КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Тема Pedagogіchnі tehnologії navchannya

Думата "tehnologіya" gretskogo pohodzhennya ия oznachaє "Познания за maysternіst". Ponyattya "pedagogіchna tehnologіya" ( "tehnologіya navchannya", "osvіtnі tehnologії", "tehnologії в navchannі", "tehnologії в osvіtі") ostannіm час dedalі bіlshe poshiryuєtsya в nautsі ия osvіtі.

Spochatku ponyattya pedagogіchna tehnologіya spіvvіdnosilosya ите іdeєyu tehnіzatsії учебния процес, prihilniki yakoї vbachali имат широк vikoristannі tehnіchnih zasobіv navchannya Basic Way pіdvischennya efektivnostі учебния процес.

Срещу vzhe 70-и PP. в pedagogіtsі dosit sformuvalasya іdeya povnoї kerovanostі учебния процес, як prizvela да takoї ustanovtsі в pedagogіchnіy praktitsі: rіshennya дидактически проблеми mozhlivo чрез keruvannya учебния процес и точно зададени tsіlyami, dosyagnennya yakih виновен pіddavatisya chіtkomu инвентаризация аз viznachennyu.

Slіd pіdkresliti, Scho в vіtchiznyanіy lіteraturі pedagogіchna tehnologіya spіvvіdnositsya ите процеси navchannya аз vihovannya на vіdmіnu ОД zakordonnoї де vono obmezheno navchannya сфера.

Отсъства Sogodnі єdinogo pіdhodu да viznachennya категория pedagogіchna tehnologіya в osvіtі - іsnuє Ponad 300 tlumachen, лопатар ОД на як uyavlyayut авторитарна структура на процесите osvіtnogo на Компонент I. Zustrіchaєtsya як pervіsne rozumіnnya sutnostі pedagogіchnoї tehnologії (pedagogіchna tehnologіya як Максимална vikoristannya в navchannі mozhlivostey TDM), така че аз rozumіnnya pedagogіchnoї tehnologії, zv'yazane ите іdeєyu keruvannya процеси navchannya (tobto tsіlespryamovane konstruyuvannya tsіley navchannya vіdpovіdno да tsіley proektuvannya vsogo отида navchannya процеси, perevіrka тата otsіnka efektivnostі obranih форми metodіv, zasobіv, otsіnka точно rezultatіv, korektsіynі дойде в).

Pedagogіchnu tehnologіyu mozhna rozglyadati як vprovadzhennya резултат система pedagogіku pіdhodu. Същото Tsei pіdhіd vіdbity в viznachennі ЮНЕСКО vіdpovіdno да yakogo pedagogіchna tehnologіya. - Цзе систематичен метод stvorennya, zastosuvannya аз viznachennya vsogo обработва vikladannya аз zasvoєnnya знания oblіkom tehnіchnih и аз съм lyudskih resursіv їhnoї vzaєmodії Scho сложи svoєyu задачи optimіzatsіyu osvіti форми.

Otzhe, pedagogіchna tehnologіya - TSE обмислено в детайли модел vsіh spіlnoї navchalnoї аз pedagogіchnoї dіyalnostі на proektuvannyu, organіzatsії аз и провеждане на учебния процес bezumovnim zabezpechennyam удобни умове за uchnіv аз vchitelya. Pedagogіchna tehnologіya zabezpechuє realіzatsіyu іdeї povnoї kerovanostі учебния процес.

В pedagogіchnіy tehnologії vіdokremlyuyut три аспекта:

Naukova: pedagogіchna tehnologіya. - Chastina pedagogіchnoї науката, Scho I vivchaє rozroblyaє tsіlі, zmіst и Методи navchannya аз proektuє pedagogіchnі процеси;

protsesualno-opisovy: списък (алгоритъм), процеси, sukupnіst tsіley, zmіstu, metodіv аз zasobіv за dosyagnennya zaplanovanih rezultatіv navchannya;



protsesualno-dієvy: zdіysnennya tehnologіchnogo (pedagogіchnogo) процеси, funktsіonuvannya vsіh osobistіsnih, іnstrumentalnih аз metodologіchnih pedagogіchnih zasobіv.

В osvіtnіy praktitsі ponyattya pedagogіchna tehnologіya vikoristovuєtsya на troh, ієrarhіchno supіdryadnih rіvnyah:

1) zagalpedagogіchna (zagaldidaktichna, zagalvihovna) pedagogіchna tehnologіya harakterizuє tsіlіsny osvіtnіy процеси в danomu regіonі, zakladі The Учение за pevnіy stupіnі navchannya. Тук pedagogіchna tehnologіya rozglyadaєtsya як sinonіm pedagogіchnoї система: от neї vklyuchaєtsya sukupnіst tsіley, zmіstu, zasobіv I metodіv navchannya алгоритъм dіyalnostі sub'єktіv I ob'єktіv процеси.

2) spetsіalnometodichna (Subject) pedagogіchna tehnologіya ( "метод spetsіalna") - sukupnіst metodіv аз zasobіv за realіzatsії viznachenogo zmіstu navchannya аз vihovannya в рамките на един предмет, клас, maysternі vchitelya (техника vikladannya predmetіv, техника kompensuyuchogo navchannya, техника роботи vchitelya, vihovatelya) ,

3) LAN pedagogіchna tehnologіya го yavlyaє tehnologіyu okremih процеси Частейн Учението-vihovnogo, rіshennya okremih дидактизма аз vihovnih задачи (tehnologіya okremih vidіv dіyalnostі, formuvannya разбере vihovannya okremih osobistіsnih yakostey, tehnologіya урок zasvoєnnya novih знания tehnologіya повторение контролираме materіalu, tehnologіya samostіynoї робот іn минути.) ..

Ninі іsnuє blizko 50 zagalnodidaktichnih pedagogіchna tehnologіya

Структура pedagogіchna / tehnologії следното: концептуална рамка; zmіstova Chastina navchannya (мета navchannya - zagalna аз бетон, zmіst materіalu на преподаване); protsesualna Chastina - tehnologіchny процеси (organіzatsіya учебния процес, методът аз ФОРМИ navchalnoї dіyalnostі shkolyarіv, методи Аз, роботът форма vchitelya, dіyalnіst vchitelya ите keruvannya обработва zasvoєnnya uchnyami materіalu, dіagnostika учебния процес).

Mozhna vіdokremiti Vier osnovnі іdeї, Navkolo yakih blokuyutsya rezultativnі doslіdzhennya в oblastі pedagogіchna tehnologіya в osvіtі: Разширяване odinits дидактизма; planuvannya rezultatіv navchannya аз diferentsіatsіya osvіti; psihologіzatsіya osvіtnogo процеси; komp'yuterizatsіya.

W pozitsіy dіyalnіsnogo pіdhodu vіdokremlyuyut takі zagalnі harakternі Намерете ни основна tehnologіy navchannya Scho vіdrіznyayut їhnіy ОД traditsіynoї дидактика:

1. Psihologіchnim pіdґruntyam pedagogіchnoї tehnologії vistupaє teorіya navchalnoї dіyalnostі. Vidіlyayutsya Vidi dіyalnostі vchitelya ия uchnіv, spryamovanі на zdіysnennya neobhіdnih protsesіv цикъл Povny uchbovo-pіznavalnoї dіyalnostі (spriynyattya, osmislennya, zapam'yatovuvannya, zastosuvannya, uzagalnennya, sistematizatsіya novoї Informácie) poslіdovnіst vikonannya yakih водят до dosyagnennya позира tsіley. Основният іdeya тук polyagaє в tіm Scho учени престъпление себе си и vchitel учи - stvoryuvati за умовете tsogo neobhіdnі.

2. Dіagnostichne tsіlepokladannya - sposіb proektuvannya tsіley navchannya Scho proponuє pedagogіchna tehnologіya, polyagaє в действителност, Scho смрад formulyuyutsya чрез navchannya резултат, virazhenі в dіyah uchnіv (и като kotrі mozhna nadіyno pіznati) ..

3. Spryamovanіst tehnologії navchannya на rozvitok osobistostі в учението protsesі аз zdіysnennya да rіznorіvnevogo navchannya.

4. Naybіlsh оптимално organіzatsіya Технология materіalu The за samostіynoї navchalnoї dіyalnostі uchnіv. В spetsіalnih materіalah за чи uchnyah pіdruchnikah formulyuyutsya navchalnі tsіlі, orієntovanі на dosyagnennya zaplanovanih аз такова Scho dіagnostuyutsya, tsіley navchannya; rozroblyayutsya didaktichnі modulі блокове чи цикъл vklyuchayut Scho в себе си zmіst materіalu Scho vivchaєtsya, tsіlі rіvnі аз Yogo vivchennya, методът за dіyalnostі zasvoєnnyu otsіntsі ри ми харесва Didaktichnі materіali за uchnіv nerіdko oformlyayutsya в vidі така заглавието на "tehnologіchnih карти".

5. Orієntatsіya uchnіv, tsіl yakoї - изясняване на основния printsipіv аз sposobіv navchannya, контрол ия otsіnki rezultatіv, motivatsіya navchalnoї dіyalnostі.

6. Organіzatsіya Курсът на преподаване zanyattya vіdpovіdno да tsіley, де акцент върху robitsya diferentsіyovanu samostіynu робот uchnіv ите pіdgotovlenim materіalom на преподаване. Тук са характерни pragnennya да vіdmovi ОД traditsіynoї много най-добре urochnoї Sistemi аз OD perevagi Front metodіv navchannya. Zmіnyuєtsya режим navchannya (sparenі чи уроци цикличен urokіv "zanurennya" Обичам Scho dozvolyaє stvoriti Krashchi умове за realіzatsії Povny цикъл uchbovo-pіznavalnoї dіyalnostі). Vikoristovuyutsya usі Vidi Учението spіlkuvannya, rіznі spoluchennya frontalnoї, grupovoї, kolektivnoї ия іndivіdualnoї dіyalnostі форми.

7. Контрол zasvoєnnya знания аз sposobіv dіyalnostі в troh видове: vhіdny - за информация на rіven gotovnostі uchnіv към робота и най neobhіdnostі, korektsії tsogo rіvnya; чи Flow promіzhny - Кожни елементи Технология pіslya S metoyu viyavlennya поляни в zasvoєnnі materіalu аз rozvitku uchnіv (як обикновено m'yaky в lantsyuzhku - контрол vzaєmokontrol, самоконтрол), Scho zakіnchuєtsya korektsієyu zasvoєnnya; pіdsumkovy - за otsіnki rіvnya zasvoєnnya.

8. Otsіnka rіvnya zasvoєnnya знания аз sposobіv dіyalnostі: Проверка на поръчка іz traditsіynimi роботи (в допълнение chislі, rіznorіvnevogo природата) проведе testuvannya аз vikoristovuyutsya bіlsh gnuchkі reytingovі otsіnki мащаб.

9. стандартизация, обработва unіfіkatsіya navchannya аз mozhlivіst vіdtvorennya Scho viplivaє zvіdsi, tehnologії задачи stosovno да се отцеди.

Otzhe, OOO All novі tehnologії navchannya "rozrahovanі" на umіnnya uchnіv учи samostіyno. Ale як zauvazhuyut doslіdniki, як аз traditsіyna дидактика не сложи zadachі navchiti uchnіv учи аз vikoristovuvala Elements dіyalnіsnogo pіdhodu за rіshennya лишаване navchannya проблеми поверителност, така че аз tehnologії navchannya zberіgaє Tsey nedolіk. Дидактизма sutnіst главно vіdomih tehnologіy navchannya често yavlyaє него не rozvitok bіlsh един-dvoh ите vіdznachenih vische parametrіv. Іsnuyuchі в час pedagogіchna tehnologіya vіdrіznyayutsya принципи odnoї един ОД ДАНИАН Особено zasobіv аз sposobіv organіzatsії Учението materіalu аз учебния процес и takozh акцент върху pevnі компоненти metodichnoї Sistemi navchannya. Vidіlimo osnovnі ги е.

Предмет orієntovanі tehnologії - pobudovanі на osnovі дидактизма udoskonalennya аз rekonstruyuvannya materіalu на преподаване. В модулна reytingovіy tehnologії главния акцент върху zrobleny Vidi аз структура на модулната програма (разширяването blokіv theoreticity materіalu ите postupovim peretvorennyam tsiklіv pіznannya в цикли dіyalnostі) reytingovі мащаб otsіnki zasvoєnnya. В tehnologіyah "диалектични Ekologіya I" I "Dіalog култури" - на perekonstruyuvannya zmіstu osvіti в napryamkah dіalektizatsії, kultorologіzatsії ия іntegratsії.

В tehnologіyah diferentsіyovanogo navchannya И С zv'yazanih го grupovogo tehnologіyah главния акцент върху zrobleny diferentsіatsіyu определяне tsіley navchannya на grupovogo navchannya аз Yogo rіznі форма, Scho zabezpechuyut spetsіalіzatsіyu учебния процес за rіznih uchnіv група.

В tehnologіyah rozvivalgo navchannya ditinі pridіlyaєtsya роля samostіynogo sub'єkta, vzaєmodіyuchogo ите navkolishnіm seredovischem. Tsya VZAYEMODIYA vklyuchaє OAO All Etap dіyalnostі, кожата и Yaky допринесе svіy spetsifіchny vnesok в rozvitok osobistostі. Vazhlivim в tsomu Je motivatsіyny Etap в sposobі organіzatsії yakogo vidіlyayutsya pіdgrupi tehnologіy rozvivayuchogo navchannya Scho spirayutsya на: pіznavalny іnteres, іndivіdualny dosvіd osobistostі, tvorchі изискват изискват samovdoskonalennya. Преди tsієї Е фенките mozhna vіdnesti така nazivanі prirodovіdpovіdnі tehnologії (vihovannya gramotnostі, samorozvitku) - їhnya основния іdeya polyagaє The в oporі на zakladenі в ditinі Sealy rozvitku, Scho оформяне може да не realіzuvatisya, Yakscho не Bude pіdgotovlenogo seredovischa, аз най-stvorennі tsogo seredovischa neobhіdno vrahovuvati nasampered sensitivnіst -nayvischu spriynyatlivіst да тихо чи іnshih zovnіshnіh yavisch.

В tehnologіyah, zasnovanih на Колективния sposobі navchannya, vono zdіysnyuєtsya Шляков spіlkuvannya dinamіchnih по двойки, ако дермалната кожата научи, Особено uwagi zvertaєtsya на varіanti organіzatsії robochem mіsts uchnіv аз vikoristannya в tsomu zasobіv navchannya.

Преди pedagogіchnih tehnologіy на osnovі osobistіsnoї orієntatsії учебния процес vіdnosyat tehnologіyu rozvivayuchogo navchannya, pedagogіku spіvrobіtnitstva, tehnologіyu іndivіdualіzatsії navchannya; на osnovі aktivіzatsії ия іntensifіkatsії dіyalnostі uchnіv - іgrovі tehnologії, затруднено navchannya, programovane navchannya, vikoristannya диаграми I емблематични модели materіalu учението komp'yuternі (novі іnformatsіynі) tehnologії. Ostannі, а vikoristannyam за pred'yavlennya Informácie атоми programuvannya, translyuyut її movu с кола.

Bіlshіst като заглавието на алтернативен tehnologіy - Valdorfska педагогика (Р. Щайнер) tehnologіya vіlnoї pratsі (S. Frenet) tehnologіya іmovіrnіsnoї osvіti (A. Loboc), tehnologіya maysteren (P. Collin, A. костур) се yavlyayutsya най-добрата алтернатива-urochnoї organіzatsії учебен процес. Tsі tehnologії vikoristovuyut pedagogіku vіdnosin (не vimog) prirodovіdpovіdny учебния процес (Scho vіdrіznyaєtsya ОД урок аз на konstruktsії, аз за rozmіschennyu osvіtnіh че vihovnih aktsentіv) usebіchne vihovannya, navchannya без солидна програма аз pіdruchnikіv метод proektіv и Методи zanurennya, bezotsіnnu CREATIVE dіyalnіst uchnіv. Преди те да могат очевидно vіdnesti аз tehnologіyu іntegratsії rіznih shkіlnih distsiplіn, tsіl Якима - stvorennya в uchnіv в rezultatі osvіti bіlsh viraznoї єdinoї Kartini svitu аз svіtospriynyattya.

Tehnologії avtorskih (іnnovatsіynih) shkіl pobudovanі на origіnalnih (avtorskih) іdeyah, Scho, як обикновено zrozumіlі S їhnoї заглавия. Цзе - Училище adaptivnoї pedagogіki (EA Yamburg, Б. Broido) samoviznachennya училище (A. Tubelsky), Park School (M. Балабан), селскостопански училища (A. Katolіkov) toscho

Учител-практикуващи zhittі zatrebuvana че Chastina zagalnoї pedagogіki Scho zvetsya занаяти як аз vіdpovіdaє към храната: як, Якима ранг naybіlsh оптимално vibuduvati osvіtnіy процеси, dopomogti osobistostі в samoviznachennі, samorealіzatsії, samootsіntsі аз samoaktualіzatsії. QIU складове Частейн zagalnoї pedagogіki vchitelya, vchenі TER nazivayut "pedagogіchnoyu tehnologієyu" чи "pedagogіchnoyu tehnіkoyu", Scho як форма rozumієtsya organіzatsії povodzhennya vikladacha в obstavinah урок аз се yavlyaє сложни profesіynih umіn трябва да chislі, aktorskih аз rezhiserskih.

Pіdvodyachi pіdsumki rozglyadu ponyattya "pedagogіchna tehnologіya" vіdznachimo Scho spetsifіka pedagogіchnoї tehnologії polyagaє в действителност Scho на osnovі pedagogіchny процеси pobudovany її покоряват garantuvati dosyagnennya позира tsіley. Друга характеристика на ориз tehnologії polyagaє в strukturuvannі (algoritmіzatsії) Process vzaєmodії vikladacha ия uchnіv.

Така ранг, "pedagogіchna tehnologіya" Je бележка pedagogіchnim явление Scho zoseredzhuє в sobі mozhlivіst rіshennya bagatoh задачи и съща іstotne - Mauger dopomogti в osobistіsnomu udoskonalyuvannі на-vihovatelya formuvannі учител в nomu като yakostey, як търпимост, schirіst, kreativnіst ".

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| Тема Pedagogіchnі tehnologії navchannya

; Дата: 12.12.2013; ; Прегледи: 354; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



ailback.ru - Edu Doc (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото попълнение
Page генерирана за: 0.016 сек.