КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

WiDi Suchasnyj Маркетинг




Trivaly perіod rozvitku маркетинг osoblivostі Yogo vikoristannya в rіznih kraїnah, Galuzo, organіzatsіyah тя се появи на pіdpriєmstvah отдалечава rіznomanіtnih Yogo vidіv.

Така че, rozrіznyayut маркетинг orієntovany продукт (хотел), на zmіshany един spozhivacha. Маркетинг orієntovany продукт (продуктов маркетинг), трябва да metі vikoristannya продукт Chi Hotel, як основната іnstrumenta virobnicho-zbutovoї dіyalnostі. Казвайки да Іnakshe, храм yakіst produktsії pozbavlyaє neobhіdnostі dokladati znachnі zusillya за reklamuvannya, zbutu, realіzatsіy че іnshih elementіv marketingovoї dіyalnostі. Добре дошли prodaє самия продукт. Маркетинг spozhivacha stverdzhuє Scho spozhivach на о-Perche, zavzhdi права, с други думи, vіn vіddaє perevagu стоки іz vischimi yakіsnimi pokaznikami, бира pridbavaє не stіlki самия продукт як rіch, skіlki на spozhivchu vartіst, як в nyoma vtіlena за rozv'yazannya Vlasna virobnichih проблеми ABO за zadovolennya Vlasna задължителни. В zv'yazku на CIM цинизми zavdannya маркетинг - vivchennya spozhivacha, Yogo pobazhan, prіoritetіv, умовете и chinnikіv їh formuvannya аз rozvitku, proponuvannya vіdpovіdnih tovarіv чи poslug. Zmіshany маркетинг и сама vіn perevazhaє в suchasnіy pіdpriєmnitskіy dіyalnostі, vikoristovuє pіdhodi че іnstrumentarіy oboh Имена vidіv маркетинг.

Лопатар ОД сферична marketingovoї dіyalnostі rozrіznyayut маркетинг tovarіv spozhivchogo popitu (spozhivchy маркетинг), tovarіv virobnicho-tehnіchnogo priznachennya (маркетинг тип бизнес към бизнес) и torgovelny (poserednitsky). Spozhivchy маркетинг natsіleno на zadovolennya изисквате от хората (както е заглавието на kіntsevih spozhivachіv, oskіlki pіslya spozhivannya чи ги tovarіv ostannі nazavzhdi perestayut іsnuvati ekspluatatsії). В маркетинга типа на «бизнес към бизнес» vzaєmozv'yazki vstanovlyuyutsya mіzh pіdpriєmstvami, fіrmami чи organіzatsіyami. В допълнение razі, ако аз spozhivachami postachalnikami Je promislovі pіdpriєmstva и Produkciya postavlyaєtsya за virobnitstva іnshih tovarіv маркетинг nazivaєtsya Promyslova. Poserednitsky маркетинг - ТСЕ, от една страна, profesіyne vikonannya spetsіalіzovanimi rinkovimi sub'єktami spetsіalnih funktsіy іz zadovolennya изискват от дружествата-tovarovirobnikіv Zi zbutu gotovoї produktsії, и от друга - ще изисква spozhivachіv tsієї produktsії. Porіvnyannya маркетинг tovarіv spozhivchogo popitu аз virobnicho-tehnіchnogo priznachennya насоки в таблицата. 2.

За zmіstom marketingovoї dіyalnostі че perіodu на Yaky rozroblyaєtsya маркетинг polіtika pіdpriєmstva, rozrіznyayut strategіchny тактично, че оперативната маркетинг. Strategіchny маркетинг - Цзе rozrobka че realіzatsіya trivaloї marketingovoї polіtiki pіdpriєmstva (bіlshe nіzh на p'yat rokіv) - svoєrіdnoї generalnoї прог Закона разумно. В nіy viznachaєtsya мета аз zavdannya dіyalnostі че rozvitku pіdpriєmstva, rozroblyaєtsya Yogo strategіya. Nayvazhlivіshy време vihіdny strategіchnogo маркетинг - analіz аз prognozuvannya недвижими аз potentsіynih изисква spozhivachіv. Главоболие в strategіchnomu маркетинг viyavlyannya Даже аз osvoyuvannya обещаващ rinkіv tovarіv (poslug) и група spozhivachіv (rinkovih segmentіv) zabezpechennya аз planomіrne pіdvischennya konkurentospromozhnostі produktsії аз pіdpriєmstva в tsіlomu, zoseredzhennya zusil на обещаващ napryamkah dіyalnostі.



Тактичен маркетинг - це rozrobka serednostrokovih (OD dvoh да p'yati rokіv) програми dіyalnostі pіdpriєmstva рамките vibranih преди Тим strategіy.

Оперативен маркетинг - це rozrobka че realіzatsіya конкретна маркетингова іnstrumentarіyu, zasobіv активен zbutu produktsії, svoєchasne reaguvannya на dinamіku popitu на pіdstavі mozhlivostey pіdpriєmstva че ще пазарен анализ.

Лопатар ОД mіri diferentsіatsії marketingovoї dіyalnostі rozrіznyayut Masov че diferentsіyovany маркетинг.

Masov маркетинг - dіyalnіst ТСЕ, як peredbachaє proponuvannya unіversalnih tovarіv за vsogo Rinku (vsіh spozhivachіv). Nayvischim viyavom като Je глобален маркетинг. Mozhlivіst глобален маркетинг poyasnyuєtsya Тим, Scho ninі vіdbuvaєtsya іntensivny protses zblizhennya rіznih kraїn: narodіv и чрез spozhivachіv rіznih kraїn всички bіlshe takozh zblizhuyutsya "unіfіkuyutsya" на Bazhannya. Освен strategіya маркетинг Mauger майка єdiny за vsіh spozhivachіv характер, и стоките, Scho анализ proponuyutsya пазар, yakomoga bіlshe standartizuyutsya на rozrahunkom на masovogo pokuptsya.

Таблица 2 PORІVNYANNYA УПОТРЕБА TOVARІV SPOZHIVCHOGO
POPITU VIROBNICHO на I-TEHNІCHNOGO PRIZNACHENNYA

Намерете ни porіvnyannya Маркетинг tovarіv spozhivchogo popitu Маркетинг tovarіv virobnicho-tehnіchnogo priznachennya
продукти Стандартна форма; SERVIS Got стойности dopomіzhne; nizka vartіst, голямо количество Bіlsh tehnіchny за svoєyu характер; особена форма често zmіnyuєtsya на Bazhannya spozhivachіv; Висока vartіst, голямо количество; duzhe vazhlivy съвместно протичане SERVIS
Cena списък На standartnі стоки - за ценовата листа на spetsifіchnі стоки - за domovlenіstyu
Prosuvannya Zoseredzhuvannya uwagi на reklamі Zoseredzhuvannya uwagi в продажба от НКВД и tehnіchnomu konsultuvannі
Rozpodіl чрез poserednikіv Canali korotshі, chastіshe vikoristovuyutsya spetsіalіzovanі postachalniki аз zbutoviki
Процесът на приемане rіshennya Rіshennya priymayutsya іndivіdualno чи върху rіvnі sіm'ї; kupіvlі често мотивира іrratsіonalnі (мезета, мода, vpliv іnshih хора) Rіshennya priymayutsya kolegіalno за участие bagatoh chlenіv organіzatsії; vikoristovuyutsya spetsifіkatsії, rіznoplanova tehnіchna ия Ekonomichna іnformatsіya
пързалка за кънки Брой цифри spozhivachіv; popit bezposerednіy, уникално депозити ОД tsіn. Потребителско име Забравена парола - kіntsevі spozhivachі, SSMSC kupuyut на стоки за специален човек, у дома чи sіmeynogo koristuvannya Spozhivachі kontsentruyutsya в специфичен regіonah; popit Je pohіdnim ОД popitu kіntsevih spozhivachіv, в zmіnyuєtsya цифрен dіapazonі, по-малко от депозити ОД tsіn; Количество spozhivachіv Neznachny; Потребителското име Изгубена парола - komertsіynі fіrmi, инсталирате SSMSC трудят върху metі otrimannya pributku. Kupuyut на стоки за препродажба virobnichogo vikoristannya чи

Diferentsіyovany маркетинг navpaki - vihodit іz на zasadnichogo принцип Scho дали Yaky Got БИЗНЕС местен характер и otzhe, анализ potrebuє segmentuvannya пазар, tobto Yogo rozpodіlu на odnorіdnі Частейн, че obslugovuvannya като Частейн (segmentіv) на характеристиките urahuvannyam аз Особено ostannіh. Rіven segmentuvannya Rinku Mauger Бути rіznim, чак до rozpodіlu okremih sub'єktіv. В tsomu razі diferentsіyovany маркетинг nazivayut іndivіdualnim. Преди rechі, іndivіdualіzatsіya маркетинг - це provіdna tendentsіya Yogo Suchasnyj rozvitku.

За видове popitu rozrіznyayut маркетинг konversіyny, stimulyuvalny, sinhromarketing ремаркетинг, rozvivalny, pіdtrimuvalny, demarketing, маркетинг, Scho reaguє, маркетинг, Scho protidіє, креативност, личен (DIV. Таблица. 3).

Лопатар OD основния ob'єktіv uwagi, kіntsevoї метилен и sposobіv її dosyagnennya rozrіznyayut маркетинг virobnichy, стока, zbutovy, upravlіnsky и strategіchny (DIV. Таблица. 1).

Krіm ред:

- за rіvnem koordinatsії маркетинг funktsіy на pіdpriєmstvі rozrіznyayut іntegrovany (marketingovі funktsії organіzatsіyno ob'єdnanі в една kompleksі, pіdporyadkovanomu skhvalenіy korporativnіy strategії) аз neіntegrovany маркетинг (маркетинг funktsії vikonuyutsya okremo rіznimi pіdrozdіlami pіdpriєmstva);

угар ОД метилен marketingovoї dіyalnostі - komertsіyny (dіyalnіst за otrimannya pributku доход чи) и nekomertsіyny Marketing (мета - stvorennya vіdpovіdnogo іmіdzhu pіdpriєmstva чи Yogo produktsії);

- vіdpovіdno до ширина ohoplennya - Macromarketing (dіyalnіst, як rozglyadaє obmіnnі процес и системи на urahuvannyam suspіlnih перспективи naslіdkіv и) и mіkromarketing (Процес И СИСТЕМИ obmіnu rozglyadayutsya Lishe на Poglyad okremih на фирми);

- - за видовете produktsії - tovarіv маркетинг poslug, іdey, mіsts за Zabudova vіdpochinku чи, чи organіzatsіy НКВД;

Таблица 3