КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Ponyattya за navchannya метод. Priyomi ия zasobi navchannya




Rozmіschennya іstorії на saytі

Голям асортимент potentsіynih elementіv Noviny на saytі robit planuvannya онлайн visvіtlennya іstorії еднозначно vimoglivіshim, nіzh в drutsі. Vіzmemo, napriklad, visvіtlennya в "Чикаго Трибюн" z'їzdu Demokratichnoї partії 1996 Roku. Populyarnіst сайт syagnula 100000 Участие в vіdeoklіpіv dvoh televіzіynih stantsіy член I и вестник Dobou zavdyaki poєdnannyu reportazhіv, audіozvіtіv ите radіostantsії "Трибюн" и "Трибюн". Krіm на ЦКБ іsche обиколка 24 poperednіh polіtichnih z'їzdah, SSMSC vіdbuvalis в mіstі, е време оглежда тихия podіy rokіv и takozh Архив промо аз polіtichnoї карикатури. Обитатели на Дачи Рада кошмар planuvannya takoї купуват vzaєmopov'yazanih materіalіv, "Трибюн", як аз bagato іnshih amerikanskih вестници vikoristovuє tehnіku rozmіschennya на saytі, zapozichenu в kіnoіndustrії. Viroblyaєtsya контур zmіstu, grafіki ия posilan kozhnoї storіnki плюс блок-схема vіdnosin storіnok го mіzh. Je маршрут koristuvachі Ale takozh труд mozhlivіst pіti Туди, Cudi їm zamanetsya.

Uspіh, efektivnіst navchannya депозити не лишаване ОД правилното viznachennya tsіley аз zmіstu navchannya. Vazhlivo благородство vіdpovіd радикално електроцентрали дидактика - Якима начин Tsikh tsіley dosyagnuti.

Vіdpovіd на zapitannya дидактика - як navchati? - Daє kategorіya metodіv navchannya. Метод navchannya - vazhliva Ланка в didaktichnіy sistemі "мета - zmіst - Методи - Форма - navchannya резултат." Същите OD правилно vibranogo метод депозити efektivnіst navchannya vzagalі.

Същото е време zasvoєnnya maybutnіmi учители metodіv navchannya pochinaєtsya profesіyne rozumіnnya maybutnogo vikladannya obranogo подлежи на shkolі. Vivchennya metodіv navchannya dozvolyaє zrozumіti як uchnya OD доведе до непознаване на знания, SSMSC obirati Пътища Ahead navchannya, обитатели zabezpechiti glibokі аз mіtsnі Znannya uchnyam, як rozvivati ​​в uchnіv tvorchі аз pіznavalnі zdіbnostі.

Когато vivchenі metodіv navchannya ми maєmo знаете vіdpovіdі на osnovnі мощност от:

- Shcho Такео метод navchannya?

- Як klasifіkuvati методическа navchannya?

- SSMSC funktsії metodіv?

- Як vikoristovuvati методическа navchannya?

- Фабрика SSMSC viznachayut vibіr metodіv Наван?

Kolimi govorimo vzagalі за начина, по maєmo на uvazі Way за dosyagnennyu yakoїs tsіlі. Метод (Думата "метод" като OD gretskogo думата "methodos", де "Мета" - път към метилен I "Одос" - slіduvati) - sposіb pіznannya, Way doslіdzhennya dosyagnennyu чрез метилиране. Когато viznachennі метод sutnostі navchannya vazhlivo vrahovuvati два фактора: sutnіst tsogo процеси (tsіlespryamovanіst, dvostoronіst), че Yogo bagatoaspektnіst метилен (triєdina). Shcho zumovlyuє ия тези Scho в "метод navchannya" pіdruchnikah pedagogіki rіznih avtorіv mozhna zustrіti dostatno rіznomanіtnі formulyuvannya ponyattya. Proanalіzuєmo deyakі е им обитатели pobachiti spіlne тези Scho ги zustrіchaєtsya.



"Системата poslіdovnih Акт разумно учител в organіzatsії pіznavalnoї аз praktichnoї dіyalnostі uchnya Scho Веда stabіlno да ги ovolodіnnya zmіstu osvіti, tobto dosyagnennya метилен" (І.Ya.Lerner).

"Sposіb navchalnoї роботи vchitelya аз organіzatsії на преподаване и pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv на rozv'yazannyu rіznih дидактизма zavdan, spryamovanih на ovolodіnnya materіalom Учението" (І.F.Harlamov).

"Sposіb upravlіnnya vchitelem pіznavalnoyu dіyalnіstyu uchnіv" (T.A.Іlїna).

"Роботът е в състояние да vchitelya че uchnіv за взаимопомощ yakih dosyagaєtsya zasvoєnnya uchnyami umіnnyami знания, navichkami, formuєtsya їh svіtoglyad, rozvivayutsya zdіbnostі" (N.І.Boldirєv).

Yakscho porіvnyati tsі formulyuvannya, на JE Очевидно Scho смрад OAO All vіdobrazhayut nayavnіst dіyalnostі vchitelya ия uchnіv (sutnіst обработва navchannya, Yogo dvostoronnіy характер), и takozh navchannya процеси резултат, Yaky Yogo vіdobrazhaє funktsії (osvіtnyu, vihovnu, rozvivayuchu). Dіysno navchannya процеси dvostoronnіy характер, Yaky vіdobrazhaє spіlnu dіyalnіst vchitelya че uchnya, zumovlyuє takozh dvostoronnіy характер аз navchannya метод.

Otzhe, МЕТОДИ navchannya nazivayut sposіb vporyadkovanoї vzaєmopov'yazanoї dіyalnostі vchitelya аз uchnіv, spryamovanoї на virіshennya zavdan navchannya процеси.

Vrahovuyuchi funktsії процеси navchannya - zavdannya navchannya Je osvіtnіmi, rozvivayuchimi, vihovnimi. Vrahovuyuchi структура navchannya обработва, че структурата на процесите ovolodіnnya umіnnyami знания, navichkami да zavdan процеси navchannya, SSMSC rozv'yazuyut методическа navchannya takozh vіdnosyatsya: Уведомление Технология materіalu (organіzatsіya rozumіnnya, osmislennya materіalu на преподаване) The; uzagalnennya че sistematizatsіya Zun; formuvannya umіn че navichok vikoristannya познания по praktitsі; korektsіya че контролира rezultativnostі pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv ми харесва

Середа bagatogrannostі vsіh іsnuyuchih metodіv navchannya vidіlyayut zagalnі аз spetsіalnі. PID zagalnimi методи в suchasnіy pedagogіtsі priynyato rozumіti takі Scho zastosovuyutsya в shkolі в vivchennі rіznih predmetіv на преподаване. Spetsіalnі - TSE takі Scho zastosovuyutsya в vivchennі okremih distsiplіn.

Tacke rozumіnnya zagalnih аз spetsіalnih metodіv navchannya Хох аз Je naybіlsh poshirenim в suchasnіy pedagogіtsі срещу potrebuє изясни metodologіchnih pozitsіy S - S Виж spіvvіdnoshennya zagalnogo, Особено odinichnogo аз. Същността на правото в действителност Scho в spetsіalnih методи navchannya okremih predmetіv Je bagato spіlnogo. Даже аз Цзе тези zagalne Якимов viznachayutsya chastkovі priyomi vikladannya okremih predmetіv navchannya. Spіlnі СТРАНИ priyomіv navchannya harakterizuyutsya zagalnі didaktichnі и Методи входящо да zmіstu zagalnoї дидактика. Точни viznachennya spetsіalnih metodіv navchannya schodo okremih predmetіv Je zavdannyam okremih техники SSMSC смрад virіshuyut на osnovі дидактика. В tsomu Yednist odinichnogo аз zagalnogo. Особено в такъв mozhna vbachati pedagogіchnih situatsіyah, ако spіlnі vlastivostі pritamannі tіlki okremim GROUP metodіv navchannya за примките учението predmetіv (естествен тично математически, gumanіtarnih, труда navchannya, estetichnogo цикъл).

W ponyattyam "метод navchannya" tіsno pov'yazane ponyattya "Priya navchannya".

Priya navchannya ТСЕ метод складове navchannya, Цзе okremy Krok, фаза в експозицията на realіzatsії метод.

Priya не Got samostіynogo на преподаване zavdannya и pіdporyadkovuєtsya да zavdannyu, як vikonuєtsya danim метод. Ale за умовете rіznih метод Mauger Защо priyomom.

Дидактизма Priya vklyuchaє dіyu. Експозицията - TSE действа tsіlespryamovanoї dіyalnostі, Yaky harakterizuєtsya usvіdomlennyam доведе умове shlyahіv аз Yogo dosyagnennya. Изложение metoyu The viznachaєtsya на dosyagnennya yakoї Won spryamovana, аз мотив, Yaky zbudzhuє Lyudin pragnuti да Демба. Poklikany метод rozv'yazuvati osnovnі didaktichnі zavdannya; и priyomi, dії, operatsії - konkretnі (situativnі) проблеми SSMSC водещи до dosyagnennya osnovnoї метод метилен navchannya. Изложение на vklyuchaє редица operatsіy за yakih Relief спечели realіzuєtsya.

Yakscho Pevnyi sposіb navchannya (besіda, обяснения rozpovіd toscho) vikoristovuє учител по urotsі tіlki за обитатели zoserediti uwagi на yakomus pitanі zmіstu materіalu за zvorotnogo zv'yazku тогава Tsey sposіb vіdіgravatime дидактическа роля Priya. А Yakscho sposіb navchannya vikoristovuєtsya за z'yasuvannya sutі мощност, за да се обясни zmіstu materіalu учението vzhe Бюд на Цзе не Priya и метод navchannya.

Realіzovuyuchi метод navchannya учител vikoristovuє rіznі zasobi navchannya.

Pid zasobami navchannya rozumіyutvse тези за взаимопомощ chogo zdіysnyuєtsya navchannya Scho Да Jerel navchalnoї Informácie за uchnіv: vchitelya дума, че учението Laboratory obladnannya, naochnі posіbniki, didaktichnі materіali, TDM toscho.

Zasobi navchannya dozvolyayut pіdvischiti іntensivnіst, efektivnіst navchannya метод. Іnshimi думи zasobi navchannya - TSE znaryaddya pratsі, SSMSC vikoristovuє vchitel в realіzatsії метод navchannya. Neobhіdno Особено uwagi pridіliti tehnіchnim zasobam navchannya, SSMSC в suchasnіy shkolі spriyayut іntensifіkatsії protsesіv vikladannya аз uchіnnya.

Vivchayuchi pedagogіchnі yavischa, мили vihodimo ите Yogo генезис аз rozvitku, namagaєmosya viznachiti Yogo vnutrіshnyu sutnіst за naslіdkom pobachiti кауза. метод navchannya не е без mozhna analіzuvati psihologіchnih Yogo Компоненти Connection, pov'yazanih е Особено psihіchnih funktsіy включени в учебния процес. Кожна метод navchannya tієyu чи іnshoyu mіroyu pov'yazany ите mislennyam, zokrema и процеса на преподаване usvіdomlennya materіalu, analіzom I синтез uzagalnennyam konkretizatsієyu аз, Z uwagi, uyavoyu, emotsіyami, volovimi процеси. Logіchna страна metodіv polyagaє в їh vіdpovіdnostі форми mislennya (іnduktsії, deduktsії, analogії) аз logіchnim priyomam rozumovoї dіyalnostі.

Думата "funktsіya" Got dekіlka стойности. В lіteraturі zustrіchayutsya характеристики като zagalnopedagogіchnih funktsіy metodіv navchannya: sponukalna, osvіtnya, vihovna, rozvivayucha, контрол korektsіyna.

Sponukalna метод funktsіya polyagaє всъщност Scho vіn zbudzhuє в uchnіv vnutrіshnіy іnteres да navchannya, formuє pozitivnі мотивира navchannya. Tsogo mozhna dosyagti Pevnyi priyomami, napriklad: покаже kontrastіv в rozglyaduvanih ob'єktah, paradoksіv в yavischah, nespodіvanih efektіv,. SSMSC porodzhuyut zdivuvannya, іnteres към знанието, а главата - процесите samostіynogo їh zdobuvannya да rozv'yazannya сгъване zavdan, podolannya pereshkod trudnoschіv съм navchannі, sponukayut Brati активно участие в besіdі, diskusії, obgovorennі Доставени ястия.

Osvіtnya (The преподаване) метод funktsіya Je Main. Вон peredbachaє zastosuvannya като priyomіv keruvannya Роботите преподаване uchnіv, SSMSC б spriyali uspіshnomu nabuvannyu ги navichok знания, umіn аз formuvannyu на tsіy osnovі Pevnyi perekonan. Samostіynіst uchnіv аз имам trudnoschі vikonannі zavdan naroschuyutsya postupovo.

Osvіtnya funktsіya metodіv navchannya spryamovana не tіlki на rozv'yazannya pіznavalnih zavdan и вторият по rozkrittya otsіnno-orієntuvalnih мощност, vikonannya zavdan peretvoryuvalno-CREATIVE аз hudozhnogo природата.

Vihovna funktsіya metodіv nevіdrivna ОД osvіtnoї аз vlastiva метод кожен. Zavdannya vchitelya --viznachiti, yakimi priyomami Won naykrasche zabezpechuєtsya. Vivchennya аз gliboke zasvoєnnya uchnyami materіalu The Учение за osnovі zastosuvannya rіznih metodіv navchannya spriyaє formuvannyu Naukova svіtoglyadu. Особено стойности тук труд priyomi, SSMSC aktsentuyut uchnіv uwagi на Главна vihovnih іdeyah на otsіntsі Natural аз suspіlnih yavisch морално yakostey аз estetichnoї култура.

Rozvivayucha funktsіya metodіv potrebuє mіrkuvan uchnіv за usvіdomlennya Informácie, vikonannya logіchnih operatsіy - analіzu, синтез, porіvnyannya, uzagalnennya, носейки ABO argumentuvannya zagalnih позиция.

Контрол korektsіyna funktsіya metodіv zabezpechuє uspіshne zdіysnennya vsіh іnshih funktsіy metodіv navchannya. Analіzuyuchi резултат navchalnoї dіyalnostі, vchitelі mozhut ROBIT visnovki за uspіhi, dosyagnutі в navchannі, vihovannі че rozvitku dіtey.

2.Klasifіkatsіya metodіv navchannya.

В realnіy shkіlnіy praktitsі mozhna sposterіgati duzhe rіznomanіtnі Метод vzaєmodії vchitelya аз uchnіv на urotsі което аз Количество metodіv dostatno голямо.

Хим аз obumovlena neobhіdnіst їh uporyadkuvati. За tsogo neobhіdno viznachiti suttєvі се запознаят в Якима mozhna vіdrіznyati Метод One ОД един tobto klasifіkuvati їh Scho даже аз peredumovoyu їh svіdomogo vikoristannya.

Klasifіkatsіya metodіv navchannya - grupuvannya metodіv navchannya за Pevnyi Намерете ни аз vstanovlennya mіzh ги zv'yazkіv системно.

Ninі vіdomі десетки klasifіkatsіy metodіv navchannya.

Rozglyanemo sutnіst аз osoblivostі naybіlsh obґruntovanih klasifіkatsіy metodіv navchannya.

2.1. Klasifіkatsіya за Jerel знания (за Jerel peredachі ия spriymannya navchalnoї Informácie).

Traditsіyna klasifіkatsіya metodіv navchannya, Scho процеп в zapochatkovana starodavnіh fіlosofskih I I pedagogіchnih системи проверени за ninіshnіh умове. Kriterієm grupuvannya metodіv navchannya в nіy Je Dzherelo знания. Такава Jerel zdavna vіdomo три: практика naochnіst дума. W rozvitkom културно Прогресо да ги priєdnalosya пререже odne - книга, и ostannі desyatilіttya bіlshe zayavlyaє всичко за не paperove Dzherelo Informácie - vіdeo в poєdnannі ите naypovnіshimi Komp'yuterniy системи. В danіy klasifіkatsії vіdpovіdno vidіlyayut p'yat metodіv група.

Slovesnі Naochnі Praktichnі Robot е една книга метод Vіdeo
Обяснения. За изясняване. Rozpovіd, Besіda, Іnstruktazh, Lektsіya, Diskusіya, дебат. Іlyustratsіya, демонстрация, sposterezhennya на преподаване. Doslіdi, нали Laboratornі робот Praktichnі Robot, на преподаване и продуктивна PRACE. Изваждане, Vivchennya, Referuvannya, Shvidky се огледам, Tsituvannya, Viklad, Skladannya план Konspektuvannya. Pereglyad, нали PID контрол "E-vchitelya" контрол.

2.2. Klasifіkatsіya metodіv navchannya от тип (napruzhenіstyu) pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv (vnutrіshnya psihologіchna страна)

В osnovі tsієї klasifіkatsії, kriterіy - rіven pіznavalnoї aktivnostі аз samostіynostі uchnya в navchannі. В zaproponovanіy klasifіkatsії vidіlyayut takі Методи: poyasnyuvalno-іlyustrativny, репродуктивна, проблем vikladu, chastkovo-poshukovy (evristichny) doslіdnitsky.

2.3. Klasifіkatsіya metodіv navchannya на osnovі vnutrіshnogo logіchnogo високо пътно zasvoєnnya знания

За tsієyu klasifіkatsієyu vidіlyayut takі Методи: analіtichny, синтетичен, синтетичен analіtiko-и-analіtichny е синтетичен, іnduktivny, дедуктивен, дедуктивно іnduktivno-и-дедуктивен іnduktivny, traduktivny.

2.4.Klasifіkatsіya metodіv navchannya по стъпка samostіynostі uchnіv в zdіysnennі navchalnoї dіyalnostі

За tsієyu klasifіkatsієyu vidіlyayut методическа samostіynoї Робот Робот аз PID kerіvnitstvom учител. Naybіlsh poshirenimi гледки samostіynoї роботи Je: Bot ч pіdruchnikom, samostіynі роботи S priladit, samostіyne vikonannya pismovih полето писмено tvorіv, метод vіrshіv samostіynogo rozv'yazannya задачи samostіynogo sposterezhennya toscho.

2.5. Klasifіkatsіya metodіv за дидактически tsіlyami

За tsієyu klasifіkatsіyu vidіlyayut DVI фенките metodіv navchannya:

Методи, Scho zabezpechuyut Первин zasvoєnnya ш на преподаване materіal (іnformatsіyno-rozvivalnі, evristichnі, doslіdnitskі).

Методи, Scho zabezpechuyut zakrіplennya I vdoskonalennya zdobutih знание (правилните praktichnі роботи).

2.6.Klasifіkatsіya за основния Etap обработва navchannya

За tsієyu klasifіkatsієyu vidіlyayut takі Методи: formuvannya знания formuvannya umіn аз navichok, zastosuvannya знания uzagalnennya аз sistematizatsії, zakrіplennya, perevіrki знания umіn аз navichok, tvorchoї dіyalnostі.

2.7.Bіnarnі аз polіnarnі klasifіkatsії metodіv navchannya

В osnovі grupuvannya Tsikh metodіv - DVI чи bіlshe spіlnih се запознаят. Така че, в іstotnih на качеството (spіlnih) Намерете ни nazivayut dzherela знания rіvnі pіznavalnoї aktivnostі uchnіv и takozh logіchnі Пътища Ahead pіznannya на преподаване.

2.8. Klasifіkatsії за система pіdhodom

Середа vіdomih klasifіkatsіy virіznyaєtsya системен pіdhodom klasifіkatsіya JK Babanskogo. В її osnovі - Комплекс dіyalnіsno-protsesualny pіdhіd, Yaky urahovuє osnovnі компоненти dіyalnostі: мотив operatsії, dії, контролира, че analіz rezultatіv. В tsіy klasifіkatsії взето на базата не virіshennya дидактическа zavdannya (napriklad, rozvitok tvorchoї samostіynostі в uchіnnі) и virіshennya vsіh главно zavdan osvіti, vihovannya аз rozvitku osobistostі, tobto rozvitok theoreticity ия empіrichnogo mislennya, navichok praktichnoї dіyalnostі, samostіynoї робот formuvannya svіtoglyadu toscho , Yu Babansky не само daє perelіk metodіv и rozkrivaє zv'yazki mіzh ги SSMSC труд funktsіonalny характер. Кожна Grupa metodіv realіzuє Pevnyi funktsіyu в tsіlіsnomu tsiklі обработва navchannya без yakoї не vіn Mauger zabezpechiti оптимално virіshennya vsіh Учението-vihovnih zavdan. Yu Babansky, vidіlyaє три основни фенките metodіv navchannya:

1. и Методи organіzatsії zdіysnennya dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї.

2. и Методи stimulyuvannya motivatsії uchіnnya.

3. Методът на контрол аз имам самоконтрол navchannі.

Tsya klasifіkatsіya metodіv navchannya Je vіdnosno tsіlіsnoyu да Scho Won vrahovuє OAO All osnovnі strukturnі Elements dvostoronoї vzaєmodії vchitelya че uchnya: її профил на компанията, аз stimulyuvannya контрол. Tsya klasifіkatsіya не само mehanіchno ob'єdnuє vіdomі pіdhodi и rozglyadaє їh в vzaєmozv'yazku аз єdnostі в umovі оптимално poєdnannya. Същото да klasifіkatsіyu metodіv navchannya за система pіdhodom zaproponovanu Yu.K.Babanskim ми rozglyanemo детайл, Scho позволено bіlsh osmisliti ия INSHI klasifіkatsії.

3. и Методи organіzatsії zdіysnennya dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї.

В tsіy grupі vidіlyaєtsya автор (Yu.K.Babanskim) Vier pіdgrupi (характеристика metodіv navchannya на chotiroh kriterіyah).

Vrahovuyuchi dvostoronnіy характер на процесите navchannya sutnіst yakogo vikladannya ия ovolodіnnya Zun.

Това Persha pіdgrupa vklyuchaє методическа navchannya за Jerel знания (аз peredachі spriymannya Informácie) и същ: slovesnі, naochnі, методи praktichnі.

Slovesnі методическа їh главно priznachennya - Уведомление navchalnoї Informácie, organіzatsіya pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv за облекчаване на думи (usnea чи pisemne) и vikoristannyam logіchnih, organіzatsіynih, tehnіchnih priyomіv: osnovnі Методи: rozpovіd, lektsіya, diskusіya, дебат, обяснения іnstruktazh, besіda робот ите книги.

Zagalnim за vsіh Tsikh metodіv Je дума як Dzherelo знания ходжа Кожен іz metodіv Got svoї osoblivostі.

Така rozpovіd, Shkilna lektsіya, обяснения - TSE monologіchna формират navchalnoї роботи. Besіda, lektsіya - Цзе dіalogіchnі методическа navchannya.

Rozpovіd - образен, dinamіchny, emotsіyny viklad информация rіznі yavischa аз podії;

За proniknennya Особено в yavischa dіysnost аз rozpovіd buvaє hudozhnoyu, Naukova популярен, opisovoyu.

За priznachennyam от Учение protsesі rozrіznyayut rozpovіd-introd (преди vivchennyam нов materіalu aktualіzatsіya препратка знания); rozpovіd-vikladannya (обяснение); rozpovіd-завършване (проводяща pіslya Обяснение ABO тези vivchennya ите metoyu uzagalnennya vivchenogo, pіdbittya pіdsumkіv)

Обяснение - вербална tlumachennya разбере yavisch, slіv, termіnіv, printsipіv Закона разумно, prikladіv toscho.

Rozpovіd, обяснения - nayposhirenіshі на praktitsі методическа oznayomlennya uchnіv ите novim materіalom.

Besіda - метод navchannya на пари ли vchitel за взаимопомощ далеч Доставени Храна sponukaє uchnіv ABO vіdtvoryuvati ranіshe nabuttі знания ABO ROBIT samostіynі visnovki-uzagalnennya на osnovі zasvoєnih ranіshe знания аз dosyagti zasvoєnnya novih знания Шляков samostіynih rozdumіv.

Besіda naychastіshe zastosovuєtsya todі, ако една нова тема Je не porіvnyano сгъване, и в около uchnіv вече sklalisya neї pevnі uyavlennya ABO умора zhittєvі sposterezhennya, SSMSC dozvolyayut osmisliti аз zasvoїti Znannya evrestichnim Шляков.

За priznachennyam от Учение protsesі rozrіznyayut: vstupnu besіdu, besіda-Уведомление, besіda-повторение, което е тест besіda.

За характер dіyalnostі uchnіv besіda buvaє: Репродуктивна (spryamovana на vіtvorennya знания) evrestichnoyu (spryamovana на formuvannya novih разбере visnovkіv, правила), katehіzisnoyu (polyagaє в vіdtvorennі tverdzhen Scho potrebuyut doslіvnogo zapam'yatovuvannya)

Vimogi преди besіdi:

Chіtka изявление метилен besіdi vіdpovіdno да метилен zavdan този урок.

1. Nayavnіst pitalnika-план;

2. настройка Правилно мощност:

- Stislіst, dostupnіst;

- Sistemnіst мощност - odne Got logіchno vipliva ите poperednogo;

- Уникат neviznachenih мощност (около Scho znaєte ....);

- Staviti мощност vsomu клас;

3. viyavlyati gnuchkіst в provedenі besіdi.

4. Pіdbivati ​​pіdsumki, ROBIT visnovki.

Diskusіya, дебат. Tsі методическа navchannya blizkі да besіdi.

Tsі методическа navchannya zasnovano на obmіnі mіzh uchnyami Dumka, Scho vchit samostіyno misliti, rozvivaє zdіbnіst да практическа analіzu, argumentovanostі visunutih разпоредби povazhannya іnshih възглавници. Perevazhno vikoristovuєtsya в старши клас в navchannі проблематично.

Спор - DVI protilezhnі точка Зора, schodo virіshennya проблем;

Diskusіya - bіlshe tochok Зора, schodo virіshennya проблем;

Lektsіya. Vid іnshih metodіv вербална vikladu vіdrіznyaєtsya Won:

1. bіlsh строга структура;

2. Учението logіkoyu vikladu materіalu;

3. Informácie голяма obsyagom, як povіdomlyaєtsya;

4. vikladu системен характер на знанието;

Предметът shkіlnoї lektsії zdebіlshogo Je Опис сгъваеми системи ob'єktіv, protsesіv, nayavnih ги mіzh zv'yazkіv аз лопатар, главоболие ранг, naslіdkovogo причини и природата.

Очевидно е, че Scho лишаване lektsіya dorechna в старши класа, ако vzhe uchnі труд neobhіdny за spriymannya аз osmislennya materіalu lektsіy rіven pіdgotovki.

Robot и в книга polyagaє organіzatsії samostіynoї роботи uchnіv над drukovanim текст. Nayposhirenіshі Vidi takoї работи: изваждане на текста и metoyu zakrіplennya materіalu; vіdpovіdі да текст pіslya храна; zauchuvannya правила tekstіv zakonіv; analіz маса, че много други.

Jerel знания uchnіv Mauger Бути написана дума (іnformatsіya) іz pіdruchnika, Naukova-populyarnoї lіteraturi, posіbniki, списания zbіrniki правилните задачи materіali pershodzherel, dovіdniki, речници.

Робот и книги, на о-Perche, daє mozhlivіst uchnyam samostіyno nabuvati novih знания zakrіplyuvati їh, rozshiryuvati че pogliblyuvati nabutі на знанията научили;

В други - sponukaє shkolyarіv да ovolodіnnya samoosvіti методи;

Samostіyna робот uchnіv Mauger zabezpechiti realіzatsіyu принцип іndivіdualnogo pіdhodu в navchannі, dozvolyaє diferentsіyuvati navchalnі zavdannya, svіdomіst аз mіtsnіst opanuvannya знания rozvitok pіznavalnoї aktivnostі toscho.

В chomu pozitivnі pozitsії вербална metodіv navchannya?

1. Думата не vchitelya tіlki Неше іnformatsіyu, пиво-ия keruє odnochasno pіznavalnoyu dіyalnіsyu uchnіv, gotuyuchi да spriynyattya, vplivayuchi на възглавници и pochuttya uchnіv odnochasno;

2. Учителят не е лишаване povіdomlyaє Pevnyi іnformatsіyu, пиво-ия viyavlyaє svoє представителства към тях, по-, vikladayuchi materіal, perekonuє uchnіv. Така ранг, Givet дума zberіgaє в sobі velikі vihovnі mozhlivostі.

3. Учител demonstruє uchnyam челно logіchnoї, yaskravoї MTIE, култура movlennya;

Naochnі методическа їh главно priznachennya - Уведомление navchalnoї Informácie за взаимопомощ rіznih zasobіv naochnostі: osnovnі методичен демонстрация, іlyustratsіya, samostіyne sposterezhennya.

Іlyustratsіya аз peredbachayut демонстрация показва, че конкретните predmetіv yavisch navkolishnoї dіyalnostі в naturі чи в viglyadі неподвижни изображения SSMSC spriymayutsya за взаимопомощ organіv vіdchuttya.

Іlyustratsіya materіalіv статичен показ на stanі (схема malyunki, grafіki, fotografії, diogrami аз и т.н.).

Pid час шоу іlyustratsіy uchnі не tіlki spriymayut materіal и аз проводими Pevnyi робот тях е: vkazuyut Scho zobrazheno, poyasnyuyut zmіst іlyustratsіy, porіvnyuyut їh тя Много Други.

Демонстрация показващ в dinamіtsі (doslіdi, държейки eksprementu ите fіziki, kreslennya на dozhtsі диаграми, таблици, дисплей fіlmіv чи kіnofragmentіv). За demonstratsії vikoristovuyutsya spetsіalnі zasobi, tehnіchnі инсталация.

Sposterezhennya метод як navchannya zabezpechuє bezposerednє Givet spoglyadannya, spriynyattya yavisch dіysnostі.

Tsі методи в іzolovanomu viglyadі mozhut predstaviti учен konkretnі yavischa, бира не zabezpechuyut nabuttya знания як Sistemi teorіy, zakonіv разбират toscho. Том tsі методически методи Je dopomіzhnimi SSMSC zabezpechuyut nabuttya знания uchnyami в poєdnanі ите іnshimi методи zokrema Zi литература.

Naochnі методическа navchannya efektivnosti vikoristovuyutsya на умовете kabіnetnoї Sistemi navchannya.

Vimogi да vikoristannya naochnih metodіv navchannya:

1. изявление Chіtka vchitelem метилен vikoristannya naochnih metodіv Scho potrebuє vstupnogo vchitelya думи.

2. Zdіysnennya keruvannya spriynyattyam аз rozumіnnyam на Scho spriymaєtsya (разбера обяснения Коментари Тим чи іnshim процеси, yavischam). W tsієyu metoyu sponukati shkolyarіv porіvnyuvati, ROBIT visnovki, obgovoryuvati pobachene, pochute.

3. Zabezpechennya yakіsnogo страна іlyustratsіy че demonstratsіy (Дати mozhlivіst vsіm bachiti, chuti, Дати час за rozglyadu не perevantazhuvati іlyustratsіyami toscho)

W metoyu pіznannya dіysnostі, pogliblennya formuvannya знания umіn че navichok vikoristovuyutsya praktichnі методи. За neobhіdnіst zastosuvannya metodіv Scho bazuyutsya на praktichnіy dіyalnostі uchnіv, nagoloshuvav пререже Ya.A.Komensky, pіdkreslyuyuchi dotsіlnіst дидактически obґruntovanogo poєdnannya знания іz dіysnіstyu практичност. Neobhіdno navchati чрез dіyalnіst Scho zabezpechuє іntelektualny че моралната emotsіyny rozvitok shkolyarіv.

Praktichnі методи - главно їh priznachennya polyagaє в oderzhanі Informácie на osnovі Закона практичност разумно, schovikonuyut uchitelі чи uchnі: полето doslіdi, The Технология PRACE, laboratornі роботи, създават, резюмета uchnіv.

Sogodnі praktichnі методическа vikoristovuyutsya за bezposerednogo pіznannya dіysnostі, pogliblennya formuvannya знания umіn че navichok. Метод osnovanі на praktichnіy dіyalnostі uchnіv, vikoristovuyutsya, zvichayno, след като S іnshimi методи navchannya - устно naochnimi.

надясно - Цзе метод navchannya Scho polyagaє Закона povtorennі Pevnyi в разумни граници, yakih PID час uchnyami viroblyayutsya vmіnnya че navichki, zastosuvannya vzhe Nabutov знания. НАДЯСНО rozvivayut uwagi, sposterezhlivіst, mislennya, samostіynіst и takozh spriyayut rozvitku Volya, napoleglivostі в podolanі trudnoschіv, vіdpovіdalnostі че іn.

Формата на navchalnoї dіyalnostі uchnіv rozrіznyayut НАДЯСНО usnі, pismovі, grafіchnі, tehnіchnі.

Usnі НАДЯСНО neobhіdnі за opanuvannya vmіn koristuvatisya movoyu, rahuvati без vikoristannya zasobіv fіksatsії Изображенията.

Pismovі правото в основната zastosovuyutsya MTIE в уроците по математика.

Grafіchnі роботи в yakih Znannya znahodit vіdobrazhennya в kreslennyah, grafіkah, zmalovkah е вид іlyustratsіyah, маси, dіagramah. Когато Реализирана Tsikh robіt Зоров spriynyattya shkolyarіv spoluchaєtsya ите їh rozumovoyu dіyalnіstyu.

Tehnіchnі vikoristovuyutsya до правото на труд, за да nabuttya umіn аз navichok (и робот rіznimi іnstrumentami, vikonannya rozmіtki, Rubanov длето в slyusarnіy spravі, obslugovuvannya aparatіv, машини).

За Учението metoyu НАДЯСНО buvayut vstupnі, probnі, trenuvalnі, tvorchі, kontrolnі.

Pid час vstupnih НАДЯСНО учител poєdnuє ите Обяснение demonstratsієyu Акт разумно и uchnі povtoryuyut їh за vchitelem;

Probnі НАДЯСНО zastosovuyut, ако Нови materіal пререже nedostatno zasvoєny uchnyami (обяснение uchnya pereduє vikonannyu dії, обяснения и vikonannya dії zbіgaєtsya, излагане на pereduє обяснение schodo її vikonannya)

Trenuvalnі НАДЯСНО ОД пробен vіdrіznyayutsya етап bіlshim samostіynostі uchnіv, postupovim възела в їh skladnostі

Tvorchі Right - zastosuvannya знания umіn аз navichok в novih situatsіyah, rozv'yazannya задачи іz zayvimi ABO nepovnimi danimi.

Laboratornі роботи - vivchennya в shkolі yavisch Natural Relief за spetsіalnogo obladnannya.

Tsei метод бази на provedenі eksperimentіv, tobto на stvorenі умове SSMSC dozvolyayut viyaviti дали як yavische по причини doslіdzhennya Yogo viyavu, protіkannya, naslіdkіv че іn.

метод Vikoristovuєtsya Tsey perevazhno в vivchenі fіziki, hіmії, bіologії за rozv'yazannya такива zavdan:

1. Повторението uchnyami samostіyno doslіdu Scho ЦКБ провежда vchitelem, ейл за умовете novih АВО и novimi kіlkіsnimi danimi;

2. pіdtverdzhennya на чи іnshogo закон;

3. samostіynogo rozv'yazannya власт да osnovі ranіshe Nabutov знания.

Uchnі mozhut provoditi eksperimenti іndivіdualno ABO GROUP.

Лабораторни методи ohoplyuє teoretichnі obґruntuvannya тези vchitelem, viznachennya метилен zanyattya; oznayomlennya uchnіv ите materіalom, апаратура; oznayomlennya ите tehnіkoyu, обяснения отиват роботи (zrobiti Scho, як fіksuvati резултат); dotrimannya tehnіki Bezpeka; pіdgotovku мощност аз zavdan, dodatkovih robіt за bazhayuchih.

Praktichnі роботи як zaznachaє Palamarchuk, rozrahovanі на zastosuvannya знания на situatsіyah, nablizhenih да zhittєvih (vimіryati, zіstaviti, tobto viznachiti се запознаят, vlastivostі predmetіv аз zrobiti vіdpovіdnі visnovki)

Process pіznannya на преподаване peredbachaє компания профил osmislennya navchalnoї Informácie аз logіchnogo zasvoєnnya.

Том vidіlyayutsya DVI nastupnі pіdgrupi.

Друг pіdgrupa за logіkoyu peredachі аз spriymannya navchalnoї Informácie от Учението protsesі природен vikoristovuyut методическа SSMSC vlastivі logіtsі: analіtichny, синтез (синтетичен) іnduktivnі че deduktivnі.

Analіtichny метод peredbachaє mislitelne ABO практичност rozkladannya tsіlogo в Частейн и metoyu viokremlennya suttєvih Намерете ни Tsikh Частейн.

Синтез (синтетичен) - TSE метод Yaky peredbachaє theoreticity ABO практичност poєdnannya vidіlenih analіzom elementіv чи vlastivostey предмет yavischa в odne tsіle. Синтез Je organіchnim prodovzhennyam analіzu аз Mauger лишаване gruntuvatisya на analіzі.

Іnduktsіya - институция, видите uzagalnennya.

В navchalnіy praktitsі іnduktsіya vtіlyuєtsya в printsipі: OD chastkovogo да zagalnogo.

Vchitel organіzovuє spochatku zasvoєnnya chastkovih faktіv, разпоредби potіm osmislennya, viyavlennya povtoryuvanostі, podіbnostі potіm roblyatsya visnovki uzagalnennya, правила vivodyatsya zakonomіrnostі.

Дедуктивния метод Je zvorotnіm да іnduktivnogo tobto vtіlyuєtsya за правилото: OD zagalnogo да chastkovogo.

На praktitsі vchitel spochatku povіdomlyaє zagalne позиция, формулата, законът, и potіm pochinaє pіdkrіplyuvati їh специфични бъчви navoditi chastkovі vipadki, konkretnі zadachі. Uchnі spochatku spriymayut zagalnі разпоредби формули, закони, и potіm roblyat аз zasvoyuyut visnovki за chastkovі їh zastosuvannya.

Трето pіdgrupa по стъпка samostіynostі mislennya shkolyarіv PID час ovolodіnnya знания. (Napruzhenostі pіznavalnoї dіyalnostі) poyasnyuvalnі, reproduktivnі, tvorchі, затруднено vikladannya, проблем-poshukovі, doslіdnitsky методи.

Poyasnyuvalny (іnformatsіyno-репродуктивната) Същността на Yogo в действителност, Scho vchitel organіzuє spriynyattya и uchnі spriymayut факт yavischa, podії fіksuyut їh в svoїy pam'yatі. Spriynyattya Mauger Бути organіzovane Шляков подадена думите на книгата, naochnih posіbnikіv, dosvіdu.

Репродуктивна, бази на vіdtvorenі povtorenі знания sposobіv dіyalnostі за zavdannyam vchitelya.

Проблемни vikladannya. Учителят поставя проблема самата її rozv'yazuє, ейл в tsomu demonstruє Way rozv'yazannya.

Chastkovo-poshukovy метод, пари ли vchitel organіzovuє съдбата uchnіv в rozkrittі тихо чи іnshih мощност тези Scho vivchaєtsya, dobiratsya доказателство за Pevnyi tezoyu vchitelya, visuvati gіpotezi, брат на съдбата в evrestichnih besіdah.

метод Doslіdnitsky Пари ли zavdyaki uchnі вземе съдбата в Naukova pіznannі: sposterіgayut че vivchayut Факти че yavischa, viyavlyayut проблем doslіdzhennya, visuvayut gіpotezi, planuyut Пътища Ahead їh perevіrki, vivchayut lіteraturu, otsіnyuyut резултат, roblyat visnovki за mozhlivіst vikoristannya Nabutov знания.

Spriynyattya, osmislennya аз vikoristannya знания Mauger protіkati PID bezposerednіm kerіvnitstvom vchitelya и takozh в samostіynіy robotі uchnіv.

Четвъртият pіdgrupa - по стъпка kerіvnitstva учението Роботи (Pіdkasisty) метод podіlyayut две Vidi

kerіvnitstvom The учител Технология робот PID (samostіyne vikonannya rіznih vidіv роботите учението за urotsі kerіvnitstvom vchitelya PID);

Методи samostіynoї uchnіv Robot (Home Учението робот контрол поза vchitelya)

4.Metodi stimulyuvannya аз motivatsії uchіnnya

Vihodyachi іz dvoh голяма група motivіv (іnteresu че obov'yazku vіdpovіdalnostі и) метод stimulyuvannya аз motivatsії uchіnnya mozhna rozdіliti на

- Методи stimulyuvannya (formuvannya) pіznavalnogo іnteresu да navchann I: pіznavalnі іgri, navchalnі diskusії, stvorennya situatsії іnteresu да navchannya, stvorennya emotsіyno-морално situatsіy. (Poshirenі priyomi navchannya: stvorennya situatsії новост aktualnostі; analіz prikladіv ите Zhittya; stvorennya situatsії на успеха)

- Методи stimulyuvannya obov'yazku аз vіdpovіdalnostі: perekonannya в znachuschostі navchannya; изясняване метилен vivchennya предмет visunennya pedagogіchnih vimog, zaohochennya аз се опитах в uchіnnі.

5. Методите за контрол на самоконтрол и efektivnіstyu.

HEAD funktsієyu Tsikh metodіv Je регулативен контрол. Oznachaє Цзе, Scho контрол подчинява vіdokremlyuvatisya ОД учебния процес и Бути компонент Yaky vikonuє navchalnі, vihovnі, rozvivayuchі, sponukalnі funktsії.

Лопатар ОД organіzatsії Проверка zrіzіv, Jerel Informácie, sposobіv мания аз obrobki danih viokremlyuyut:

Методи usnogo Control: Front іndivіdualta opituvannya, usnі іspiti, zalіki.

Методи pismovogo kontol: pismovі kontrolnі робот диктовка pismovі іspiti че zalіki.

Лабораторни методи за контрол: контрол на робот laboratornі (perevіrka umіn koristuvatisya shtangertsirkulem, термометър, волтметър, и т.н. Аз takozh rozv'yazannya eksprementalnih задачи Scho peredbachayut Място на doslіdіv, vimіrіv.)

6.Vibіr metodіv navchannya.

Volodіyuchi арсенал metodіv navchannya, учител, природа, perezhivaє trudnoschі в viborі metodіv.

SSMSC Е chinniki neobhіdno заеме до uwagi PID час VIBOR metodіv?

1. Zakonomіrnostі че попадение на navchannya;

2. Специфична mozhlivіst metodіv в realіzatsії postavlenoї konkretnoї метилен аз zavdan урок.

3. Vіdpovіdnіst metodіv да spetsifіki zmіstu на преподаване обект ия obranih форми organіzatsії navchannya.

4. Navchalnі mozhlivostі uchnіv (vіkovі, rіven pіdgotovki, osoblivostі най-добрите колективи и takozh okremih uchnіv)

5. Mozhlivostі vchitelya (dosvіd, rіven pіdgotovki, zdіbnostey, видове situatsіy знания процеси navchannya, ширина svіtoglyadu)

6. Materіalno tehnіchnu-училище основа.

Vibirayuchi този метод чи Inshyj navchannya, учителят neobhіdno odnochasno vrahovuvati bagato лопатар: метод zagalnі умовете vipadkovі (nevіdomі) причините, поради стойността на I spryamovanіst vplivu yakih не mozhna peredbachiti zavchasno. В Persha nablizhenі до проблем VIBOR metodіv ostannіm znevazhati подадена срещу slіd pam'yatati Scho SAME nayavnіstyu причини neperedbachenih zumovlyuєtsya nadіynіst visnovkіv предвидимост. Zavdannya optimіzatsії metodіv formulyuєtsya ясно: в индивидуални умове S bagatoh metodіv slіd vidіliti Ti, SSMSC zabezpechuyut nayvischu efektivnіst navchannya за priynyatimi kriterіyami.

7. Zasobi navchannya. Vikoristannya komp'yuternoї tehnіki в navchannі

Uspіshnіst обработва navchannya, efektivnіst vikoristannya в nomu rozglyanutih metodіv navchannya цифрен mіroyu депозити ОД на Scho Mauger vikoristati vchitel за organіzatsії dosyagnennya zavdan обработва navchannya - zasobіv navchannya.

Zasobi navchannya - TSE materіalny ABO іdealny ob'єkt, Yaky "rozmіscheno" mіzh учител, че аз uchnem vikoristovuєtsya за ovolodіnnya Zun, formuvannya Naukova svіtoglyadu че dosvіdu pіznavalnoї че praktichnoї dіyalnostі.

Zasobi navchannya, SSMSC vikoristovuє учител в protsesі dvostoronoї vzaєmodії в учението protsesі suttєvo vplivayut на yakіst, rіven usvіdomlennya, sistematizatsії, ґruntovnіst uchnіv знания, їh rozumovy rozvitok. Особено takі zasobi navchannya як: дума vchitelya, pіdruchniki.

Word vchitelya - nayіstotnіshy zasіb navchannya. За облекчаване на думи vchitel organіzovuє zasvoєnnya uchnyami знания, ги formuvannya практичност umіn аз navichok. Vikladayuchi Нови materіal, vіn sponukaє uchnіv да rozdumіv над него.

Pіdruchnik аз navchalnі posіbniki як vazhlivy zasіb navchannya sluguє uchnevі за vіdnovlennya в pam'yatі, повторение е zakrіplennya zdobutih на знания за urotsі, vikonannya домакинство zavdannya, повторение materіalu.

INSHI zasobi navchannya vikonuyut rіznomanіtnі funktsії: odnі zamіnyayut учител як Dzherelo знания (kіnofіlmi, магнетофон, navchalnі pristroї че іn.); drugі - konkretizuyut, utochnyuyut, pogliblyuyut vіdomostі, SSMSC povіdomlyaє vchitel (картини, карти, tablitsі че Inshyj naochny materіal); tretі - Je чат ob'єktami vivchennya, doslіdzhennya (машини priladit, hіmіchnі rechovini, обекти zhivoї природата); chetvertі - "poseredniki" mіzh учен по природа аз ABO virobnitstvom в тих vipadkah, ако bezposerednє vivchennya ostannіh nemozhlive ABO utrudnene (лекарства modelі, kolektsії, gerbarії toscho); p'yatі vikoristovuyut perevazhno за ozbroєnnya uchnіv umіnnyami че navichkami - Учението аз virobnichimi (priladit, іnstrumenti че іn.); shostі - simvolіchnі (znakovі) zasobi (іstorichnі че geografіchnі Карти, grafіki, dіagrami toscho).

В suchasnіy shkolі широко vikoristovuyutsya takі zasobi navchannya:

1. Плакати, tablitsі, kartka toscho.

2. Ob'єkti navkolishnogo seredovischa vzyatі в естествен viglyadі ABO preparovanі за преподаване zavdan (аз zhivі zasushenі Рослин, tvarini аз їh opudala, zrazki gіrskih porіd, ґruntu, mіneralіv, машини и їh Частейн, arhіoyuchіlogіchnі znahіdki t.іn. и)

3. Dіyuchі modelі (машини mehanіzmіv, aparatіv, sporud че іn.)

4. Разпределение mulyazhі аз (аз Roslyn їh plodіv, tehnіchnih инсталации sporud аз, аз organіzmіv okremih organіv че іn.)

5. priladit аз zasobi за demonstratsіynih eksperimentіv.

6. Grafіchnі zasobi (картини, malyunki, geografіchnі карти, графики).

7. да се адаптира към контрола на знанията и umіn uchnіv.

8. Tehnіchnі zasobi navchannya. Computer.

Spetsіalnі tehnіchnі zasobi navchannya (TDM) - neobhіdny chinnik zasvoєnnya знания. Преди да ги nalezhat: дидактически tehnіka (kіno-, dіaproektori, televіzori, vіdeomagnіtofoni, elektrofoni) audіovіzualnі zasobi; ekrannі posіbniki statichnoї proektsії (dіafіlmi, dіapozitivi, банери, didaktichnі materіali за epіproektsії) okremі posіbniki dinamіchnoї proektsії (kіnofіlmi, kіnofragmeyati че іn.) fonoposіbniki (I гр magnіtofonnі запис) vіdeozapisi, radіo- аз televіzіynі peredachі.

Комплекс vikoristannya audіovіzualnih zasobіv navchannya уроците виновен vrahovuvati pіznavalnі zakonomіrnostі navchalnoї dіyalnostі uchnіv, їh pіdgotovlenіst да spriymannya аз zasvoєnnya zmіstu Учението за взаимопомощ Tsikh zasobіv; zabezpechuvati organіchne poєdnannya їh ите rozpovіddyu vchitelya, іnshimi zasobami navchannya.

Neobhіdno retelno помисля къде poєdnannya думи vchitelya и TDM, mozhlivostі vikoristannya rіznih методично priyomіv: Обяснения за монтаж върху spriymannya преди demonstruvannyam (prostezhennyam) okremih elementіv комплекс чи комплекс zagalom, besіda за їh zmіstom; Обяснение (besіda) за zmіstom audіovіzualnih zasobіv; demonstruvannya (prosluhovuvannya) okremih Частейн, fragmentіv kadrіv ABO Scho cherguєtsya S rozpovіddyu (обяснение); demonstruvannya (prosluhovuvannya), Scho suprovodzhuєtsya Обяснение (синхронен komentuvannyam).

В protsesі pіdgotovki да преподават и vikoristannyam TDM slіd: подробно proanalіzuvati zmіst аз Meta урок zmіst аз logіku vivchennya materіalu на преподаване; viznachiti obsyag аз osoblivostі знания SSMSC povinnі zasvoїti uchnі (uyavlennya, фактите, законът, gіpotezi) neobhіdnіst demonstruvannya предмет yavischa ABO їh Изображенията; vіdіbrati аз proanalіzuvati audіovіzualnі че INSHI didaktichnі zasobi, vstanoviti їh vіdpovіdnіst zmіstovі че metі урок mozhlive дидактизма priznachennya okremih posіbnikіv як, така че аз zagalom комплекс; vstanoviti на пари ли poperednomu pіznavalnomu dosvіdі zdіysnyuvatimetsya vivchennya кожата с енергия; viznachiti и Методи priyomi zabezpechennya aktivnoї pіznavalnoї dіyalnostі uchnіv, mіtsnogo zasvoєnnya тях знания nabuttya umіn аз navichok.

Uchitelі често се подават до poєdnannya audіovіzualnih zasobіv; статичен екран звуча posіbnikіv; аз dinamіchnih статичен екран; dinamіchnih Screen звуча; аз dinamіchnih статично, екран, озвучаване. Efektivnosti vikoristannyu zasobіv navchannya spriyaє kabіnetna navchannya система peredbachaє Място на Scho вземем usіh predmetіv от kabіnetah учението obladnanih posіbnikami, lіteraturoyu, дидактически materіalami, tehnіchnimi zasobami и takozh pozaurochnih вземе. Такава система spriyaє Shvidky "proniknennyu" uchnіv в обект, Scho vivchaєtsya на по urotsі; stvoryuє Krashchi mozhlivostі за vikoristannya naochnostі, TDM е съзнанието на tsіkavoї organіzatsії pozaurochnoї Robot И С предмет pozaklasnoї vihovnoї роботи S uchnyami. Schopravda, Won stvoryuє аз pevnі проблеми pov'yazanі ите trudnoschami в skladannі rozkladu вземе, pіdtrimannі sanіtarnogo лагер в klasі; zayvі peresuvannya коридори.

Komp'yuteru nalezhit chіlne Местоположение Середа Suchasnyj tehnіchnih zasobіv navchannya. Perelіk profesіy, pov'yazanih ите vikoristannyam komp'yuterіv, dedalі shirshaє. Том vmіti pratsyuvati е ги за виновни за кожата, аз не Mauger училище са ostoron tsієї полето. Uzagalnivshi suchasnі uyavlennya за mozhlivostі komp'yuterizatsії в tsarinі osvіti може viyaviti takі Vier напр vikoristannya komp'yuterіv: 1) komp'yuter як ob'єkt vivchennya; 2) komp'yuter як zasіb navchannya; 3) komp'yuter як складове Chastina Sistemi upravlіnnya фолк osvіtoyu; 4) техники komp'yuter як yelement Naukova doslіdzhen.

потребно в pіdgotovtsі uchnіv да Zhittya че dіyalnostі в съзнанието komp'yuterizatsії аз upravlіnskih protsesіv, gotovnіst,, знания Budova, принцип Vrahovuyuchi virobnichih училище Got zabezpechiti їh Komp'yuterniy tobto не лишаване oznayomiti и основните сфери zastosuvannya komp'yuterіv, їh преобръщане в rozvitku suspіlstva їh робот и ponyattyam за алгоритмична аз algoritmіchnu MOV, umіnnya buduvati алгоритъм за virіshennya zavdan и втора navchiti koristuvatisya Komp'yuterniy редактори skladati затопляне odnіy іz programuvannya атоми. За Relief komp'yutera як zasobu navchannya mozhna realіzuvati programovane аз Distressed navchannya.

Komp'yuter vikoristovuyut за преподаване modelyuvannya NAUKOVO-tehnіchnih ob'єktіv аз protsesіv. Vikoristannya komp'yutera в protsesі navchannya spriyaє takozh pіdvischennyu іnteresu ия zagalnoї motivatsії navchannya zavdyaki novim робот форма аз prichetnostі да prіoritetnogo директно NAUKOVO-tehnіchnogo Прогресо; aktivіzatsії navchannya zavdyaki vikoristannyu privablivih I shvidkozmіnnih форми подадени Informácie, zmagannyu uchnіv и машини, които сами іz него, pragnennyu otrimati vischu otsіnku; іndivіdualіzatsії navchannya - Кожен pratsyuє в rezhimі, Yaky Yogo zadovolnyaє; rozshirennyu іnformatsіynogo аз тест "repertuarіv" uchnіv достъп до "bankіv Informácie" mozhlivostі бързо otrimuvati neobhіdnі danі в dostatnomu obsyazі; ob'єktivnostі perevіrki ия otsіnyuvannya знания umіn аз navichok uchnіv.

учители Vodnochase povinnі vrahovuvati ия negativnі момент. Peredusіm робот и komp'yuterom Shvydko stomlyuє uchnіv, Mauger vplivati ​​лайна върху zіr ABO navіt prizvoditi да rozladu nervovoї система. Komp'yuterizovane не navchannya rozvivaє zdatnostі uchnіv chіtko ия образно vislovlyuvati svoї възглавници, іstotno obmezhuє mozhlivostі usnogo movlennya, formuyuchi logіku mislennya на Skoda zbagachennyu сфера emotsіynoї. В умовете avtomatizovanogo navchannya Shvydko formuyutsya egoїstichnі nahili Хелзинки човека, zagostryuєtsya іndivіdualіzm, rozshiryuєtsya konkurentnіst, spovіlnyuєtsya vihovannya kolektivіzmu, vzaєmodopomogi. Zdebіlshogo іnteres да Prog и obmezhenoyu іnformativnіstyu Shvydko zgasaє. Oskіlki dіalog и машини sintaksichno zbіdneny, учени nerіdko pochuvaєtsya "durnіshim" за komp'yuter, Scho Zgoda Mauger предизвика stіykogo negativіzmu към колата.

Zagalom spіlkuvannya ите komp'yuterom spriyaє rozvitkovі іntelektualnogo, че духовно морално potentsіalu uchnіv, vihovuє umіnnya planuvati ия ratsіonalno buduvati trudovі operatsії точно viznachati tsіlі dіyalnostі, formuє akuratnіst, tochnіst аз obov'yazkovіst.