КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Демокрацията navchannya аз vihovannya S.Frene

Tehnologіya frantsuzkogo учител Селестен Френе (1896-1966) "Училище за успех аз radostі" zasnovana на іdeyah gumanіzmu аз samovіddanoї lyubovі да osobistostі ditini. Вон zaproponuvala origіnalne rozv'yazannya Проблеми organіzatsії Zhittya dіtey, rіznomanіtnі eksperimenti schodo aktivіzatsії їh pіznavalnoї dіyalnostі, формира и Методи vihovnoї роботи. Цзе zabezpechilo їy храм populyarnіst Середа pedagogіv kraїn Єvropi, Америка и Африка. Bagato prihilnikіv zdobula tsya tehnologіya в Ukraїnі, oskіlki osnovopolozhnі Tezi Френе zagalom spіvzvuchnі іdeyam vіtchiznyanih pedagogіv-novatorіv, SSMSC pragnut да stvorennya gumanіetichnoї pedagogіki.

Zhittєvy Way, че osoblivostі pedagogіchnogo dorobku С. Френе. С. Френе narodivsya 15 Zhovtnya рок в 1896 m. Грас, Scho на pіvdnі Frantsії в selyanskіy rodinі. Vzhe в pochatkovіy shkolі vіn viyaviv neabiyakі zdіbnostі, аз BATKO virіshili vіddati Sina на navchannya serednoї на училище. През 1913 г., Завършен obov'yazkove navchannya, vіn обединяване на normalnoї училище м. Nіtstsi. Togochasnі frantsuzkі normalnі училище dіyali як navchalnі тип ипотека іnternatnogo в yakih dіti perebuvali на държавно спонсорирани zabezpechennі. За zmіstom dіyalnostі pedagogіchnі училище Буле, SSMSC gotuvali vchitelіv за osvіti на система pochatkovoї. S. Frenet не далеч zakіnchiti navchannya в tsomu zakladі, oskіlki Pocha Persha svіtova vіyna. 18 rіchny Юнак да стане войник. През 1915 г. Yogo Bulo битка трудно да се нарани. ЧЕТИРИ пророци донесоха lіkuvatisya в gospіtalyah. През 1920 г. С. Френе rozpochav pedagogіchnu dlyalnіst в malokomplektnіy shkolі малки Mista PRIMOR Алпи. Vіn uchiv dіtey shukati Метод vtіlennya морално lozungіv в Zhittya, proponuyuchi їm pomіrkuvati protyagom tizhnya над такива devіzami, як "Искам да Бути shanoblivim svoїh batkіv", "Искам Бути zavzhdi готов да Relief svoїm tovarisham" toscho. Особено uwagi млади учители pridіlyav formuvannyu Welcome stosunkіv в shkіlnomu kolektivі, pіdtrimannyu ия ред чистота клас, са svoєmu schodenniku zaznachav osoblivostі povedіnki кожата uchnya, аз Yogo dosyagnennya проблем.

Не spriynyavshi консерватизъм frantsuzkoї училище, С. Френе zahopivsya іdeyami популярно в час Ruhu "Нове vihovannya". Tsya mіzhnarodna pedagogіchna techіya uvіbrala на rіznі за монтаж іdeyno-theoreticity kontseptsіyami, но її uchasnikіv ob'єdnuvala spіlna іdeya- rіshuche nepriynyattya traditsіynoї pedagogіki. През 1924 г. Френе като съдба в kongresі Mіzhnarodnoї lіgi "New vihovannya" в Shveytsarії.

През 1923 г. резултатите іspitu с. Френе zdobuv правилните vikladati в vischіy shkolі но prodovzhiv pratsyuvati в svoїy shkolі. В seredinі rokіv 20-те години на ХХ век. Yogo eksperimenti стомана vіdomі shirokіy pedagogіchnіy gromadskostі. През 1927 г. sformuvavsya кооперативна pribіchnikіv svіtskoї училище - ob'єdnannya uchitelіv Pochatkova klasіv, SSMSC podіlyali Yogo види. Nevdovzі vіn ЦКБ peretvoreny на Іnstitut suchasnoї училищни virobnitstva и аз rozpovsyudzhennya materіalіv на преподаване. 3 іnіtsіativi мишена S. Frenet Bulo Mіzhnarodnu federatsіyu pribіchnikіv "Novoї училище", як vіn ocholyuvav protyagom bagatoh rokіv, zasnovano kіlka pedagogіchnih zhurnalіv Scho Yogo PID pratsyuvali opіkoyu. Protyagom п.п. 1934-1935. за pіdtrimki soratnikіv S. Frenet pobuduvav Vlasnyi училище м. Ванс. Това ЦКБ odnopoverhovy Budinok тип pavіlyonnogo Zi svіtlimi, пространство kіmnatami най-доброто, най-tsentrі podvіr'ya плувния басейн. Училище pratsyuvala як іnternat за dіtey perevazhno ите malozabezpechenih sіmey. Rozroblena в nіy pedagogіchna tehnіka peredbachala origіnalnі ФОРМИ vihovannya ия navchannya.



Spershu с. Френе pragnuv лишаване chastkovo vdoskonaliti процесите на преподаване и vihovny togochasnoї училище. Това Zgoda vіn perekonavsya в neobhіdnostі perebuduvati navchannya цялата система. Насочете го PID час theoreticity аз практичност poshukіv модел novoї училище poєdnuvala rіznі за funktsіyami. Елементи: shkіlnu tipografіyu, shkіlny кооперация robochem bіblіoteku toscho. Obov'yazkovim chinnikom її funktsіonuvannya Bula radіsna, dіlova атмосфера. В pershіy polovinі ден един Grupa uchnіv samostіyno navchalasya, zvertayuchis, Yakscho neobhіdno за взаимопомощ да vchitelya, INSHI dіti GROUP cherguvali на kuhnі, pratsyuvali на gorodі АВО в Maisternia. Преди obіdu pіdbivali pіdsumki, obgovoryuvali "vіlnі текст" Уведомление, проведено konsultatsії. В drugіy polovinі ден vihovantsі Ziman спортове, Граала, pratsyuvali в Maisternia .. Аз кожен дермални учени клас Сомалия svoї загрявка за ден Tyzhden, mіsyats. За vikonannya grupovogo zavdannya dіti samostіyno fleeced sobі tovarishіv не rіdshe един някога три tizhnі zvіtuvali смрад.

Pid час Друха svіtovoї vіyni vіn надут pereslіduvan ите страна profashistskogo режим Vіshі, mayzhe две Rocky perebuvav в kontstaborі. Pіslya zvіlnennya Brav активно участие в rusі подкрепа.

Kontseptualnі засада. Основи pedagogіchnoї tehnologії S. Frenet Je sformulovane на protivagu traditsіynіy frantsuzkіy shkolі ия pedagogіtsі "tsіnnostey ядро" да yakogo nalezhat:

- ditini опазване на здравето;

- ЦДГ viznannya pragnennya samorozvitku до максимум;

- Stvorennya spriyatlivogo за rozvitku dіtey seredovischa;

- Zabezpechennya "естествени, живи I vsebіchnogo vihovnogo процеси."

Usі смрад viznachayut Bunt Meta vihovannya - "Максимална rozvitok osobistostі ditin; в Rozumny organіzovanomu suspіlstvі, як Бюд sluzhiti їy Пари ли спечелих Бюд sluzhiti себе си. "

Главна zasobami realіzatsії tsієї метилен S. Frenet vvazhav природата Pratzen в shkolі -maysternі, rozumovu dіyalnіst PID час іndivіdualnih вземе плана аз grafіkami, hudozhnyu tvorchіst, Nabutov в protsesі trudovoї dіyalnostі Vlasnyi dosvіd ditini.

Vihovannya за tverdzhennyam С. Френе, ohoplyuє takі Etap:

1. Vihovannya в sіm'ї (OD narodzhennya 2 rokіv). Virіshalne стойности Образуване osobistostі ditini protyagom naypershih rokіv Zhittya vіn pіdkreslyuvav в knizі "ще зарадва Стареца." Vid vzaєmodії batkіv ите ditinoyu на tsomu etapі цифрен mіroyu остаряла uspіhi vihovannya в іndivіdualnomu, sotsіalnomu че zagalno-lyudskomu върху следните аспекти stadіyah її rozvitku.

2. "Детска градина zapovіdnik" (ОД 2-4 rokіv). Така S. Frenet обажда doshkіlnі ипотека в yakih Got vіdbuvatisya vihovannya dіtey ОД 2 rokіv. На дали пари ли etapі Zhittya ditini spravzhnє vihovannya zdіysnyuєtsya osnovі на принципа на "pіznannya на dotik" - nayvazhlivіshogo ОД usіh Naukova metodіv. Efektivnosti Je pіdgotovka ditini да Zhittya в nasichenomu rozvivalnomu seredovischі, як dopomagaє їy pіznavati Световно "на dotik". Yakscho не seredovische daє ditinі zmogi samіy nabuvati neobhіdnogo за adaptatsії в navkolishnomu svіtі dosvіdu тогава vihovatel zmusheny vdavatisya да rіznih pedagogіchnih manіpulyatsіy, SSMSC іnodі vazhko vіdrіzniti ОД измама. В естествена seredovischі zavdannya vihovatelya polyagaє в postіynomu materіalnomu аз tehnіchnomu vdoskonalennі obladnannya "zapovіdnika", Scho spriyatime nabuttyu ditinoyu dosvіdu.

3. Детска градина (OD 4-7 rokіv). Chotirirіchny Малък vzhe namagaєtsya pіdporyadkuvati seredovische sobі. Vihovannya ditini седем rokіv Got vіdbuvatisya са protsesі "робот-Гри е vikoristannyam vіdpovіdnih materіalіv, znaryad, tehnіchnih zasobіv.

4. Pochatkova School (OD 7-14 rokіv). На Dumka С. Френе, същото на tsomu etapі dotsіlnimi Je уроци. В pochatkovіy shkolі ditina prodovzhuє dіyalnіsne pіznanNYa svitu, osvoєnnya navkolishnogo seredovischa в dії.

В rozvitku zhittєdіyalnostі ditini vіn viokremiv takі Etap:

- Rozvіdka "на dotik" (ditina pіznaє, doslіdzhuє, viprobovuє navkolishnіy на World);

- Perіod обитаване (ditina uzagalnyuє, uporyadko · vuє Nabutov dosvіd, ейл пререже не zdatna dіyati usvіdomleno);

- Perіod pratsі (zavoyuvannya ditinoyu navkolishnogosvіtu). За spriyatlivih zovnіshnіh obstavin Won pochinaє pratsyuvati

Osoblivostі zmіstu pedagogіchnoї tehnologії "Училище за успех аз radostі"

С. Френе ЦКБ perekonany, Scho за vtіlennya в Zhittya progresivnoї pedagogіchnoї teorії neobhіdno stvoriti аз vprovaditi "novі materіalnі zasobi navchannya аз vihovannya" Nayvazhlivіshim Середа тях на Yogo Dumka Була Shkilna tipografіya, Zi stvorennya yakoї vіn rozpochav experiental техния робот. Trivaly час tipografskі МАШИНИ Буле obov'yazkovim ustatkuvannyam kozhnoї училище, Scho за Yogo pratsyuvala tehnologієyu. За perekonannyami С. Френе, tipografіya daє zmogu nalagoditi системен аз tsіlespryamovanu робот ч за заглавие на "vіlnimi текстове" - е малък за obsyagom CREATIVE rozpovіdyami dіtey за svoї Роден, druziv, планове за бъдещето, vrazhennya ОД ekskursіy че progulyanok. Krashchi "vіlnі текст" vchitel vіdbirav за уговорени, PID час yakogo dіti са направили korektivi, dopovnennya аз priymali да Druck. Nadalі tsі materіali vikoristovuvali як navchalnі posіbniki.

Pedagogіchna система S. Frenet printsipovo vіdmovlyaєtsya ОД системно vikoristannya pіdruchnikіv - Особено в pochatkovіy shkolі, oskіlki ТСЕ за tverdzhennyami її prihilnikіv, unemozhlivlyuє іndivіdualіzatsіyu navchannya, prignіchuє organіchnі Интереси ditini, nav'yazuє slіpu vіru в drukovane дума.

За системно nabuttya uchnyami novih знания мишена Френе origіnalnі navchalnі posіbniki - osoblivі kartka, кожен и yakih mіstit Частейн ABO The materіalu Технология и Pevnyi предмет ABO специфичен zavdannya: gramatichnoї текст надясно, е аритметична задача, силата и іstorії, geografії toscho). Numerovanі kartka sistematizovano spetsіalіzovanih в файл шкафове за предмети АВО-сложни теми. За да се вземе кожна ditina и взаимопомощ vchitelya pіdbiraє potrіbnі kartka,

Pedagogіchna tehnologіya S. Frenet peredbachaє chіtke planuvannya учебния процес. Vchitel vіdpovіdno да derzhavnoї подгряване за pochatkovoї училище planuє робот на mіsyats. Tsim до кожен ditina е Relief vchitelya skladaє іndivіdualny tizhnevy план, Money Дали vіdobrazhaє osnovnі Vidi svoєї роботи. Цзе daє uchnyam zmogu поддържа нагоре rozumіti navchalnі zavdannya, samostіyno rozpodіlyati svіy час аз zusillya, rozvivaє pochuttya vіdpovіdalnostі. Іndivіdualna робот Got pershochergove стойности в formuvannі osobistostі ия в zasvoєnnі знания. На Dumka С. Френе, Tsei обработва rozgortaєtsya за logіkoyu Naukova poshukіv, ohoplyuyuchi takі Etap:

1. Аз virazhennya представяне. На tsomu etapі цинизми, обитатели ditina reprezentuvala за облекчаване думи ABO malyunka svoє Buchan pevnoї такива.

2. Analіz prezentatsіy в grupі ABO е нараснал, кожата Коментари uchnya ите Yogo analіzom НКВД. Цзе daє zmogu іnshimi ochima pobachiti zroblene, rozvivaє analіtichnі navichki.

3. Porіvnyannya че analogіya. Як обикновено смрад vіdbuvayutsya Шляков zіstavlennya ите podіbnimi situatsіyami, SSMSC ranіshe analіzuvalisya.

4. Komunіkatsіya в grupі. Vazhlivіst її в действителност, Scho кожни учени robit svіy vnesok в Колективния pobudovu знания.

5. синтез. Osoblivіst polyagaє Yogo в действителност, правила Scho povedіnki кожата uchnya Grupa priymaє на obmezheny termіn, смрад zmіnyuyutsya лопатар ОД materіalu Scho vivchaєtsya.

Schop'yatnitsі в drugіy polovinі ден ditina pіdsumovuє zroblene за Tyzhden "Pіdsumok директен tizhnya" koristuyuchis umovnimi poznachkami:

- Green kolorom I vikonav іndivіdualny

tsіlkom план;

- Orange: Мени не далеч tsіlkom vikonati svіi план;

- Cervone: Мени не далеч vikonati план svіy аз настоявам за взаимопомощ по следния tizhnі. ,

Odnієyu ите naynegativnіshih фигура traditsіynoї shkіlnoї практика S. Frenet vvazhav nedoskonalu otsіnyuvannya система, як за Yogo не perekonannyami vіdtoryuє реален план uspіshnostі.

<== Предишна лекция | На следващата лекция ==>
| Демокрацията navchannya аз vihovannya S.Frene

; Дата: 03.01.2014; ; Прегледи: 193; Нарушаването на авторските права? ;


Ние ценим Вашето мнение! Беше ли полезна публикуван материал? Да | не



ТЪРСЕНЕ:


Вижте също:



ailback.ru - Edu Doc (2013 - 2017) на година. Тя не е автор на материали, и дава на студентите с безплатно образование и използва! Най-новото допълнение , Al IP: 11.45.9.24
Page генерирана за: 0.051 сек.