tsіlepokladannya. Vіn polyagaє в oznayomlenі uchnіv ите vimogami, SSMSC visuvayutsya да zasvoєnih знанията, vmіn S kozhnoї okremoї такива. Vazhlivo, обитатели tsі vimogi Буле diferentsіyovanі за Grupo uchnіv. Uchnі rozpodіlyayutsya на групата в zalezhnostі ОД їh nayavnogo rіvnya знания, които rіvnya rozvitku zdіbnostey.



Пила нов materіalu.

Suttєvo poslabiti negativnі че pіdsiliti pozitivnі психо-pedagogіchnі zakonomіrnostі dozvolyaє vikoristannya metodіv Дейност че printsipіv navchannya. Преди те да vіdnesti: Distressed navchannya, algoritmіchny pіdhіd метод dotsіlnih задачи vidіlennya elementіv основни познания, които suttєvih zv'yazkіv, doslіdnitska робот и vikoristannyam novih іnformatsіynih tehnologіy.

За zabezpechennya tvorchoї samostіynostі uchnіv neobhіdno ozbroїti їh vіdpovіdnimi начини аз priyomami pіznavalnoї dіyalnostі, обработва formuvannya yakih zdіysnyuєtsya извършване dosvіdu не tіlki vnaslіdok spіlkuvannya vchitelya uchnya-ти и ти modelyuvannyam їh в zovnіshnіy, materіalnіy (ABO materіalіzovanіy) formі аз postupovim peretvorennyam в vnutrіshnyu. Modelyuvannya на чи іnshogo метод ABO Priya dіyalnostі - TSE Poshuk poslіdovnostі operatsіy държа разумно, vikonannya yakih potrіbnogo доведе до резултата, че Yogo obґruntuvannya.

Pid час formuvannya разбере репродуктивна Шляков учител poyasnyuє zakonomіrnostі protsesіv, yavisch, zv'yazkіv ги mіzh да въведете заглавия за ob'єktіv, formulyuє гореспоменатия Въведение ponyattya. На следващия etapі uchnі povtoryuyut гореспоменатия предполагащи приклада и практика. Taqiy sposіb slіd vikoristovuvati todі лишения, ако не uchnі пререже pіdgotovlenі да CREATIVE метод zdobuvannya на знания.

За zabezpechennya rozvitku продуктивен mislennya vikoristovuєtsya Хох аз skladnіsha схема, ейл спечелени daє bіlsh efektivnі резултати. Следната диаграма formuvannya разбере pobudovana на osnovі teorії poetapnogo formuvannya rozumovih Закона разумно:

1. sposterezhennya uchnіv за ob'єktami, yavischami ABO процеси;

2. vidіlennya spochatku в кожен ob'єktі, protsesі їhnіh запознае себе си, че vlastivostey и potіm - Намерете ни rozpіznavannya Tsikh в іnshih ob'єktіv;

3. vidіlennya klasіv ob'єktіv ите odnakovimi Намерете ни аз vlastivostyami, описание spіlnih се запознаят;

4. vidіlennya suttєvih Намерете ни Scho viznachayut клас ob'єktіv;

5. Представяне заглавия, formulyuvannya гореспоменатия;

6. viznachennya между zastosovnostі Въведение ponyattya, Poshuk zv'yazkіv ите іnshimi ponyattyami.

CREATIVE dіyalnіst Mauger сторил poshukovo-doslіdnitsky характер не tіlki PID задачи час rozv'yazuvannya, както и въвеждането на първите в protsesі разбере formulyuvannya проблеми uzagalnennya, sistematizatsії materіalu имат protsesі modelyuvannya, pobudovi analogіy toscho. Обитатели zabezpechiti CREATIVE dіyalnіst uchnіv, potrіbno udoskonalyuvati система samostіynih zavdan uchnyam, да се включат neї zavdannya на uzagalnennya аз konkretizatsіyu обработва rozv'yazuvannya задачи analіz че klasifіkatsіyu situatsіy, skladannya аз rozv'yazuvannya analogіchnih че obernenih задачи sistematizatsіyu, uporyadkuvannya materіalu. Postіynu uwagi slіd pridіlyati rozglyadu че analіzu rіznih sposobіv rozv'yazuvannya се успокои задачи, които otsіnki ratsіonalnostі efektivnostі rіznih sposobіv. Rozv'yazuvannya нестандартно, приложена проблеми rozvivaє pіznavalnu aktivnіst uchnіv, spriyaє formuvannyu їhnoї zagalnoї matematichnoї култура.

Zakrіplennya нов materіalu.

Yakscho на tsomu etapі урок zastosovuvati челен робот uchnіv тогава їh aktivnіst znizhuєtsya. Grupovogo organіzatsіya урок по povtorennі materіalu pіdvischuє aktivnіst, vіdkrivaє кожен uchnevі mozhlivіst dopovniti един единствен, Нови povіdomiti не materіal софтуер, Yaky Luvs otrimany zavdyaki іnshim Jerel, podivitisya на ranіshe пътува materіal ите novih pozitsіy. Zavdannya, SSMSC vikonuyutsya ите vikoristannyam Komp'yuterniy програма PID час grupovoї ABO іndivіdualnoї робот zabezpechuyut и главня единствен дидактически printsipіv - negayne viyavlennya pomilok, SSMSC Буле dopuschenі, аз имам vipadku безизходица situatsіy - otrimannya svoєchasnoї взаимопомощ.

Navchiti volodіti предмет - TSE sformuvati vmіnnya rozv'yazuvati zadachі, не tіlki standartnі, пиво-ия takі Scho potrebuyut vіdomoї Nezalezhnosti mislennya здрави gluzdu, origіnalnostі че tvorchostі.

За kozhnoї фенките uchnіv в zalezhnostі ОД nayavnogo rіvnya знания vchitel виновни proponuvati не tіlki zadachі rіznogo етап skladnostі, пиво-ия staviti rіznі vimogi до процеси rozv'yazuvannya задачи. Napriklad за добро vstigayuchih uchnіv krіm vimogi правилно rozv'yazuvati задача slіd staviti vimogu vikonuvati zavdannya ratsіonalnim начин tobto така обитатели obrany Way да метилен naykorotshy ЦКБ, а naymenshoyu kіlkіstyu obchislen.

Іnodі slabovstigayuchі uchnі proponuyut сгъване sposіb rozv'yazuvannya zadachі. Не slіd odrazu zupinyati като uchnіv. Ale pіslya otrimannya доведе slіd obov'yazkovo rozv'yazati задача ratsіonalnim начин. Цзе spravlyaє на uchnіv силна vrazhennya, vimushuє proanalіzuvati slabkі СТРАНИ їh метод rozv'yazuvannya, че час, vitracheny на neratsіonalne rozv'yazuvannya не zadachі изчезва Marne.

Zastosuvannya zasvoєnih знания.

Когато zastosuvannі zasvoєnih знания slіd vikoristovuvati diferentsіyovany pіdhіd. За bіlshostі uchnіv spochatku proponuyutsya elementarnі zavdannya, SSMSC Буле spryamovanі на rozpіznavannya vivchenogo ponyattya на vstanovlennya vzaєmozv'yazkіv ите іnshimi ponyattyami на zastosuvannya otrimanih navichok. Vikoristannya на tsomu etapі Komp'yuterniy програма позволено ekonomiti час. За uchnіv ите храм rіvnem rozumovoї dіyalnostі tsі zavdannya opuskayutsya, takі uchnі vіdrazu навива rozv'yazuvannya CREATIVE, нестандартни задачи.

В protsesі задачи rozv'yazuvannya на zastosuvannya otrimanih знания, които navichok в vikoristannі програма Komp'yuterniy stvoryuyutsya takі situatsії в yakih uchnі труд zmogu poshiryuvati svoї знания vіdkrivati ​​novі факт.

Perekonavshis Scho uchnі ите serednіm rіvnem знания vzhe zdobuli dosvіd zastosuvannya знания, които navichok в стандарт situatsіyah може perehoditi да rozglyadu Несигурната situatsіy. Несигурната ABO tsіkava privertaє задача да се uwagi uchnіv, primushuє їh generuvati rіznі іdeї rozv'yazuvannya danoї zadachі, demonstruє не tіlki красота rozv'yazuvannya процеси, и bіlshostі vipadkіv цепка ия ​​практичност стойности otrimanih знания.

Контрол на знания.

Контрол на знания и vmіn uchnіv spryamovany nasampered на viznachennya faktichnoї їh nayavnostі на perevіrku sformovanostі Pevnyi sposobіv dіyalnostі, rіvnya gotovnostі да vivchennya тези rozdіlu, процент. Контрол на знания stimulyuє робот uchnіv, formuє ги vіdpovіdnu dіyalnostі система tsіlovu ия motivatsіynu монтаж на vivchennya materіalu.

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| Etap zasvoєnnya знания

; Дата: 05.01.2014; ; Прегледи: 1598; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



ailback.ru - Edu Doc (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 11.45.9.22
Page генерирана за: 0.049 сек.