КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Armіya аз polіtichna organіzatsіya suspіlstva




Мощност за vzaєmodіyu armії аз polіtichnoї organіzatsії suspіlstva Даже един іz хранене klyuchovih в vsomu polіtichnomu protsesі. Цзе obumovleno Тим, Scho ОД на чи іnshogo Yogo virіshennya цифрен mіroyu депозити характер rozvitku аз stabіlnostі суверенна организира аз suspіlnoї система в tsіlomu. Практичност protses Rozbudova nezalezhnoї demokratichnoї ukraїnskoї правомощия Nadzvychaina sytuatsia aktualіzuє Чиу проблем бо ОД її virіshennya депозити I морален rozvitok ukrajins'koho suspіlstva.

Skladnіst Проблеми polyagaє аз в действителност Scho за ostannі Роки в masovіy svіdomostі poshirennya Nabeul іdeya depolіtizatsії armії, як rіznimi polіtikami аз polіtologami Tlumach в rіznomu и широк zagalom rozumієtsya duzhe sproscheno як її абсолютен pozapolіtichnіst, як bayduzhіst armії да suspіlno-polіtichnih protsesіv аз да направите много други. Чрез ТСЕ главоболие uwagi не zoseredzhuєtsya stіlki на viznachennі sutnostі аз sotsіalnoї rolі armії, skіlki на analіzі проблеми sotsіalno-polіtichnih vzaєmodії armії аз тя polіtiki Особено tsogo процес в Демократична suspіlstvі.

Мощност за vzaєmodіyu armії аз polіtiki viznachaєtsya чрез polіtichnu Влад, як в бразди funktsіonuє polіtichnoї системи suspіlstva. Polіtichna система - vazhlivy компонент zhittєdіyalnostі suspіlstva образуват organіzatsії Yogo polіtichnoї сферична, сгъваем sukupnіst vzaєmozv'yazanih и vzaєmozalezhnih DERZHAVNAYA organіzatsіy, sotsіalnih група, partіy, Gromadska ob'єdnan за подпомагане yakih zdіysnyuєtsya zavoyuvannya, които са одобрени и funktsіonuvannya polіtichnoї Влади suspіlstvі vіdpovіdno да dosyagnutogo rіvnya Yogo polіtichnoї култура. Спечелени от природата за svoєyu pronizuє usі сферична suspіlnogo Zhittya. Її rozvitok vіdbuvaєtsya на osnovі svoїh Vlasna ob'єktivnih zakonomіrnostey Scho bezposeredno vplivayut як на властта в tsіlomu, така че аз по її компонента освен аз chislі zbroynі Sealy. Oznachaє Цзе, Scho система polіtichna suspіlstva viznachaє priznachennya, структура zbroynih сили їhnі yakіsnі характеристики funktsії и peredusіm viznachayutsya Местоположение аз samoї polіtiki роля в suspіlstvі.

Naybіlsh активност аз dinamіchnoyu Частейн polіtichnoї системи suspіlstva Je Yogo polіtichna organіzatsіya - sukupnіst organіzatsіy че SET, SSMSC zdіysnyuyut pevnі funktsії. В rezultatі їh vzaєmodіy аз zdіysnyuєtsya polіtichna Влади tsomu suspіlstvі. Преди polіtichnoї organіzatsії Входящи: derzhavnі organіzatsії инсталирам, partії, masovі suspіlnі organіzatsії че Рухи zasobi masovoї Informácie, органи mіstsevogo samovryaduvannya.

Властта е partії Je Vlasna polіtichnimi organіzatsіyami на, tobto смрад право, което bezposeredno zdіysnyuyut polіtichnu Влад в Povny obsyazі ABO pragnut да neї: zdіysnennya Влади ABO Borotba за Влад - Цзе цинизми в їh dіyalnostі.



Bezposerednіm Elements правомощия Je armіya, zbroynі Sealy. Цзе Derzhavna organіzatsіya, як включва до polіtichnoї organіzatsії suspіlstva, Je її polіtichnim іnstitutom Scho zdіysnyuє vikonannya Pevnyi funktsіy. В ostannі Роки poshirennya Nabeul тъй викана да вляза іnstitutsіyna kontseptsіya, zgіdno на yakoyu armіya - це zhittєvo neobhіdny іnstitut suspіlstva без yakogo не mozhlive Yogo funktsіonuvannya. Tsya іdeya Була vislovlena пререже Платон, а в Нови часа obґruntovana Хобс, че іnshimi mislitelyami Sunset аз pіdtrimuєtsya Suchasnyj doslіdnikami.

Zbroynі Sealy Украйна як правомощия орган Je bezposeredno Elements polіtichnoї organіzatsії suspіlstva че Yogo polіtichnim іnstitutom. В съжалявам sogodnі Je bagato тих, HTO prodovzhuє slіpo chіplyatisya за избледнели depolіtizatsії armії. Pong не hochut zrozumіti Scho Цзе Mauger Бути не избледня в plіdnim protsesі Rozbudova vlasnoї сили, които її zbroynih сили. Navpaki vono galmuє rozvitok armії и vіdpovіdno аз Управляващ budіvnitstvo.

Neobhіdnіst departizatsії че deіdeologіzatsії armії vinikla в CPCP Scho prizvelo Pevnyi mіroyu да її depolіtizatsії. Протей як tіlki pevnі polіtichnі Sealy sprobuvali postaviti armіyu представляват polіtikoyu, за ТСЕ prizvelo да її vіdmezhuvannya ОД правомощията, navіt takoї velikoї, як КПКЗ. Vischі структуриране Влади nehtuvali CIM фактор Scho аз sprichinilo rozpad. Таку мощност zbroynі Сийли не можеше zahischati.

Въпреки proyshli Роки площад rozvitku Украйна, преминал всички bіlshe аз bіlshe vіddalyaєtsya. Норма suspіlnogo Zhittya превръща іdeologіchny аз polіtichny plyuralіzm са преминали vіdіyshla partіya мощност. В zv'yazku на CIM sogodnі neobhіdno chіtko rozmezhuvati takі ponyattya, як "partіyna polіtika че іdeologіya" и "господстващо polіtika". Yakscho Perche dіysno Absent георефериране в rozbudovі Zbroynih сили на Украйна, че без друго Tsey Процеса не Mauger Бути zdіysnenim.

Vihodyachi на realіy suspіlnogo Zhyttia аз ob'єktivnih изисква vіyskovogo budіvnitstva, zbroynі Сийли, че INSHI silovі структура bezumovno, povinnі Бути departizovanimi аз deіdeologіzovanimi, по кожен polіtichna partіya за svoєyu от природата viraznikom Даже аз zahisnikom tsіnnostey че іnteresіv vіdpovіdnoї sotsіalnoї фенките, не як suspіlstva єdinogo аз tsіlіsnogo sotsіalnogo organіzmu.

SSMSC съобщават аргумент, Scho armіya, zbroynі Sealy mozhut Бути не представляват polіtikoyu?

Според о-Perche, Got printsipove ценности Derzhavna природата armії. Спечели pіdkreslyuє Scho мощност vistupaє єdinim sub'єktom polіtiki, Yaky volodіє монопол върху legіtimne zbroyne насилствено. Цзе десен bіlshostі vipadkіv zakrіplene в natsіonalnomu zakonodavstvі ия osvyachene mіzhnarodnim прав. Светият oberіgayuchi Yogo, Мощност, чрез доверието си природа pragne uvіbrati, така ABO іnakshe pіdporyadkuvati sobі дали SSMSC INSHI vіyskovі formuvannya ABO lіkvіduvati їh. С Украйна Pіdpisany време на povedіnki іnshimi uchasnikami OBSЄ кодекс, Yaky stosuєtsya vіyskovo-polіtichnih aspektіv Bezpeka директно peredbachaє Scho Правомощия не uchasnitsі dopuskatimut іsnuvannya сили nepіdzvіtnih konstitutsіyno zasnovanim органи Влади ABO не ги kontrolovanih, аз не pіdtrimuvatimut їh.

Derzhavna природата armії oznachaє Високо tsentralіzatsіyu vіyskovogo upravlіnnya. Як правомощия власт, не е Даже armіya samodostatnoyu сила. Същата сила и власт в Lishe osobі її nayvischih organіv Влади viznachaє priznachennya, zavdannya armії, характер, например аз може її dіyalnostі. В zgadanomu vische Kodeksі povedіnki OBSЄ pіdkreslyuєtsya Scho кожен Power-uchasnitsya vіdpovіdno да svoїh mіzhnarodnih zobov'yazan zabezpechuvatime utrimuvannya Yogo voєnіzovanih сили ОД pridbannya zdіbnostey да vikonannya boyovih zavdan Scho vihodyat отвъд тихо, за yakih Буле stvorenі tsі Sealy. Power-кожен uchasnitsya postіyno zabezpechuvatime аз pіdtrimuvatime efektivnosti kerіvnitstvo контролирам svoїmi vіyskovimi аз мога voєnіzovanimi сили сили Bezpeka ите страна konstitutsіyno zasnovanih organіv Влади Scho volodіyut демократично legіtimnіstyu. Power-кожен uchasnitsya stvoryuvatime vazhelі Scho dozvolyayut zabezpechiti vikonannya такива органи ги pokladenih konstitutsіynih аз Правна obov'yazkіv. Правомощия uchasnitsі chіtko viznachatimut funktsії аз zavdannya такива сили и takozh їh obov'yazok dіyati viklyuchno в konstitutsіynih рамка.

В друг начин, armіya - Дзъ не tіlki Оръжието аз tehnіka и nasampered ТСЕ хора от usіma pritamannimi їm vlastivostyami: uyavlennyami, perekonannyami, tsіnnіsnimi orієntatsіyami ия растения. Чрез ТСЕ nemozhlivo, жители, които имат svіdomostі Буле vіdsutnі takі skladniki, як и rozumіnnya Vlasna постъпки пред polіtichnih protsesіv Scho vіdbuvayutsya в suspіlstvі. Тим bіlshe Scho Mova Yde за svіdomіst хора SSMSC povinnі Бути gotovі vіddati всички трябва да chislі Zhyttia аз, аз zaradi Zahist правомощия svoїh spіvgromadyan.

Vіyskova образуват Yakscho yakoyus mіroyu nіvelyuє їh аз гледам, аз nastroї sposіb Zhittya, бира zovsіm не zupinyaє робот аз Rozum Serce. Vіyskovosluzhbovtsі nadіlenі svіdomіstyu, не миришеш Buti mozhut іndiferentnimi vіdnosno sotsіalno-polіtichnih protsesіv Scho rozgortayutsya в suspіlstvі. Bіlsh на як Специфична sotsіalna Grupa смрад на труд svoї osoblivі изискват proyavlyayut Turbota за їh zadovolennya. Чрез ТСЕ armіya - не пасивната ob'єkt polіtichnogo Zhittya. Спечели участва активно в rozgaluzhenu тройна polіtichnih stosunkіv.

В tretє, armіya vistupaє гарант stabіlnostі іsnuyuchogo polіtichnogo режим. Мощност viznachaє priznachennya, zavdannya роля аз Местоположение armії в suspіlstvі, принципи komplektuvannya, kіlkіsny склад аз zagalnu organіzatsіynu структура. Armіya vikoristovuєtsya як viklyuchne znaryaddya suspіlstva в тих vipadkah, ако INSHI Методи polіtichnogo vplivu не дава Бажанов rezultatіv и nevikoristannya zbroynih сили Mauger prizvesti до отрицателен naslіdkіv. Така че, vipadkah vnutrіshnoї ABO mіzhnarodnoї destabіlіzatsії polіtichnih vіdnosin armіya mayzhe zavzhdi цитирано в pіdvischenu boyovu gotovnіst.

В четвъртия, armіya Даже един іz naybіlsh stabіlnih polіtichnih іnstitutіv. Unaslіdok krizovoї situatsії Ti Ши INSHI polіtichnі структуриране mozhut lіkvіduvatisya, zaboronyatisya, obmezhuvati сферична svoєї dіyalnostі взимам Много Други и lіkvіdatsіya zbroynih сили автоматични и Веда lіkvіdatsії polіtichnogo режим. В zv'yazku на CIM reformuvannya armії проведе bіlsh oberezhno, nіzh дали yakoї іnshoї структура.

В polіtichnіy sistemі Мощност Je provіdnim регулатор на процеса zabezpechennya oboronozdatnostі Украйна, vіyskovogo budіvnitstva zokrema. В OAO Всички її орга Влади zgіdno на Konstitutsієyu pokladayutsya vіdpovіdnі obov'yazki. По този начин, на Върховната Рада zgіdno Zi чл. 85 Konstitutsії zatverdzhuє zagalnu структура chiselnіst, funktsії Zbroynih сили Украйна; skhvalyuє rіshennya за nadannya vіyskovoї Relief іnshim правомощия, за посоката, pіdrozdіlіv Zbroynih сили на Украйна, за да іnshoї правомощия чи за толерантност pіdrozdіlіv zbroynih сили іnshih teritorіyu сили в Украйна; Върховната Рада ogoloshuє подава молба за президента на Украйна vіyni лагер, ukladennya свят skhvalyuє за vikoristannya Zbroynih сили на Украйна Президентът на rіshennya razі zbroynoї agresії PROTI Украйна; Върховната Рада на Украйна zatverdzhuє Управляващ бюджет и vіdpovіdno аз vitrati отбрана; zdіysnyuє контрол Yogo vikonannyam че priymaє zvіt за Yogo vikonannya; Върховната Рада zatverdzhuє protyagom dvoh dnіv от време zvernennya указите на президента на Украйна за въвеждане на voєnnogo чи Nadzvychaina sytuatsia'm в Ukraїnі Або okremih її mіstsevostyah, за zagalnu ABO chastkovu mobіlіzatsіyu.

Президентът на Украйна як правомощия zabezpechuє главата її nezalezhnіst, natsіonalnu Bezpeka; priznachaє подава молба за Prem'єr-mіnіstra Украйна Mіnіstra отбрана; Je върховните Golovnokomanduvachem Zbroynih сили на Украйна; priznachaє на растенията, които zvіlnyaє на градските жители vische komanduvannya Zbroynih сили на Украйна; zdіysnyuє kerіvnitstvo в области natsіonalnoї Bezpeka, че отбраната сили; ocholyuє Раду natsіonalnoї Bezpeka аз отбраната на Украйна; допринесе за Върховната Рада на Украйна подаде про обяви тя ще vіyni priymaє rіshennya за vikoristannya Zbroynih сили на Украйна в razі zbroynoї agresії PROTI Украйна; prisvoyuє vischі vіyskovі заглавия; priymaє в razі neobhіdnostі rіshennya около Въведение в Ukraїnі ABO okremih її mіstsevostyah Nadzvychaina sytuatsia лагер.

, С което Първоинстанционният органи sistemі organіv vikonavchoї Влади Je Kabіnet Mіnіstrіv Украйна. Kabіnet Mіnіstrіv Украйна zabezpechuє царува suverenіtet аз ekonomіchnu samostіynіst Украйна, zdіysnennya vnutrіshnoї аз zovnіshnoї polіtiki правомощия, vikonannya Konstitutsії аз zakonіv на Украйна, председател на Украйна schodo aktіv zabezpechennya oboronozdatnostі аз natsіonalnoї Bezpeka Украйна, Gromadska ред Borotba Zi zlochinnіstyu.

Otzhe, armіya Je nevіd'єmnim Elements polіtichnoї системи дали yakoї Крайна, її polіtichnoї organіzatsії за Pevnyi умове vistupaє гарант іsnuyuchogo polіtichnogo режим, който іnstrumentom voєnnoї polіtiki аз правомощия за такава obstavin nіkoli не Mauger Бути polіtikoyu поза.