КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Ponyattya за shkoloznavstvo




Shkoloznavstvo Je nevіd'єmnoyu складове Частейн, odnієyu ите vazhlivih Galuzo pedagogіki, Aje vono vivchaє принципи zakonomіrnostі, rozroblyaє optimalnі ФОРМИ ия методическа upravlіnnya osvіtoyu, мощност naukovoї organіzatsії pedagogіchnoї pratsі в shkolі, doslіdzhuє dіyalnіst Posadov osіb в shkolі.

Pid shkoloznavstvom zdebіlshogo rozumіyut pedagogіchnu наука за процесите, които organіzatsії upravlіnnya роботи zagalnoosvіtnogo ипотеката на преподаване.

Заглавие shkoloznavstva Je obґruntuvannya Naukova бази upravlіnnya ипотеката на преподаване, planuvannya Yogo dіyalnostі, organіzatsіya vnutrіshnoshkіlnogo kerіvnitstva ия контрол metodichnoї робот vivchennya, uzagalnennya че poshirennya-добрият pedagogіchnogo dosvіdu, fіnansuvannya ия zmіtsnennya на преподаване и materіalnoї БАЗИ toscho.

Rozv'yazannya Tsikh мощност nemozhlive без vikoristannya dosyagnen fіlosofії, икономиката, sotsіologії, статистика psihologії, fіzіologії че іnshih науките.

Váhom vnesok в rozvitok shkoloznavstva як pedagogіchnoї науката Zroby takі украински vchenі, як V. I. Bondar, Л. И. Danilenko, BS Kobzar, В. И. Маслов, NM Ostroverkhova VS Pіkelna, О. Ya Савченко, MD Yarmachenko че іn.

Ale ostannіmi rokami termіn "shkoloznavstvo" vzhivaєtsya duzhe rіdko ия bagatma naukovtsyami практикува rozglyadaєtsya як складове Chastina науката за upravlіnnya Технология-vihovnim ипотека, науката за як ob'єkt upravlіnnya самото училище.


2. История viniknennya upravlіnnya

Neobhіdnіst в upravlіnnі z'yavilasya odnochasno ите formuvannyam lyudskogo suspіlstva, як tіlki ob'єdnuvatisya хора бяха в групата за organіzatsії spіlnoї pratsі.

Практика upravlіnnya в rіznih области lyudskoї dіyalnostі formuvalasya в Shumerі, Makedonії, Rimі, Kiїvskіy Rusі че іnshih starodavnіh правомощия. На cholі organіzatsії стоеше korolі, tsarі, knyazі, voєvodi General. Pіdtverdzhennyam tsogo Mauger Бути pam'yatka pisemnostі drevnіh єgiptyan в kotrіy Mova Yde сама за upravlіnnya.

Така че, knizі "Povchannya Ptahhotep" napisanіy blizko chotiroh tisyach rokіv факт Je takі възглавници "Yakscho минута шеф, дали spokіyny, ако sluhaєsh пет думи не Prokhach zupinyay Yogo да тихо pіr, боде vіn не oblegshit душата му ОД на Scho hotіv skazati Tobi. Лице на, neschastyam на враг, ходжа viliti душата му bіlshe, nіzh virіshennya Своге завърши властта. " Dumka за efektivnosti компания профил dіyalnostі prodovzhuvala hvilyuvati protyagom vіkіv vchenih аз, аз praktikіv. За Tsei час z'yavilas голямо количество shkіl, SSMSC zmіnyuvali един единствен ABO іsnuvali паралелно.

Середа naukovtsіv іsnuє DVI точка Зора schodo viniknennya upravlіnnya як науката, ейл bіlshіst їh skhilyaєtsya да Dumka, Scho zasnovnikom училище Naukova upravlіnnya neobhіdno vvazhati Frederіka Іnslou Тейлър. През деветнадесети и двадесети mezhі stolіt в Epoch іndustrіalіzatsії, принципите teorії Тейлър zabezpechili Високи zrostannya produktivnostі pratsі, Ale в Taylor svoїy teorії viznavav tіlki два основни принципа: че zaohochennya възмездие. Середа Slabko storіn Yogo Була teorії vіdsutnіst gumanіstichnogo фактор.



Авторът на училище admіnіstrativnogo upravlіnnya превръща Anrі Fayolle (1841-1925 стр.). В svoїy knizі "Admіnіstrativne upravlіnnya" Fayolle rozglyanuv компания профил як єdiny tsіlіsny organіzm аз sformulyuvav 14 насока pokladenih базирани upravlіnnya. Nezvazhayuchi тези Scho базирани kontseptsії Була много трудно ratsіonalna kontseptsіya upravlіnnya, главоболие заслуги F. Taylor, че А. Файол е тези Scho смрад донесоха: efektivnosti upravlyati хора ия virobnitstvom mozhna tіlki spirayuchis науката

На 30 и Rocky lіkar-psihіatr психолог Je Mayo dovіv Scho produktivnіst pratsі депозити не tіlki ОД пенита, пиво-ия ОД съзнанието, че psihologіchnoї motivatsії. M.-P. Фолет, D. Makregor, Маслоу в svoїh роботи aktsentuvali uwagi на motivatsії, аз psihologіchnih фактори Особено хора їh необходими. Авторът dvofaktornoї teorії upravlіnnya превръща F. Gerberg, Yaky aktsentuvav uwagi на gіgієnіchnih virobnitstva фактори.

В 80-90-и PP. XIX stolіttya главно ob'єktami doslіdzhen стомана upravlіnskі vіdnosini, organіzatsіyna povedіnka че organіzatsіyna култура.

Нашата suchasnik Портър-Лоулър Zroby vazhlivy visnovok: Лице на zadovolnyaє svoї изисква през куп за dosyagnuty резултат и Devіd Mc Clelland в svoїh doslіdzhennyah dovіv Scho lyudinі neobhіdno zadovolniti три изисква Vlad, аз uspіh prichetnіst.

Upravlіnnya як науката proyshla pevnі Etap Своге rozvitku в protsesі yakogo vinikali ия rozvivalisya rіznі pіdhodi, formuvalisya rіznі училище, спечели znahoditsya в postіynomu rozvitku ия onovlennі.

В nautsі іsnuє bezlіch viznachen termіnu "upravlіnnya". Mi proponuєmo следната formulyuvannya.

Upravlіnnya - TSE uperedzheny, tsіlespryamovany vpliv на ob'єkt upravlіnnya, Yaky zabezpechuє го vikonannya този акт dosyagnen разумно, задачи tsіley, аз gruntuєtsya на vrahuvannі harakternі pіk тя Особено Як ob'єkta upravlіnnya така че аз dіyalnostі, як Йому pereduє.


3. управление Pedagogіchny

Всички chastіshe в svoєmu zhittі ми zustrіchaєmo ponyattya "управление". Schodo etimologії danogo termіnu odnostaynoї Отсъстващи възглавници, ейл bіlshіst naukovtsіv skhilyaєtsya преди Scho Tsei Got termіn amerikanske pohodzhennya аз perekladaєtsya, як: upravlіnnya, keruvannya; pravlіnnya, kerіvnitstvo; dbaylive, chuyne представителство (на хората); umіnnya povoditisya ите Чимос, umіnnya spravlyatisya (и роботи).

В vіtchiznyanih Dictionnaire termіn "управление" Tlumach upravlіnnya virobnitstvom як, як sukupnіst printsipіv, metodіv, образува upravlіnnya virobnitstvom ите metoyu pіdvischennya Yogo efektivnostі. За svoєyu управление Sutta "може vvazhati sinonіmom termіnu" upravlіnnya "ейл ponyattya" upravlіnnya "nabagato Shirshov.

Management - TSE planuvannya система organіzatsії, motivatsії контролираме neobhіdna за viznachennya че dosyagnennya tsіley organіzatsії. Як управление науката spryamovuє svoї zusillya Обяснение на Nature upravlіnskoї pratsі, vstanovlennya zv'yazkіv mіzh причини, които naslіdkami, viyavlennya chinnikіv тя умове за yakih spіlna PRACE хора staє efektivnіshoyu че korisnіshoyu.

Особено складове управление Je управление pedagogіchny.

За vivchennyam VV Кризко че Je М. Pavlyutenkova,

pedagogіchny Management - Цзе комплекс printsipіv, metodіv, organіzatsіynih форми аз tehnologіchnih priyomіv upravlіnnya osvіtnіm процеси, spryamovany на pіdvischeny Yogo efektivnostі. formuєtsya управление Pedagogіchny на Nagybanya bagatoh науките, ейл Z urahuvannyam Особено dіyalnostі училище.

Главно в pedagogіchnomu menedzhmentі Je ekonomіchnі че admіnіstrativnі методи и методи за психологическо и takozh pedagogіchnogo че suspіlnogo vplivu.


4. Sutnіst че osnovnі funktsії upravlіnnya ия kerіvnitstva

osvіtoyu че училище

Наука upravlіnnya vivchaє zakonomіrnostі процеси upravlіnnya ия formuvannya vіdnosin Scho vinikayut в protsesі upravlіnnya.

Rozrobka theoreticity бази upravlіnnya училищни peredbachaє doslіdzhenim sutnostі, метилен, zmіstu, printsipіv аз metodіv kerіvnitstva училище.

Upravlіnnya - ponyattya сгъване че bagatogranne, vono депозити ОД spetsifіki ob'єkta. Naukova teorіya upravlіnnya училищни rozroblena slabshe, nіzh teorіya upravlіnnya virobnitstvom.

За viznachennyam VS Lazarєva,

"Upravlіnnya училище -. ТСЕ Особено dіyalnіst в yakіy sub'єkti за planuvannya Relief, organіzatsії, kerіvnitstva ия контрол zabezpechuyut organіzovanіst (іntegrovanіst) spіlnoї dіyalnostі uchnіv, pedagogіv, batkіv, obslugovuyuchogo персонал, който її spryamovanіst на dosyagnennya osvіtnіh tsіley rozvitku училище"

Vіdsutnіst єdinoї възглавници schodo ponyattya "upravlіnnya" poyasnyuєtsya Тим, Scho имаме проблем upravlіnnya bagatoplanovy, mіzhdistsiplіnarny характер аз sintezuє в sobі danі rіznih Sciences, че Тим, Scho іsnuyut rіznі pіdhodi до характеристики upravlіnnya процеси.

Upravlіnnya rozglyadaєtsya як:

· Процеси на приемане, че realіzatsії upravlіnskih rіshen аз Як іnformatsіyny процеси, процеси tobto postіynogo Ruhu Informácie права линия и zvorotnim zv'yazkam в protsesі upravlіnnya- protsesualny pіdhіd;

· Іsnuє pіdhіd до системните характеристики upravlіnnya процеси, Aje upravlyati mozhna лишаване система. В zagalnomu viglyadі zmіst ponyattya "upravlіnnya" rozkrivaєtsya як vpliv на система Z metoyu максимална funktsіonuvannya її, S бележка обитатели tsiklіchno zdіysnyuvany perehіd yakіsno в Нови Стан spriyav dosyagnennyu породени zavdan.

Отсъстващи єdinoї възглавници за spіvvіdnoshennya разбират "kerіvnitstvo" ти "upravlіnnya".

В praktitsі danі ponyattya naychastіshe ototozhnyuyutsya в naukovіy същото lіteraturі възглавници rozhodyatsya:

odnі vchenі vіdnosyat upravlіnnya да organіv osvіti и kerіvnitstvo на училище, INSHI - navpaki.

N.І.Andrіanov vvazhaє Scho "kerіvnitstvo" аз "upravlіnnya" - ponyattya не totozhnі.

Kerіvnitstvo zdіysnyuєtsya odnієyu специален, todі як upravlіnnya - dіyalnіst ТСЕ, як spryamovuє че regulyuє suspіlnі vіdnosini за тяло Relief spetsіalnogo.

Kerіvnitstvo Е, по Yogo Dumka, Je ponyattya bіlsh по-широк, по-vono peredbachaє определяне метилен-ия konkretizatsіyu задачи в zv'yazku е основно роботи, които пряко rozrobki spetsіalnih funktsіy.

Upravlіnnya - TSE admіnіstrativna funktsіya kerіvnitstva; Won peredbachaє realіzatsіyu zagalnih funktsіy upravlіnnya дали пари ли spetsіalnomu vidі dіyalnostі (upravlіnskoї).

Преди ponyatіynogo aparata teorії upravlіnnya osvіtoyu че принципите училище vіdnosyat funktsії, методи ия zasobi upravlіnnya.

Основни умове spetsifіkoyu upravlіnnya в училище Je:

· Svoєrіdnіst vіdnosin sub'єkta аз ob'єkta: ob'єkt upravlіnnya odnochasno аз її sub'єktom;

· Spіvvіdnoshennya normovanogo nenormovanogo-ия час (robochem);

· Osoblivostі stimulyuvannya pratsі;

· Zrostannya rolі ekonomіchnih, organіzatsіyno-pedagogіchnih че sotsіalno-psihologіchnih metodіv upravlіnnya училище.

В praktichnіy dіyalnostі danі ponyattya не viklyuchayut odne един oskіlki bіlsh gliboke vivchennya Проблемни мощност teorії upravlіnnya spriyaє vdoskonalennyu keruvannya.

Funktsії upravlіnnya - osoblivі Vidi upravlіnskoї dіyalnostі, Pevnyi rozpodіl pratsі ия spetsіalіzatsіya в sferі upravlіnnya. Zmіst upravlіnnya rozkrivaєtsya на osnovі vikonannya Pevnyi funktsіy upravlіnnya.

Funktsії viznachayutsya zmіstom I структури "shkіlnogo virobnitstva". Pong (funktsії) rozglyadayutsya аз як stadії upravlіnnya. Vchenі минути, за да практикуват porі rozdіlyayut funktsії upravlіnnya.

По този начин, О. Moysєєv viokremlyuє Vier funktsії upravlіnnya: planuvannya, organіzatsіya, kerіvnitstvo ия контрол.

M.Potashnik rozshiryuє гама funktsіy да yakih vіdnosit: prognozuvannya, programuvannya, planuvannya, фирмен профил, regulyuvannya, контрол, analіz, koriguvannya, stimulyuvannya че іn.

Naybіlsh оптимално, ние ще видим Je Taqiy rozpodіl funktsіy upravlіnnya:

· planuvannya

· organіzatsіya

· Контрол,

· regulyuvannya

· analіz

Danі funktsії ob'єktivno viyavlyayut момента има funktsії zagalnih obov'yazkіv Posadov osіb (патрон директор на училището, е най-доброто kerіvnika іn.).

Planuvannya - svoєrіdne viznachennya zavdan, vikonannya yakih pov'yazane ите іnshimi funktsіyami. Цзе Pochatkova stadіya upravlіnnya, як ohoplyuє: dіyalnіst колективи в perspektivі, точно dіyalnіst аз programuvannya детайл.

План - TSE upravlіnske rіshennya аз Bunt yelement в keruvannі. Duzhe vazhlivoyu в upravlіnnі Je prognozuvannya проблем. Perspektivnі План Je документира Naukova prognozuvannya. Same в плана за перспектива на труд, Бути viznachenі osnovnі напр pedagogіchnogo Poshuk. Neobhіdno navchitisya peredbachati в perspektivі zmіni ия urahovuvati їh.

Vazhlivimi Je nastupnі попадение на planuvannya:

· Vibіr аз konkretizatsіya zahodіv;

· Konkretnіst viznachennya час, че vikonavtsіv;

· Rozumny баланс в zabezpechennі funktsіonuvannya че vnesennі neobhіdnih за промяна.

Следващият funktsіya upravlіnnya - organіzatsіya.

Pedagogіchnu іnіtsіativu vchitelya не mozhna rozvivati ​​admіnіstrativnim navіyuvannyam, neobhіdno отида ОД navіyuvan да spetsіalnogo organіzatsіynogo vplinu, napriklad да іnstruktuvannya. Просто покрай около organіzatsіynі Process: rozchlenuvannya в chasі prostorі (іsnuvannya в chasі ия prostorі neobhіdnih zahodіv, ob'єdnannya їh Pevnyi и mіologієyu, formuvannya система yakoyu upravlyayutsya.

W organіzatsієyu pov'yazane vporyadkuvannya процеси, stvorennya vzaєmozv'yazkіv за шофиране dіyu upravlіnskogo rіshennya, reglamentuvannya dіyalnostі vsіh uchasnikіv.

Upravlіnska PRACE Got buduvatisya на osnovі chіtkogo rozpodіlu ия kooperatsії. Закон Uzgodzhenіst разумно - един и умовете vazhlivih upravlіnnya, спечелих znahodit svoє virazhennya в funktsії koordinuvannya. Koordinuvannya traktuyut як vstanovlennya garmonії mіzhchastinami система vstanovlennya spіvvіdnosnostі proportsіy.

Control - TSE perevіrka vіdpovіdnostі недвижими курс на процесите планове, стандарти, іnstruktsіyam, rіshennyam. Nekontrolovany процеси - Taqiy, Scho не upravlyaєtsya.

Control - ТСЕ не konstatatsіya okremih faktorіv и viyavlennya причини nedolіkіv Scho іsnuyut, аз viroblennya sposobіv їh usunennya. В praktitsі suttєvim nedolіkom контрол Je Yogo stihіynіst, bezsistemnіst, vіdsutnіst glibokogo analіzu.

На osnovі контрол zdіysnyuyut regulyuvannya, як tіsno pov'yazane ите produktivnіstyu upravlіnskoї pratsі, S правила dotrimannyam vivchennya че ob'єktivnoї otsіnki vazhlivostі Реф. Vazhelyami regulyuvannya (Pevnyi mehanіzmami upravlіnnya) Je морално-ия materіalne stimulyuvannya че именно оперативна rozporyadlivіst.

Analіz (pedagogіchny analіz) tіsno pov'yazany ите характеристики yakіsnoyu vihovnogo-The учебния процес.

Pedagogіchny analіz - funktsіya upravlіnnya мета yakoї polyagaє в viroblennі rekomendatsіy schodo vdoskonalennya upravlіnnya на osnovі vivchennya'm полето, tendentsіy rozvitku, ob'єktivnoї otsіnki процесите на преподаване и vihovnogo. Vіn Je odnochasno ия zasobom doslіdzhennya rezultatіv dіyalnostі колективи. На osnovі pedagogіchnogo analіzu roblyat teoretichnі visnovki, praktichnі uzagalnennya, proponuyut rekomendatsії.


5. Принципът, че училище upravlіnnya osvіtoyu

Думата "принцип" като OD latinskoї заглавия "printsipіum", Scho в perekladі oznachaє начало, основата, тези Scho lezhit в osnovі teorії науката, разпоредби на Je vihіdnim Pevnyi vchennya, teorії.

Principi upravlіnnya че kerіvnitstva osvіtoyu че училище - TSE vihіdnі разпоредби SSMSC лежат osnovі zmіstu, organіzatsії аз metodіv upravlіnnya ия kerіvnitstva osvіtoyu че училище.

Chіtke dotrimannya Tsikh printsipіv zabezpechuє Visokiy rіven kerіvnitstva процесите на преподаване и vihovnim, nalezhnu yakіst контрол на робота кожата pratsіvnika osvіtnogo ипотека.

· Най-принцип naukovostі.

Realіzatsіya Yogo vimagaє Znannya kerіvnikami Учението zakladіv naynovіshih dosyagnen pedagogіchnoї че psihologіchnoї науки и takozh тихо distsiplіn, SSMSC vivchayutsya.

Naukova pіdhіd в kerіvnitstvі училище daє mozhlivіst priymati organіzatsіyno-admіnіstrativnі rіshennya ия dії на osnovі glibokogo proniknennya в процесите същност pedagogіchnogo по същество faktіv yavisch shkіlnogo Zhittya. Realіzatsіya tsogo pіdhodu депозити ОД rіvnya kvalіfіkatsії pedagogіchnih kadrіv, ОД їh kompetentnostі.

Sogodnі іsnuyut OAO Всички умове за Naukova upravlіnnya School: kvalіfіkovanі Кадри vchitelіv, kerіvnikіv shkіl, velikі naukovі Sealy, zokrema APN Украйна, SSMSC spromozhnі rozv'yazuvati nayskladnіshі organіzatsіyno-pedagogіchnі, psihologіchnі, upravlіnskі, metodichnі че INSHI проблем. Naukova kerіvnitstvo училище не vimagaє лишаване glibokogo vivchennya че analіzu Технология-vihovnoї робот ейла The ия stvorennya оптимално оттичане за rozkrittya pedagogіchnih учител mozhlivostey кожата, училищни pratsіvnika за іntensifіkatsії процеси pedagogіchnogo.

Naukova kerіvnitstvo vimagaє pevnoї realіzatsії суверенна стандарт osvіti в shkolі, vivazhenogo ия vіdpovіdalnogo представителства да Yogo viznachennya. Naukova upravlіnnya училище sintezuє pedagogіchnі, teoretichnі, naukovі dosyagnennya, dosyagnennya narodnoї pedagogіki, ​​praktichnoї dіyalnostі shkіl, admіnіstrativno-organіzatsіynі zanili, spryamovuє на realіzatsіyu printsipіv navchannya ия vihovannya uchnіv, pіdvischennya profesіynoї kvalіfіkatsії uchitelіv.

· Най-принцип kompetentnostі ия vіdpovіdnostі.

Думата "компетентност" - latinskogo pohodzhennya "kompetentіs" - dosvіdcheny pevnіy в клона, yakomus pitannі.

Kerіvniki shkіl povinnі добър благородство teoretichnі РАЗПОРЕДБИ pedagogіki, ​​psihologії, spetsіalnih техники zmіst shkіlnoї osvіti, закони, за документа и normativnі osvіtu, іnstruktsії, разпоредбите toscho.

структури на знанието, Suchasnyj kerіvnika училищни bazuvatis обвиняват за organіchnomu poєdnannі theoreticity ия практически aspektіv.

Tsya Yednist oznachaє:

· Vivchennya theoreticity проблеми naybіlsh значение за praktichnoї dіyalnostі директор на училище;

· Gliboky theoreticity analіz ще virіshennya храненето на кожата в shkolі;

· Viznachennya на osnovі teorії zavdan upravlіnnya преподаване-vihovnim процеси, vidіlennya мощност на SSMSC neobhіdno zvernuti uwagi в hodі upravlіnnya;

· Akumulyatsіyu поддържа нагоре pedagogіchnogo dosvіdu ия Yogo uprovadzhennya практичност dіyalnіst;

· Vibіr dotsіlnih форми аз metodіv контрол zasvoєnnya обект на преподаване;

· Stvorennya zdorovoї tvorchoї атмосфера в pedagogіchnomu kolektivі.

· Принципът, че konkretnostі dіlovitostі.

Думата "специфична" - latinskogo pohodzhennya ( "konkretus" - zguscheny, zatverdіly).

Tsey принцип oznachaє operativnіst, chіtkіst, konkretnіst, rezultativnіst tochnіst аз имам rozv'yazannі проблеми nayaktualnіshih.

Upravlyati dіlovito - означава upravlyati полето Zi знания.

В Учение Kerіvnik ипотека виновен Бути vsebіchno obіznanim в rіznih мощност pedagogіchnoї teorії тази практика бази naukovoї organіzatsії pratsі, най-добре dosvіdu toscho.

По-специално priynyattі rіshennya не neobhіdnі лишаване dosvіd аз pedagogіchnі знания, пиво-ия іntuїtsіya, як formuєtsya в protsesі bagatorazovogo rozv'yazannya Folding аз vazhlivih проблеми pedagogіchnih.

· Принцип Optimіzatsії.

Termіn като OD latinskogo "optimіus", Scho oznachaє "naykraschy за danih умове."

Цзе обработва nadannya дали chomu naykraschih характеристики, които spіvvіdnoshen.

optimіzatsії принцип в upravlіnnі училище oznachaє NAUKOVO obґruntovany, naykraschy vibіr метилен, zasobіv, metodіv upravlіnnya, zdіysnennya контролира и metoyu dosyagnennya Максимална rezultatіv от robotі на преподаване и vihovnіy в ratsіonalnіy zatratі час vchitelіv аз uchnіv.

Optimіzatsіya peredbachaє stvorennya vіdpovіdnih умове pedagogіchnoї че navchalnoї pratsі. Dosyagnennya Бажанов доведе ОД депозити dіyalnostі sub'єktіv navchannya.

· Най-принцип ekonomіzatsії.

Vіn polyagaє в ratsіonalnomu ия ekonomnomu vikoristannі Технология-materіalnoї БАЗИ, pedagogіchnih kadrіv В, їh vlastivostey че час vchitelіv аз uchnіv. В Zakonі Украйна "За zagalnu serednyu osvіtu" права viznacheno че obov'yazki vchitelіv.

Принципи, Yogo патрон, OOO All vchitelі povinnі ratsіonalno ия ekonomno vikoristovuvati час uchnіv; в умовете shkolі treba stvoryuvati за naukovoї organіzatsії pratsі.

· Принципът, че perspektivnostі tsіlespryamovanostі.

Perspektivnіst rozvitku училище viplivaє іz zagalnih napryamіv rozvitku osvіti в Ukraїnі директор, отговарящ uyavlyati ия prognozuvati добри перспективи на rozvitku SCHOOL, як ocholyuє, vіn viznachaє prіoritetnі например в учението-vihovnomu protsesі.

Perspektivnіst tіsno pov'yazana ите tsіlespryamovanіstyu, їh ob'єdnuє spіlnіst метилиране. Usvіdomlyuyuchi rozvitok училище за бъдещето, admіnіstratsіya Mauger правилно viznachiti pedagogіchnі mehanіzmi realіzatsії метилен navchannya ия vihovannya.

· Принцип Planovostі.

Vazhlivoyu умове Robot училище Je конкретно, chіtke planuvannya. Neobhіdno майка Programa-Plan Robot училище, Yaky двупосочно ohoplyuvav OAO All dіyalnostі страна на училището. Tіlki osnovі перспектива от една линия planuvannya ите urahuvannyam специфична мозъчна аз mozhlivostey zabezpechuєtsya kvalіfіkovane kerіvnitstvo училище.

· Принцип Spetsіalіzatsії.

Думата "spetsіalіzatsіya" (ОД лат "spetsіalіs." - Особено) Got kіlka стойности.

Принцип spetsіalіzatsії harakterizuєtsya Pevnyi rіvnyami:

- Spetsіalіzatsіya admіnіstratsії School (директор, патрон) за pedagogіchno osvіtoyu rіznogo Fahua;

- Pevnyi spetsіalіzatsіya vchitelіv в vikladannі shkіlnih predmetіv в postіyno viznachenih GROUP klasіv;

- Spetsіalіzatsіyu mozhna vvoditi ия в navchalnіy че vihovnіy robotі.

· Най-принцип gumanіzatsії.

Gumannіst staє odnієyu ите naysuttєvіshih suchasnoї Намери нашето училище. Gumanіzm (OD лат "gumanus." - Lyudsky, lyudyany) - представителство Хелзинки Human да Як до nayvischoї tsіnnostі, права Zahist на свобода, щастие, vsebіchny се проявява в dіyalnostі.

Том vazhlivo, обитатели stosunki mіzh училищни директори, че първите учители uchnyami buduvalis gumanіzmu в засади. Povaga да vchitelya, viznannya Yogo gіdnostі, dovіr'ya, gotovnіst дойде да Relief stvoryuyut spriyatlivu атмосфера за rozkrittya Yogo талант pіdvischennya pedagogіchnoї maysternostі.

· Най-принцип natsіonalnoї svіdomostі ия patrіotizmu.

Vіn polyagaє всъщност Scho директори, всички admіnіstratsіya povinnі kontrolyuvati, як uchitelі училище vikoristovuyut zmіst osvіti, pozaklasnu ия pozashkіlnu робот за vihovannya uchnіv pochuttya natsіonalnoї gіdnostі, patrіotizmu, як vihovuyut в dіtey gotovnіst статии за Zahist Украйна, любов, povagu, shanoblive представителство да її simvolіv.

Dotrimannya provіdnih printsipіv в upravlіnnі училище е Създателят на їh vikoristannya в protsesі управление на роботи vchitelіv dopomagatimut директори shkіl іntensifіkuvati обработва Rozbudova natsіonalnoї училище, natsіonalnim zmіstom usі ФОРМИ процесите на преподаване и vihovnogo, vikoristovuvati naybіlsh efektivnі методическа navchannya ия vihovannya uchnіvskoї molodі, смрад умове stvoryuvatimut spriyatlivі за pіdvischennya profesіynoї maysternostі vchitelіv аз vihovatelіv.


6. Методи upravlіnnya

Методи upravlіnnya - TSE Метод vplivu на uchasnikіv upravlіnskogo процеси іnshimi думи ТСЕ sukupnіst sposobіv vplivu upravlyayuchoї pіdsistemi на upravlyaєtsya на Scho.

Методи upravlіnnya - іnstrumenti в ruhah kerіvnikіv.

Pong цифрен mіroyu viznachayut uspіh upravlіnnya.

Іsnuyut rіznі pіdhodi да klasifіkatsії metodіv upravlіnnya. Zdebіlshogo vidіlyayut takі методическа upravlіnnya:

· Ekonomіchnі;

· Organіzatsіyno-pedagogіchnі;

· Sotsіalno-psihologіchnі.

Кожна и ги vіdpovіdaє притежавате Grupa konkretizovanih metodіv upravlіnnya osvіtoyu че училище.

За Relief ekonomіchnih metodіv vklyuchayutsya в dіyu vazhelі ekonomіchnogo stimulyuvannya Scho dozvolyaє zatsіkaviti резултати кожни Yogo робот.

Zmіst ekonomіchnih metodіv upravlіnnya училище vіdobrazhaє zmіst ob'єktivnih ekonomіchnih zakonіv, SSMSC, от своя Черга, vіdobrazhayut ekonomіchnі процеси, които yavischa Scho іsnuyut в suspіlstvі в їh ob'єktivnomu vzaєmozv'yazku че vzaєmodії. Ekonomіchnі методическа upravlіnnya училище formuyut ekonomіchnі интереси.

Преди ekonomіchnih metodіv nalezhat:

· Метод tsentralіzovanogo planuvannya,

· Метод samostіynogo planuvannya,

· Метод upravlіnnya бюджет,

· Методи ekonomіchnogo stimulyuvannya (premіyuvannya, pіdvischennya заплата за резултати atestatsії), че INSHI.

OAO All метод organіzatsіyno-pedagogіchnі може podіliti на:

· Organіzatsіynі (vіdobrazhayut статичен характер upravlіnnya, Yogo organіzatsіynu структура stabіlnі, stіykі komunіkativnі zv'yazki)

· Rozporyadchі (vіdobrazhayut dinamіku процеси upravlіnnya).

Преди organіzatsіynih metodіv nalezhat:

- Іnstruktazh,

- Normuvannya.

метод Zokrema іnstruktuvannya polyagaє в oznayomlennі pratsіvnikіv и умовете pratsі в roz'yasnennі zmіstu роботи ия mozhlivih проблеми peredbachaє rekomendatsії, че ще зарадва schodo organіzatsії pedagogіchnogo процеси.

Normuvannya viznachaє Стандартите за обучение метод navantazhennya, vitrat час, materіalіv, koshtіv тон аз. Д.

Tsіlespryamovanіst процеси upravlіnnya takozh депозити OD rozporyadchih metodіv.

Rozporyadchі АСТИ (закони на Украйна, на Model Устава zagalnoosvіtnogo ипотеката на преподаване, разпоредбите за zagalnoosvіtnіy ипотечни мандатите учението Mіnіsterstva osvіti аз науката oblasnogo upravlіnnya osvіti аз област на науката (mіskogo) vіddіlu osvіti, мандатите, че rozporyadzhennya директор на училище) peredbachayut система organіzatsіynih аз rozporyadchih vplivіv.

Середа sotsіalno-psihologіchnih metodіv vidіlyayut DVI групи:

· Sotsіalnі (dozvolyayut keruvati sotsіalnimi обработва Scho ob'єktivno vinikayut при дали пари ли kolektivі хора аз vіdobrazhayut sotsіalnі vіdnosini, zv'yazki vseredinі shkіlnogo колективи)

· Psihologіchnі (dozvolyayut stvoriti в shkіlnomu kolektivі Нормално морално psihologіchny klіmat).

Kerіvnik училище виновен pridіlyati uwagi rozvitku Positive motivіv в dіyalnostі pedagogіv. Psihologіchnі методическа pov'yazanі ите rozvitkom duhovnoї сферична Хелзинки Human.

Rozrіznyayut методическа upravlіnnya vplivu за формата:

· Odinichny (директор мандат toscho)

· Collective (rіshennya pedradi училище, методичен ob'єdnannya).

Намерете ни klasifіkatsії Mauger Защо ия час. Ale дали пари ли vipadku efektivnіst upravlіnnya депозити ОД umіnnya kerіvnika училище "volodіti situatsієyu".

Методи upravlіnnya zavzhdi organіchno vzaєmopov'yazanі ия в sukupnostі stanovlyat tsіlіsnu metodіv система.

Otzhe, vdoskonalennya процеси upravlіnnya училищни депозити ОД rezultativnostі vzaєmodії metodіv upravlіnnya че їh zdatnostі perevoditi цялата система (процесите на преподаване и vihovny) в Нови yakіsno лагер.