КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Виж Pedagogіchnі AS Макаренко




Антон Semenovich Макаренко (1888-1939 стр.) - vidatny украински учител, Yaky Zroby основните vnesok в vіtchiznyanu аз svіtovu pedagogіchnu наука. Н Yogo іm'yam pov'yazany vazhlivy perіod rozvitku teorії тази практика vihovannya osobistostі ditini як іndivіdualnostі та sub'єkta suspіlnih vіdnosin. AS Макаренко живял yaskrave, tsіlne, napovnene pedagogіchnoyu ия lіteraurnoyu tvorchіstyu Zhittya. Когато vsіh го zdobutih в osobistіy pedagogіchnіy praktitsі vihovannya molodі Високо pozhivnih rezultatіv, profesіynih dosyagnen че uspіhіv, viznannі provіdnih іdey, vіn nіkoli не absolyutizuvav Vlasna pedagogіchnih poglyadіv че іnnovatsіy, просто yshov ТВОРЧЕСКИ шева на postіynih Poshuk novih shlyahіv vihovannya novoї osobistostі.

Pіslya zakіnchennya Kremenchutskogo училище, което pedagogіchnih kursіv в nyoma (1905 т.), AS Макаренко perezvav на posadі vchitelya Zaliznicnovo mіstechku училище в Kryukovo на Dnіprі. През 1917 г., Zakіnchivshi іz златен Medallie Полтава uchitelsky іnstitut, vіn spochatku keruvav Kryukovskim zalіznichnim училище и potіm ЦКБ zavіduvachem Pochatkova mіskogo училище в м. Poltavі. През 1920 г. за Yogo Bulo іdeєyu organіzovano на труда kolonіyu за nepovnolіtnіh pravoporushnikіv де praktitsі proyshla от негово vsebіchnu experiental aprobatsіyu rozroblena че е теоретично го obґruntovana avtorska система vihovannya ЦДГ трудовите колективи. Стоп, dovodyachi dotsіlnіst в novih іstorichnih съзнанието rozvitku suspіlstva vihovannya dіtey че pіdlіtkіv в съзнанието formuvannya tsіlespryamovanogo, organіzovanogo та samovryadovanogo детски колективи, peredusіm Bula spryamovana PROTI zastarіlih при 20 Ti Rocky XX storіchchya, ейл domіnuyuchih един час, іdey pedotsentrizmu и takozh teorії "vіlnogo vihovannya". На tsіy pіdstavі, postіyno vdoskonalyuyuchi zasobi avtorskoї системи vihovannya, AS Макаренко Bulo zdіysneno bezprikladny в svіtovіy pedagogіchnіy praktitsі Dosvіd masovogo perevihovuvannya dіtey-pravoporushnikіv в trudovіy kolonії IM. Горки (1920-1928 стр. Pid Полтава на 1926 г. В Kuryazhі bilja Kharkova), които dityachіy komunі IM. FE Dzerjinskiy (1927-1935 стр., От prigorodі Kharkova).

Pratsyuyuchi в komunі, AS Макаренко zbagativ Vlasna vihovnu Шляков система poєdnannya navchannya pіdlіtkіv virobnichoyu PRACE, zapochatkuvavshi от Тим ​​Purshia dosvіd vіtchiznyanoї teorії, че управлението на практика osvіtі як нов napryamku doslіdzhen pedagogіchnoї наука. На Vlasna novatorskomu dosvіdі organіzatsії pratsі в komunі vіn dovіv Scho samosvіdomіst Гражданинът, formuvannya Yogo moralnostі zdobuvaє голям іmpulsu чрез реално участие kozhnoї osobistostі в virobnichі "pratsі - sіlskogospodarskіy чи върху Promyslova pіdpriєmstvі при Основната инфраструктура neobhіdnoї produktsії за активно включване в virobnichu PRACE, с. metoyu nabuttya pіdlіtkom zdіbnostey як organіzatora така vikonavtsya аз 0 у Аве. tsesі suspіlnogo virobnitstva, vidatny учител perebuduvav navchannya в shkolі такъв ранг, жители efektivnosti formuva бяха polіtehnіchnі umіnnya, navichki, ekonomіchny krugozіr Pіdkreslyuyuchi Scho іdeya "bezturbotnogo на детството" Je shkіdlivoyu за dіtey аз storonnoyu за здравословно suspіlstva чрез Scho виновни ценности Nabutov "PRACE-Turbota", а не просто "PRACE робот" vіn така organіzuvav vzaєmodіyu vihovantsіv, ако наистина zdіysnyuvalasya Turbota за molodshih, maybutne кожата kolektiva член на kraїnu му toscho.



През 1937 г., стр. vidatny vіtchiznyany pereїhav учител за м. Москва и tsіlkom prisvyativ момента lіteraturnіy че suspіlno-pedagogіchnіy dіyalnostі. Така че, svoїy fundamentalnіy pratsі "Pedagogіchna Поема" AS Макаренко yaskravіy hudozhnіy formі visvіtliv Vlasnyi dosvіd perevihovuvannya malolіtnіh pravoporushnikіv в ЦДГ kolonіyah. То е pozitsіy suchasnostі Bulo доставя мощност nayvazhlivіshі teorії vihovannya нов pіdrostayuchogo pokolіnnya, Особено Ti, Scho stosuvalisya organіzatsії vihovnogo колективи, които distsiplіni. В knizі "Методи organіzatsії vihovnogo Process" znayshli vіdobrazhennya Проблеми stvorennya колективи, samovryaduvannya, distsiplіni този режим перспектива I стил робот колективите на. В Statte "Мета vihovannya", "Vihovannya герой в shkolі", "ще, muzhnіst, tsіlespryamovanіst" vidatny принципи obґruntuvav украински учител-иноватор zmіst аз методология organіzatsії tsіlіsnogo pedagogіchnogo Процес, viokremiv sutnіst аз spetsifіku vihovannya, dovіv neobhіdnіst diferentsіaD 11 техники vikladannya тата техники vihovannya vzaєmopov'yazanih як, ейл samostіynih rozdіlіv pedagogіchnoї teorі 1 'napryamkіv NAUKOVO-pedagogіchnogo doslіdzhennya.

Vihodyachi ите на Scho osobistіst - іstota sotsіalna и kolektiv - не vipadkove nakopichennya хора, а не само zіbrannya, групи vzaєmodіyuchih іndivіduumіv и sotsіalnії organіzm в здравословен lyudskomu suspіlstvі, rozvitok yakogo pіdporyadkovuєtsya Pevnyi zakonomіrnostyam, AS Макаренко dovіv Scho Zhittya колективи - це dinamіchny, bezperervny rozvitok usogo kolektiva I kozhnoї osobistostі, vazhlive ценности в protsesі yakogo труд tsіlі аз zavdannya за бъдещето на "radіst Утрешният" як, които водят, Scho виновен донесе radіst аз zadovolennya, духовен zbagachennya. Formuvannya обещава lіnіy (изисква tsієy Scho донесе radіst) skladaє основа rozvitku колективи, як uvіyshlo в pedagogіchnu практика PID заглавия "lіnіy система в дългосрочен план." Povnotsіnnogo, schaslivogo Zhittya отсъствало mezhami kolektiva аз suspіlstva. Vono Je Nagybanya usіh аз mozhlive Lachey за spіvrobіtnitstva умове, приятелство, свобода и sotsіalnoї rіvnostі, партньорство. В vіdnosinah mіzh vihovantsyami kolonії vidatny учител vidіlyav takі stilі: Major - postіyna gotovnіst да dії; vіdchuttya vlasnoї gіdnostі аз gordostі за svіy kolektiv; spіvdruzhnіst; pochuttya zahischenostі - nіhto не е вярна priniziti nіkogo; CREATIVE aktivnіst; zvichka strimuvati му ruhah, думи Wink emotsіy.

Natomіst, nadayuchi големи стойности vihovannyu osobistostі в kolektivі през аз kolektiv, AS Макаренко не viklyuchaє rolі іndivіdualnoї роботи на vihovantsyami, zdіysnennya іndivіdualnogo pіdhodu към тях. Н Yogo pozitsії, vihovuvati osobistіst в kolektivі не oznachaє vtiskuvati її в шаблон "strigti vsіh PID номер едно и neobhіdno stvoryuvati съзнанието за обитателите на кожни колективи потребителя rozvivav іndivіdualnі pozitivnі vlastivostі. Главоболие tsіnnіst kolektiva viznachaєtsya сама Тим, naskіlki vіn dozvolyaє Rozkriti всички bagatstvo potentsіynih сили аз mozhlivostey osobistostі, stimulyuvati її Рук аз rozvitok. Освен в vihovnіy Robotі neobhіdno organіchno poєdnuvati "pedagogіku kolektivnoї dії" и "pedagogіkoyu іndivіdualnoї dії". Rozroblyayuchi teorіyu vihovannya distsiplіni, vcheny nagoloshuvav на vazhlivostі zabezpechennya vzaєmodії учител на колективи, а не tіlki на специфична osobistіstyu. Maysternіst polyagaє учител в действителност жители poєdnuvati pedagogіchne kerіvnitstvo на uchnіvskim samovryaduvannyam, на nadannyam колективи Pevnyi правата на човека, tobto обитатели ще учител ЦДГ аз ще kolektiva Буле єdinі. Povny samostіynіst в organіzatsії Zhittya колективи, rozvitok pochuttya vіdpovіdalnostі та obov'yazku, gospodarskogo представяне п vsogo Scho vіdbuvaєtsya в zhittі колективи, т.е. odnochasno nayavnіst Гри, vіdpovіdnoї vіku - сама в tsomu за изглежда, Макаренко polyagaє sutnіst samoupravlіnnya в kolektivі.

Основи distsiplіni Je vimoga, як виновен за poєdnuvatisya povagoyu да osobistostі vihovantsya. Logіka distsiplіni polyagaє в действителност, Scho: за о-Perche, кожни Учените обвиняват vpevnenim Buti, Scho distsiplіna Je форми за naykraschogo dosyagnennya метиленови колективи; с други думи, да се сложи distsiplіna дермална okremu osobistіst в naybіlsh zahischenu pozitsіyu, vіlne позиция. Въпреки това, теореми distsiplіni Je takі: Интереси kolektiva vische на интереси osobistostі; distsiplіna prikrashaє kolektiv (navіt, ако osobistіst robit аз descho nepriєmne за себе си zadovolennyam а).

Pevnyi vnesok Zroby AS Макаренко аз в pedagogіku sіmeynogo vihovannya, viznachivshi Principi vihovannya dіtey в sіm'ї, як в Первин kolektivі, Scho в Yogo visvіtleno pratsі "Книга за batkіv".

AS Макаренко duzhe Високо otsіnyuvav стойности pedagogіki як sotsіalnoї наука vvazhav її "samoyu dіalektichnoyu че сгъване наука" pridіlyayuchi проблеми цифрен uwagi metodologіchnim pedagogіki, ​​nayvazhlivіshimi и yakih vvazhav viyav ob'єktivno іsnuyuchih zv'yazkіv mіzh metoyu, zasobami, която води pedagogіchnoї dіyalnostі. Същото tsі zakonomіrnostі че vіdpovіdny rozdіl teorії, prisvyacheny їh analіzu, vcheny viznachav, як pedagogіchnu logіku, главно vimogoyu yakoї Je dotsіlnіst. Класически pedagogіki nagoloshuvav Scho virіshalnogo стойности не nabuvaє okremy Priya и "logіka И СИСТЕМИ експозиция vsієї zasobіv, garmonіyno organіzovanih".

Otzhe, provіdnimi Намерете ни vihovnoї системи AS Макаренко gumanіzm Даже аз optimіzm, bachiti umіnnya учител в кожата vihovantsі положително ия proektuvati в nyoma naykrasche; vihovannya osobistostі kozhnoї ditini в kolektivі че pratsі; urahuvannya іndivіdualnih Особено в organіzatsії mіzhosobistіsnih vіdnosin в kolektivі. Yogo основа pedagogіchnoї spadschini skladayut іdeї: demokratizatsії vіdnosin в protsesі pedagogіchnogo spіlkuvannya; neobhіdnostі postіynogo zdіysnennya учители CREATIVE poshukіv; udoskonalennya pedagogіchnoї maysternostі vihovatelіv че batkіv; pedagogіki spіvpratsі че spіvrobіtnitstva toscho. Zagalnі Principi втори метод, и takozh provіdnі pedagogіchnі іdeї AS Макаренко Je dosit значение за TH suchasnoї teorії че практикуват vіtchiznyanoї pedagogіki.

Kontrolnі zapitannya:

1. Yaky сама zmіst vkladav AS Макаренко има ponyattya "kolektiv"?

2. Shcho skladaє sutnіst teorії труда vihovannya AS Макаренко?

3. SSMSC vimogi visuvav Макаренко преди pedagogіchnimi pratsіvnikami?

4. chomu Mauger polyagati създател на vikoristannya іdey AS Макаренко Учението-vihovnomu protsesі suchasnoї училище?

5. Yaky vnesok zrobleno Макаренко в teorіyu pedagogіki тази практика?