КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Viznachennya chastki Rinku fіrmi




Chastka fіrmi пазарен анализ - TSE Pete Уага tovarіv fіrmi в zagalnіy mіstkostі danogo zbutu анализ на пазара. Rinkova chastka fіrmi vіdobrazhaє nayvazhlivіshі резултат konkurentnoї Borotba, fіksuє stupіn domіnuvannya fіrmi за анализ на пазара, її mozhlivostі vplivati ​​на структурата, която е obsyagi popitu предлага, tsіni че dinamіku пазарен анализ в tsіlomu.

Іsnuyut nastupnі методологичен анализ rozrahunku chastki пазар: за продажба в obsyagom природен virazhennі за vartіsnimi pokaznikami; в okremomu segmentі, резултатите от маркетинга zusil, анализ vіdnosna chastka пазар.

Prostіshy sposіb viznachennya rinkovoї chastki pіdpriєmstva polyagaє в znahodzhennі spіvvіdnoshennya obsyagіv продажба pіdpriєmstva, че анализът на клон ABO пазар в tsіlomu. Rozrahunki zdіysnyuєtsya на формулата:

де B - rinkova chastka pіdpriєmstva%;

За п. - Obsyag продажба produktsії pіdpriєmstva в естествен чи vartіsnomu virazі;

На стр. - Obsyag produktsії продажба на пазара (ABO в бранша) в природен чи vartіsnomu virazі.

Chastka анализ на пазара в okremomu segmentі viznachaєtsya як obsyag продажба tovarіv fіrmi в danomu segmentі да mіstkostі danogo сегмент (zagalnogo obsyagu продажба) в tovarіv okremomu segmentі.

На spozhivchomu анализ на пазара за yakogo характеристика Visokiy rіven konkurentsії, chastka tovarіv pіdpriєmstva в zagalnomu obsyazі їh в пазарната практически proportsіyna Yogo маркетинг zusillyam. Ostannі (marketingovі zusillya) vimіryuyutsya vitratami маркетинг. Коста защ маркетинг vikoristovuyutsya Тим чи іnshim pіdpriєmstvom ите rіznoyu efektivnіstyu. W се огледам да takі на очи chastka Rinku pіdpriєmstva Mauger Бути rozrahovana за с такава формула:

,

де Bi - vitrati маркетинг-тото pіdpriєmstva;

Eі - efektivnіst kozhnoї groshovoї odinitsі, vitrachenoї маркетинг I-Тим pіdpriєmstvom;

м - Брой на фирми на пазара.

Vіdnosna chastka Rinku viznachaєtsya як spіvvіdnoshennya chastki Rinku Rinku fіrmi аз chastki konkurentіv (ABO troh главня konkurentіv).

Chastka Rinku fіrmi
Chastka Rinku konkurentіv

Vіdnosna =

анализ chastka пазар

Chastka Rinku fіrmi
Chastka Rinku troh главно konkurentіv

Vіdnosna =

анализ chastka пазар

Chastka Rinku vіdnosno lіdera rozrahovuєtsya як spіvvіdnoshennya absolyutnoї chastki Rinku Rinku fіrmi аз chastki главния конкурент.

Chastka Rinku fіrmi
Chastka Rinku lіdera

Chastka анализ на пазара =

vіdnosno lіdera

На zmenshennya chastki Rinku vplivayut zmenshennya obsyagіv realіzatsії produktsії fіrmi Scho Mauger Бути sprichineno появи novih konkurentіv ABO zrostannyam mіstkostі анализ на пазара. В Persha vipadku за zberezhennya chastki Rinku neobhіdno zoserediti zusillya на modifіkatsії nayavnoї че rozrobtsі novoї produktsії, а в друг - naroschuvati obsyagi virobnitstva produktsії.