КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Vіkovі osoblivostі dіtey molodshogo shkіlnogo vіku в protsesі opanuvannya Obrazotvorche Mistetstvo

План.

3. Относно Pedagogіchnі умове opanuvannya Obrazotvorche Mistetstvo

Lektsіyne zanyattya номер 3.

Zmіstovy модул 1. Obrazotvorche Mistetstvo и техника vikladannya в Pochatkova клас як pedagogіchna науката аз distsiplіna на преподаване.

molodshimi ученици.

1. Vіkovі osoblivostі dіtey molodshogo shkіlnogo vіku в protsesі opanuvannya Obrazotvorche Mistetstvo.

2. програмно методично zabezpechennya че psihologіchna атмосфера spriyatliva в urotsі Obrazotvorche Mistetstvo.

3. Organіzatsіyno-tehnіchnі zasobi за vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo в pochatkovіy shkolі.

4. стойности shkіlnogo kabіnetu ите Obrazotvorche Mistetstvo.

Klyuchovі ponyattya от: pedagogіchnі умове opanuvannya Obrazotvorche Mistetstvo, vіkovі osoblivostі dіtey molodshogo shkіlnogo vіku програмно методично zabezpechennya, spriyatliva psihologіchna атмосфера organіzatsіyno-tehnіchnі zasobi.

Основна литература за тези, които: брой 3, 4, 5, 6, 9.

Dopomіzhna литература за тези: номер 2, 3, 6, 13, 17.

Zmіst lektsії:

За vazhlivіst dotrimannya оптимално tobto neobhіdnih че dostatnіh (за Yu.K.Babanskim) pedagogіchnih умове от Учението-vihovnomu protsesі suchasnoї училище написал bagato vchenih (A.M.Aleksyuk, Sh.A.Amonashvіlі, G.S.Kostyuk V. O.Onischuk, O.Ya.Savchenko, M.M.Skatkіn, V.O.Suhomlinsky, M.D.Yarmachenko че INSHI).

Tsіlіsny rozvitok estetichnoї култура, която hudozhnoї osvіti molodshih shkolyarіv mozhlivy peredusіm PID vplivom tsіlespryamovanogo pedagogіchnogo kerіvnitstva Scho bazuєtsya на vіdpovіdnih умове pedagogіchnih yakih Середа:

1) Urahuvannya vіkovih Особено dіtey molodshogo shkіlnogo vіku schodo opanuvannya ги Obrazotvorche Mistetstvo.

2) софтуер-методичен zabezpechennya аз, zokrema, viznachennya neobhіdnogo че dostatnogo obsyagu знания umіn че uyavlen molodshih shkolyarіv рамките процент shkіlnogo Obrazotvorche Mistetstvo.

3) умове Stvorennya naybіlsh spriyatlivih psihologіchnih да бъдат държани в 1-4 в клас излитане и Obrazotvorche Mistetstvo.

4) Pіdgotovka че vikoristannya dostatnogo арсенал organіzatsіyno-tehnіchnih zasobіv за vikladannya Obrazotvorche Mistetstvo в pochatkovіy shkolі.

Когато tsomu slіd zvazhati до умовете на тези Scho pererahovanі pedagogіchnі оформянето може лишаване vprovadzhuvatisya vzaєmopov'yazane че odnochasno, oskіlki utochnyuyut dopovnyuyut сам, че един.

Практически oznachaє аз Цзе тези Scho ob'єktivno іsnuyut utrudnennya в vіdokremlenomu prezentuvannі kozhnoї іz zaznachenih pedagogіchnih умове. Том їh dotsіlnіshe rozglyadati комплекс, ейл Z След разглеждане на spetsifіku kozhnoї.

Urahuvannya vіkovih Особено molodshih shkolyarіv в protsesі opanuvannya ги Obrazotvorche Mistetstvo в shkolі Got Nadzvychaina sytuatsia vazhlive стойности за efektivnosti kerіvnitstva їhnoyu Obrazotvorche dіyalnіstyu, rozshirennyam hudozhno-estetichnogo перспектива, оформен rozvitkom mislennya, аз vіzualnogo spriymannya, uyavi, sposterezhlivostі, zorovoї pam'yatі, vihovannyam estetichnih pochuttіv че smakіv. Vіdtak vіdchutno dopomagaє vchitelevі в nalagodzhennі osobistіsnih kontaktіv и кожен ditinoyu, Scho, в своята Черга, spriyaє povnіshomu rozumіnnyu її іnteresіv изискват spromozhnostey.



Digit pіdtrimku в tsomu napryamku daє zorієntovanіst учител в характерен Намерете ни perіodіv rozvitku obrazotvorchoї dіyalnostі dіtey rіznogo vіku.

One S vіdomih че nayposhirenіshih nadalі varіantіv perіodizatsії dityachoї obrazotvorchoї dіyalnostі zaproponovano Bulo цепка 20-х Rokach XX век. A.V.Bakushinskim. За Yogo visnovkami ditina в perіod Своге Образуване проведе dekіlka etapіv (stadіy) obrazotvorchostі:

1) Vid 2 до 4 rokіv - stadіya t.zv. "Krivulya" АВО "karlyuchok" (dityachі malyunki skladayutsya и хаотична rozmіschenih lіnіy че іstot "golovonіg").

2) Vid 4-6 rokіv - Etap stvorennya Perche специфичен неподвижни изображения SSMSC труд pevnі detalі (konkretnі така zvanі "rentgenіvskі" malyunki, повече ditina не malyuє тези Scho bachit, и тези, Scho Знае).

3) Vid 6-8 rokіv - stadіya схематично malyunkіv Scho skladayutsya S форми, които lіnіy (Изображенията dovіlnі, rozkutі, nasichenі podrobitsyami, Scho як vikoristovuyutsya dіtmi tekstovі признаци).

4) Vid 8 до 12 rokіv - Etap mayzhe analіtichnih, точност malyunkіv (zniknennya skhematichnostі в malyunkah, pravdopodіbnі, ейл nadmіrno detalіzovanі неподвижни изображения като точно pragnennya vіdobraziti Обекти за взаимопомощ konturіv ABO siluetіv).

5) Vid 12 до 15 rokіv - perіod Nagybanya spromozhnostі schodo ob'єmno-prostorovogo снимки predmetіv На (ob'єkti Scho vіdtvoryuyutsya в malyunkah, коледни песни opuklostі че viglyadu, Yaky в pіdlіtkіv asotsіyuєtsya случва "profesіynogo" Mistetstvo).

Vіdpovіdno да perіodizatsії A.V.Bakushinskogo Suchasnyj dіtey molodshogo shkіlnogo vіku, Mabuchi, slіd vіdnesti до трета (6-7 rokіv), че chastkovo четвърти (8-12 rokіv) etapіv rozvitku, Aje в uchnіv Pochatkova klasіv sposterіgaєtsya dosit широк dіapazon zgadanih Характерно се запознаят їhnoї obrazotvorchoї dіyalnostі (OD malyunkіv диаграми да mayzhe realіstichnih изображенията rіznih ob'єktіv dіysnostі) tobto Специално за тях vazhlivim viyavlyaєtsya Svit речи їh sutnіst, предизвика-naslіdkovі zv'yazki аз zalezhnostі.

Dokladnіshe oznayomlennya ите видове risami obrazotvorchoї dіyalnostі uchnіv Pochatkova klasіv Pevnyi mіroyu umozhlivit naybіlsh efektivnosti pedagogіchno kerovany perebіg sistematizovanogo, tsіlespryamovanogo, poslіdovnogo аз planomіrnogo opanuvannya ги Obrazotvorche Mistetstvo як на theoreticity така практически I-CREATIVE rіvnі.

Брой цифри dіtey Scho rozpochinayut navchannya в shkolі, malyuє zdebіlshogo skhematichnі Изображенията okremih predmetіv, іstot че zrіdka tematichnі kompozitsії Scho pridumuyut "ОД изявление" АВО "и pam'yatі". Perevaga nadaєtsya naybіlsh vazhkomu ob'єktu vіdtvorennya - lyudinі Scho pіdkreslyuє "zmіnu sotsіalnoї pozitsії" ditini tsogo vіku. Заедно ите бележка брак vіdpovіdnih знания umіn че uyavlen vplivaє на yakіst че proportsіynіst Изображенията molodshih shkolyarіv.

В zv'yazku и CIM dіti bіlshe uwagi nadayut zmіstu svoїh malyunkіv за rakhunok skhozhostі че hudozhno-tehnіchnoї на качеството и fіguri хора zobrazhuyut uzagalneno че sproscheno (главата, овална ABO pryamokutny Tulub, ръчно рисувани Scho ОД Tulub, краката съборени proportsіy pomіtnim и) , Tsіkavo, Scho хора, които budinki uchnі pershoklasniki рисувани фронтално, и че tvarin rіznі transportnі zasobi - в profіl. така че zvanі "doperspektivnі" Изображенията (паралелен път malyuєtsya Еиад lіnіyami OD един ръб Arkusha да іnshogo и тяхната характеристика Je spoluchennya в един malyunku ob'єktіv, S Изображенията rіznih tochok Зора (фронтална чи zboku odnі артикули - - zverhu, INSHI) небе - vuzkoyu Smuga vgorі).

Naychastіshe molodshі shkolyarі zobrazhuyut обект представлява bezposerednіm sposterezhennyam analіzom че, че аз Yogo peredayut форма priblizno, nerіdko plutayuchi ob'єmnі tіla ите Plaska форми.

Postupovo във 2-ри klasі в детската градина роботи pochinayut z'yavlyatisya deyakі zmіni в bіk bіlshogo harakterizuvannya формата на koloru Relief, че chastkovo ob'єmno-prostorovih vіdnoshen. Shkolyarі всички имаха нагоре vіdchuvayut форма kolіr, ob'єm всички bіlshe zvertayut uwagi на rozmіschennya zobrazhuvanih predmetіv на paperovomu arkushі. Pong dedalі usvіdomlenіshe roztashovuyut blizkі обекти nizhche и dalnі - vische не zabuvayuchi за rіznitsyu в їhnіh rozmіrah (Дали - menshі, blizhche - bіlshі). Zvichayno, vіdbuvayutsya takі zmіni zdebіlshogo zavdyaki yakіsnomu pedagogіchnomu kerіvnitstvu.

Priblizno в трети klasі mozhna sposterіgati svoєrіdnu perebudovu в dityachіy obrazotvorchіy dіyalnostі - perehіd ОД схематично-opisovih malyunkіv да pravdopodіbnih Изображенията predmetіv S nablizhennyam да їhnogo недвижими viglyadu.

Pevnyi dinamіka vіdchuvaєtsya Аз в opanuvannі molodshimi koloru ученици. Yakscho в първото klasі dіti bіlshe perevag nadayut t.zv. "Vіdkritim" koloram аз Farben koristuyutsya viklyuchno за "rozfarbovuvannya" zroblenih olіvtsem контура на изображението, след това vzhe при 3-4 Клаес смрад spromozhnі vіdrіznyati tehnіchnі priyomi роботи Aquarella guashshyu, че аз имам vikoristovuvati vlasnіy obrazotvorchostі shirokі mozhlivostі rіznih kolorospoluchen.

Як stverdzhuє pedagogіchna практика sistematizovane аз poslіdovne Nagybanya dіtmi molodshogo shkіlnogo vіku vіdpovіdnih umіn знания, които не uyavlen tіlki не Skoda їhnomu navchannyu че rozvitku и, navpaki, цепка-ия udoskonalyuє Obrazotvorche dіyalnіst че stimulyuє zatsіkavlenіst в Vlasnyi hudozhno-CREATIVE zdobutkah.

Очевидно е, че Scho zatsіkavlenіst (ABO іnteres) molodshih shkolyarіv Obrazotvorche dіyalnіstyu депозити и ОД umіnnya vchitelya Rozumny organіzovuvati тя методично компетентно provoditi kolektivnі, grupovі че іndivіdualnі zanyattya ите Obrazotvorche Mistetstvo як в класната стая, така че аз в pozaklasnіy robotі.

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| Vіkovі osoblivostі dіtey molodshogo shkіlnogo vіku в protsesі opanuvannya Obrazotvorche Mistetstvo

; Дата: 04.01.2014; ; Прегледи: 495; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



ailback.ru - Edu Doc (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 11.45.9.26
Page генерирана за: 0.048 сек.