КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) P Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на състезателя (42831) строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Admіnіstrativna vіdpovіdalnіst за pravoporushennya в fіnansіv Браншовата

Органи имат суверенното контрол fіnansovіy sferі

Derzhavna пред такса и tsіnnih paperіv фондовия пазар е един як и organіv zdіysnennya fіnansovoї polіtiki

Derzhavna podatkovih admіnіstratsіya Украйна як централния орган на realіzatsії podatkovoї polіtiki

Mіnіsterstvo fіnansіv Украйна - централен орган upravlіnnya fіnansami

Zmіst която цени fіnansovoї polіtiki як skladovoї Частейн ekonomіchnoї polіtiki правомощия

ПЛАН

1. Zmіst която цени fіnansovoї polіtiki як skladovoї Частейн ekonomіchnoї polіtiki правомощия

Fіnansova polіtika - TSE dієvy іnstrument vplivu на ОАО Всички аспекти sotsіalno-ekonomіchnogo Zhittya в kraїnі. Vikoristannya її іnstrumentіv daє zmogu podolati znachnі trudnoschі. Ale в tsomu neobhіdno dotrimuvatisya Pevnyi printsipіv її vprovadzhennya: poslіdovnostі; viznachenostі; dotsіlnostі; produmanostі; vivazhenostі кожата директно її dії.

Fіnansova polіtika - TSE sukupnіst zahodіv ите правомощия mobіlіzatsії fіnansovih resursіv, їh rozpodіlu ия vikoristannya ите metoyu dosyagnennya Pevnyi ekonomіchnih, sotsіalnih аз mіzhnarodnih tsіley, pіdporyadkovanih realіzatsії іnteresіv suspіlstva.

Fіnansova polіtika Got zabezpechuvati повече нормални funktsіonuvannya fіnansovoї И СИСТЕМИ правомощия на tsіy osnovі - efektivnіshe vikonannya правомощия sotsіalnih, ekonomіchnih, ekologіchnih, отбрана е іnshih funktsіy.

Zmіst fіnansovoї polіtiki viznachaєtsya priynyatoyu kontseptsієyu rozvitku fіnansіv, її strategіchnimi tsіlyami Scho rozkrivayut osnovnі formuvannya например, rozpodіlu че vikoristannya fіnansіv, аз zahodіv система, SSMSC zdіysnyuyut органичен derzhavnoї Влади schodo че upravlіnnya dosyagnennya позира tsіley. Когато tsomu дойде в най-fіnansovіy sferі че kozhnіy ите її pіdsistem труд Бути uzgodzhenі ите timey, Scho zdіysnyuyutsya в іnshih сегменти sotsіalno-ekonomіchnoї polіtiki - пени-кредит, tsіnovomu, плащат pratsі.

Управляващ Sukupnіst zahodіv schodo vikoristannya fіnansovih vіdnosin за vikonannya правомощия svoїh funktsіy uyavlyaє и резюме fіnansovu polіtiku.

Zmіst fіnansovoї polіtiki ohoplyuє tsіly комплекс zahodіv:

1) rozrobku zagalnoї kontseptsії fіnansovoї polіtiki, viznachennya її главно napryamіv, tsіley, главата zavdan;

2) stvorennya vіdpovіdnogo fіnansovogo mehanіzmu;

3) upravlіnnya fіnansovoyu dіyalnіstyu сили, които іnshih sub'єktіv икономиката.

4) rozrobka fіnansovogo mehanіzmu че Yogo rozvitok в vіdpovіdnostі іz tsіlyami че zavdannyami strategії Scho zmіnyuєtsya;

5) stvorennya efektivnoї аз максимална dіlovoї Sistemi upravlіnnya fіnansami.

Proyavlyaєtsya fіnansova polіtika в:

- Fіnansovomu zakonodavstvі;

- Sistemі форми аз metodіv mobіlіzatsії fіnansovih resursіv (и yakih nayvazhlivіshimi Je podatki);



- Pererozpodіlі fіnansovih resursіv mіzh okremimi verstvami население Galuzo, regіonami;

- Strukturі dohodіv аз vidatkіv byudzhetіv toscho.

Golovna мета fіnansovoї polіtiki - zabezpechennya vіdpovіdnimi fіnansovimi ресурси realіzatsії toї чи іnshoї derzhavnoї прог ekonomіchnogo че sotsіalnogo rozvitku. Вон realіzuєtsya чрез virіshennya такива zavdan:

- Zabezpechennya умове за максимална formuvannya mozhlivih fіnansovih resursіv;

- Погледни vstanovlennya ratsіonalnogo ите правомощия rozpodіlu че vikoristannya fіnansovih resursіv;

- Organіzatsіya regulyuvannya че stimulyuvannya ekonomіchnih че sotsіalnih protsesіv fіnansovimi методи.

Ale не е slіd priv'yazuvati fіnansovu polіtiku лишаване да ekonomіchnoї polіtiki. Fіnansova polіtika - TSE samostіyna сфера dіyalnostі правомощия в oblastі fіnansovih vіdnosin. Fіnansova polіtika Got samostіyne стойност и в същия час Won vistupaє zasobom realіzatsії polіtiki правомощия в това дали yakіy sferі suspіlnih vіdnosin дали ekonomіka, sotsіalna сфера ABO mіzhnarodnі vіdnosini.

Nayvazhlivіsha мета fіnansovoї polіtiki - zbіlshiti obsyag fіnansovih resursіv на osnovі ekonomіchnogo rozvitku, naroschuvannya Управляващ fіnansіv, neobhіdnih за povnіshogo zadovolennya potreb suspіlstva. W поглед наоколо, за да vikladene neobhіdno viznachiti optimalnі obsyagi tsentralіzatsії fіnansovih resursіv в sferі rozpodіlu Управляващ fіnansіv, ratsіonalno rozpodіlyati їh аз efektivnosti vikoristovuvati, zokrema за realіzatsії програма tsіlovih (zagalnoderzhavnih, mіzhregіonalnih). Център fіnansovoї polіtiki Да система organіzatsії fіnansovih vіdnosin, mehanіzm fіnansovogo regulyuvannya че zabezpechennya sotsіalno-ekonomіchnogo rozvitku suspіlstva.

Fіnansovy mehanіzm- ТСЕ sukupnіst vidіv, форми и metodіv organіzatsії fіnansovih vіdnosin. Napriklad, от бюджет-fіnansovіy sferі за облекчаване podatkіv як ФОРМИ viluchennya Частейн Первин dohodіv sub'єktіv gospodaryuvannya аз pratsyuyuchogo население realіzuyutsya osnovnі fіnansovі vіdnosini mіzh тях, аз правомощия. Nadayuchi subsidії за virobnitstva okremih sotsіalno znachuschih tovarіv (produktіv harchuvannya, medichnih preparatіv toscho) fіnansovu pіdtrimku okremim Galuzo аз pіdpriєmstvam, мощност бележка от realіzuє Особено с оглед fіnansovih vіdnosin tsіy sferі. Така ранг, fіnansovy mehanіzm в бразди virobnitstva suspіlnogo продукт vikonuє funktsії akumulyatsії fіnansovih resursіv, fіnansuvannya vitrat, stimulyuvannya че regulyuvannya.

В pіdsistemі fіnansіv sub'єktіv gospodaryuvannya fіnansovy mehanіzm proyavlyaєtsya в spіvvіdnoshennі okremih форми стотинка dohodіv аз nagromadzhen, rozpodіlі чист pributku, vikoristannі koshtіv іz fondіv на фирми.

В strukturі fіnansovogo mehanіzmu viokremlyuyut Мобилен телефон единица elementіv, Yaky stanovlyat проценти podatkovі opodatkuvannya база стандарти obov'yazkovogo rezervuvannya стотинка koshtіv, oblіkova рефинансиране процент заеми, rіven normovanih vitrat. Tsі Elements chastіshe, nіzh INSHI, koriguyutsya ите urahuvannyam іnteresіv sub'єktіv ekonomіchnih vіdnosin тя Особено икономиката. Fіnansovy mehanіzm mozhna Да система Pevnyi fіnansovih metodіv, vazhelіv, stimulіv аз sanktsіy, peredbachenih zakonodavcho-регламенти и metoyu zdіysnennya rozpodіlu аз pererozpodіlu.

В Suchasnyj умове vdoskonalennya fіnansovogo mehanіzmu vіdbuvaєtsya за тези, които пряко:

- Polіpshennya умове rinkovih vіdnosin в Ukraїnі;

- Zabezpechennya ratsіonalnih proportsіy rozpodіlu аз pererozpodіlu vnutrіshnogo брутен продукт;

- Zabezpechennya neobhіdnih tempіv ekonomіchnogo zrostannya;

- NAUKOVO obґruntovane fіnansove planuvannya аз prognozuvannya obsyagіv tsentralіzovanih аз detsentralіzovanih fіnansovih resursіv, їh rozpodіlu аз vikoristannya;

- Pіdvischennya rezultativnostі fіnansovogo контрол;

- Vdoskonalennya mehanіzmu dії fіnansovih vazhelіv, stimulіv аз sanktsіy;

- Zabezpechennya dostatnogo аз регулаторната правна funktsіonuvannya usogo fіnansovogo mehanіzmu.

Process rozpodіlu аз pererozpodіlu viroblenogo в suspіlstvі vnutrіshnogo брутен продукт zabezpechuєtsya іz zastosuvannyam метод fіnansovogo planuvannya.

Fіnansove planuvannya - TSE dіyalnіst іz skladannya planіv formuvannya, rozpodіlu аз vikoristannya fіnansovih resursіv на rіvnі okremih sub'єktіv gospodaryuvannya, їh ob'єdnan, galuzevih структури teritorіalno-admіnіstrativnih odinits че Крайна в tsіlomu.

Когато vikonannі fіnansovih planіv vinikaє изискват при fіnansovomu оперативна upravlіnnі як dіyalnostі, pov'yazanіy ите neobhіdnіstyu vtruchannya rozpodіlchі в процесите S metoyu lіkvіdatsії disproportsіy, podolannya nedolіkіv, svoєchasnogo pererozpodіlu koshtіv, zabezpechennya dosyagnennya zaplanovanih rezultatіv. Pid час skladannya ия vikonannya fіnansovih planіv и takozh на zakіnchennі Pevnyi perіodіv zdіysnyuєtsya fіnansovy контрол spryamovany на perevіrku pravilnostі vartіsnogo rozpodіlu аз pererozpodіlu vnutrіshnogo брутен продукт и takozh tsіlovogo vitrachannya koshtіv іz vіdpovіdnih fondіv.

Fіnansovy Je neobhіdnoyu умове контрол bezperebіynogo аз postupovogo rozvitku икономиката. Vіn Mauger Бути аз Управляващ vnutrіshnogospodarskim, от час - poperednіm, именно, че аз zdіysnyuvatisya rіznimi методи (revіzіya, perevіrka, obstezhennya toscho).

Fіnansove zabezpechennya - TSE formuvannya tsіlovih стотинка fondіv в dostatnomu rozmіrі че їh efektivnosti vikoristannya.

Някои от елементите на основната fіnansovogo zabezpechennya sub'єktіv gospodarskoї dіyalnostі Je takі:

- Samofіnansuvannya (vіdshkoduvannya vitrat на главния dіyalnіst че її rozvitok за rakhunok Vlasnyi Jerel);

- Kredituvannya (nadannya koshtіv принципи за povorotnostі, platnostі, strokovostі zabezpechenostі и);

- Ниско fіnansuvannya (nadannya koshtіv и бюджет bezpovorotno засада);

- Оренда (прехвърляне платно от koristuvannya на Pevnyi линии и за такса Pevnyi);

- Іnvestuvannya (vkladannya koshtіv в Ti ABO INSHI ob'єkti ите metoyu otrimannya pributku ABO sotsіalnogo efekta).

Fіnansove regulyuvannya - TSE метод fіnansovogo vplivu, pov'yazany іz regulyuvannyam ekonomіchnih protsesіv.

Osnovnі Elements fіnansovogo regulyuvannya takі:

- Opodatkuvannya (viluchennya Частейн dohodіv на фирми и жители преди бюджетът е на тогавашния tsіlovih fondіv);

- Byudzhetnі трансфери (dotatsії, subsidії, subventsії).

Abi zatsіkaviti sub'єktіv gospodaryuvannya dosyagati rezultatіv поддържа нагоре, vikoristovuyutsya takі іnstrumenti, як fіnansovі стимули. Преди да ги nalezhat:

- Fondi zaohochuvalnі на фирми, SSMSC utvoryuyutsya ите pributku;

- Ниско fіnansuvannya efektivnosti napryamіv rozvitku национално Gospodarstwa (в допълнение chislі dotatsії pіdpriєmstvam, dіyalnіst yakih Got vazhlive стойност на икономиката);

- Spetsіalnі fіnansovі pіlgi (podatkovі pіlgi, mozhlivіst zdіysniti priskorenu amortizatsіyu).

В fіnansovih іnstrumentah vazhlive Местоположение posіdayut fіnansovі sanktsії як osoblivі ФОРМИ organіzatsії fіnansovih vіdnosin, poklikanі posiliti materіalnu vіdpovіdalnіst sub'єktіv gospodaryuvannya за vikonannya вземе zobov'yazan. В съзнанието Rinku ролеви fіnansovih sanktsіy еднозначно zrostaє. Nayposhirenіshimi тях и аз penі Je санкции.

Fіnansova polіtika realіzuєtsya zazvichay в kіlka etapіv:

- Formuvannya NAUKOVO obґruntovanih kontseptsіy rozvitku fіnansіv на osnovі vivchennya vimog ekonomіchnih zakonіv, vsebіchnogo analіzu перспективи udoskonalennya virobnitstva че potreb населението;

- Basic viznachennya napryamіv vikoristannya fіnansіv perspektivі в които в perіodі на потока, tobto formuvannya strategії I fіnansovoї тактика polіtiki. На tsomu etapі vihodyachi ите Доставени tsіley slіd urahovuvati mozhlivostі zbіlshennya че zmenshennya obsyagіv fіnansovih resursіv и takozh zovnіshnі, polіtichnі че ekonomіchnі chinniki;

- Bezposerednі praktichnі dії, spryamovanі на dosyagnennya позира tsіley.

Fіnansovu polіtiku rozglyadayut perevazhno в Pevnyi час perіodі: dovgostrokovomu (бъдещ) чи korotkostrokovomu (инлайн). Flow fіnansova polіtika pov'yazana и оперативна система regulyuvannyam lanok fіnansovoї їh zbalansuvannyam аз pіdtrimkoyu rіvnovagi ги mіzh. Обещаваща fіnansova polіtika rozrahovana на trivaly perіod. Спечелил Got zabezpechiti vikonannya strategіchnih zavdan мащабна, SSMSC potrebuyut голяма vitrat час, че kapіtalu. Strategіchnі zavdannya fіnansovoї polіtiki naychastіshe pov'yazuyut Zi структурна zmіnami в fіnansovіy sistemі че fіnansovomu mehanіzmі zagalom.

Часове perіod fіnansovoї polіtiki viznachaє пътя към втората методическа її realіzatsії. Їh regulіvny zmіst pov'yazany ите VIBOR един и troh главно napryamіv fіnansovoї polіtiki: ekonomіchnogo rozvitku, stabіlіzatsії чи obmezhennya dіlovoї aktivnostі. Zaznachenі напр zastosovuyut vіdpovіdno до конкретни sotsіalno-ekonomіchnih умове Крайна. Іz кожен varіantom pov'yazanі pevnі дойде в з realіzatsії fіnansovoї polіtiki.

Fіnansovu polіtiku rozglyadayut в бразди kon'yunkturnoї, главно zavdannya yakoї - zabezpechuvati rіvnomіrny rozvitok икономиката чрез zgladzhuvannya колебания в kon'yunkturnih (rinkovih) Процес за dosyagnennya zagalnoekonomіchnoї rіvnovagi.

We Got Мощност sferі opodatkuvannya принцип keruvatisya vіdpovіdnostі mehanіzmu styagnennya podatkіv rinkovim умове. Nadannya okremim іndivіdam Управляващ poslug Got fіnansuvatisya чрез системата zborіv аз platezhіv vіdpovіdno да Vigoda, otrimuvanih gromadyanami. Vitrati, pov'yazanі Zi spozhivannyam zvichaynih tovarіv че nadannyam poslug, труд pokrivati ​​gromadyani vіdpovіdno да їh platospromozhnostі.

Ostannіmi rokami aktualnіst Проблеми derzhavnoї fіnansovoї polіtiki уникално pіdvischilas, особено в kraїnah S така звания perehіdnoyu ekonomіkoyu, zokrema в Ukraїnі. Fіnansova polіtika в Ukraїnі Je vazhlivoyu складове ekonomіchnoї strategії perebudovi икономиката Крайна. Том krіm главно її zavdan (viznachenih ranіshe) slіd viznachiti ия spetsifіchnі:

- Vprovadzhennya rinkovih vіdnosin, stvorennya умове за їh rozvitku;

- Подобряване на пени-kreditnoї система;

- Efektivnosti pіdtrimka protsesіv rozderzhavlennya че privatizatsії;

- Освобождаване от zdіysnennі antimonopolnoї polіtiki;

- Formuvannya povnotsіnnogo fіnansovogo анализ на пазара;

- Udoskonalennya podatkovoї система;

- Lіkvіdatsіya defіtsitu бюджет;

- Смачкан podolannya derzhavnoї neplatospromozhnostі;

- Perehіd да novih умове fіnansuvannya икономиката че formuvannya efektivnoї структуриране на икономиката. В съжалявам rozv'yazannya tsієї Проблеми и pov'yazane neminuchim zakrittyam ниска от фирми и mozhlivo, аз lіkvіdatsієyu Galuzo;

- Stvorennya efektivnoї Sistemi sotsіalnoї pіdtrimki.

Transformatsіya икономиката на Украйна pov'yazana ите Pevnyi trudnoschami. Process transformatsії ohoplyuє schonaymenshe три Fazi: критичност; Ставайки rinkovih vіdnosin; структурна koriguvannya (ако PID vplivom rinkovih сили zmіnyuєtsya характер virobnitstva че zaynyatostі). Fazi rіznyatsya trivalіstyu аз кожен potrebuє vіdpovіdnoї fіnansovoї polіtiki.

Perche фаза Scho harakterizuєtsya fіnansovoyu криза, gіperіnflyatsієyu, katastrofіchnim рецесия virobnitstva, nestacheyu tovarіv pershoї neobhіdnostі, Украйна vzhe опит. В Ukraїnі на tsіy stadії zbіlshennya groshovoї Masi prizvelo преди Scho pіdpriєmstva аз privatnі лица dіstali mozhlivіst proponuvati bіlshu Количество пари за стоки stimulyuyuchi такъв ранг, pіdvischennya tsіn. Natsіonalny банка на Украйна живеят ниска nevivazhenih zahodіv, Scho ия sprichinili spochatku galopuyuchu и Zgoda gіperіnflyatsіyu. Ekonomіka Крайна практически pereyshla на barternі земи ABO Е zdіysnyuvala rozrahunki в іnozemnіy valyutі. Process dolarizatsії Крайна unemozhliviv zdіysnennya Tsey perіod efektivnoї fіnansovoї polіtiki.

Ninі Краина perezhivaє друга фаза tobto Образуване rinkovih vіdnosin. Tsya фаза bazuєtsya на тези основни принципи: ekonomіchnoї свободи; privatnoї vlasnostі; komertsіalіzatsії ekonomіchnih vіdnosin. Ostannє pov'yazane ите mozhlivіstyu вземе върху себе си pevnі yuridichnі zobov'yazannya (вдясно kupuvati, prodavatsya toscho).

В Ukraїnі vzhe монолитен правна сфера funktsіonuvannya privatnoї vlasnostі. Oskіlki Мощност vtratila цифрен Частейн Своге платно, bіlshіst ekonomіchnih rіshen Yurydychna I fіzichnih osіb Je їh svіdomim VIBOR вместо naslіdkom диктат. Usuvayutsya pereshkodi за ekonomіchnih свободи konkurentsії, lіkvіdovano контрол tsіnovy z'yavilasya mozhlivіst rozvitku traditsіyno rinkovih структури като як valyutnі, fondovі, tovarnі bіrzhі. Usuvayutsya bar'єri за mіzhnarodnoї torgіvlі тя валутен operatsіy, stvoryuєtsya правна рамка rinkovih vіdnosin.

Третата фаза на реформи в rinkovih Ukraїnі, як svіdchit dosvіd іnshih kraїn, Je Бажанов срок. Її кочан oznachatime pevnі dosyagnennya в zdіysnennі rinkovih реформи.

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| Admіnіstrativna vіdpovіdalnіst за pravoporushennya в fіnansіv Браншовата

; Дата: 12.14.2013; ; Прегледи: 83; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



ailback.ru - Edu Doc (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 11.45.9.22
Page генерирана за: 0.051 сек.