КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Theoreticity единица. Мета: usvіdomlennya sutnostі на учениците да разберат "метода", "priyomi"




план zanyattya

Метод ТА ZASOBI NAVCHANNYA

Мета: usvіdomlennya sutnostі на учениците да разберат "метода", "priyomi"

"Zasobi" navchannya, їh vzaєmozv'yazok; zasvoєnnya rіznih pіdhodіv студентите

klasifіkatsії metodіv navchannya viroblennya че те umіnnya svіdomogo

оптимален VIBOR metodіv navchannya на urahuvannyam специфични умове

navchalnoї dіyalnostі.

Obladnannya: opornі схема на основните от тях разбират.

Klyuchovі ponyattya: navchannya метод; метод funktsіya; zasіb navchannya;

Priya navchalnoї dіyalnostі; klasifіkatsіya metodіv navchannya; Методи

На преподаване и organіzatsії pіznavalnoї dіyalnostі; Методи stimulyuvannya

dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї; методи за контрол, които имат самоконтрол

navchannі; мотив; стимул.

I. Perevіrka предимно теоретичен характер на разпоредбите на тези.

1. Ponyattya за методи navchannya, priyomi и zasobi, їh vzaєmodіyu.

2. Osnovnі pіdhodi да klasifіkatsії metodіv navchannya.

3. Характеристики metodіv stimulyuvannya navchalnoї dіyalnostі

shkolyarіv в protsesі navchannya.

4. Характеристика metodіv organіzatsії че zdіysnennya navchalno-

pіznavalnoї dіyalnostі.

5. Характеристики на контрол и metodіv самостоятелно управление в navchannі.

II. Chastina практично.

1. Съобщение за Іnformatsіyne rіznі klasifіkatsії metodіv navchannya.

2. Mіkrovistupi studentіv (zastosuvannya rіznih metodіv navchannya).

3. Іnformatsіya за vikoristannya avtorskih metodіv navchannya един от

uchitelіv-novatorіv (vіdpovіdno да spetsіalnostі).

4. Vidіliti provіdnі іdeї учител и новатор на danogo власт.

5. е действал като "My точка Зора schodo Проблеми vikoristannya avtorskih metodіv

navchannya един от pedagogіv-novatorіv "(Shcho tsіkavo Scho аз Ni chomu?).

6. Rozv'yazannya pedagogіchnih задачи на тези "метод navchannya" (L.

Kondrashov Събиране на педагогически проблеми. - М., 1987).

III. Pіdvedennya pіdsumkіv zanyattya.

препоръчителна литература

1. Aleksyuk Общи методи на преподаване в училище. - К:. Radyans'ka училище

1981 - 206 стр.

2. Волков IP Учим творчество: Опитът на работа и изготвяне на учителите

Училище № 2. - M:. Педагогика 1986 година.

3. Илин, EI Път към ученика. - M: Образование, 1988..

4. Kasyanenko MD Spіvrobіtnitstva педагогика. - К:.. Vishcha седмично, 1993 г. - част III,

обезвъздушаване. 4.

5. Психология / Ед. Yu.K.Babanskogo. - М., 1988 - Ch. 22.

6. педагогика / За Ed. M.D.Yarmachenka. - К., 1986 - Rozd.8.

7. Технология Търсене /Sost.I.N.Bazhenova. - М., 1988 - 472 стр.

8. Podlas IP Педагогика. Нова курса: Учебник за студенти. PED гимназии: В 2 книги. -

М:. Човечеството. изд. Център VLADOS, 1999 - Бк. 1: Общи принципи. учебен процес. -

576.

9. Fіtsula MM Педагогика: posіbnik Учебна за studentіv vischih pedagogіchnih



zakladіv osvіti. - К., 2000 - стр 121-149.

10.Shatalov VF Експериментът продължава. - Москва: Педагогика 1989 година.

Osnovnі РАЗПОРЕДБИ

Думата "техника", като ОД gretskogo думи methodos - Пътят към метилиране,

sposіb pіznannya yavisch Nature аз suspіlstva. Іsnuє DVI Вижте нашия метод vzagalі:

1) Бути vіdobrazhennyam tsіlespryamovanoї dіyalnostі; 2) Бути vіdobrazhennyam

vіdregulovanoї за Pevnyi принцип dіyalnostі, як си yavlyaє система

priyomіv ABO sposobіv. Zaznachene dozvolyaє rozglyadati Методи як pevnі

Методът tsіlespryamovanoї dіyalnostі PID часа navchannya.

Методи navchannya podіlyayut на zagalnі че spetsіalnі. PID zagalnimi

в suchasnіy pedagogіtsі priynyato rozumіti метод Scho zastosovuyutsya в shkolі

когато vivchennі rіznih predmetіv на учебния процес. Spetsіalnimi vvazhayut takі Scho

zastosovuyutsya в vivchennі okremih distsiplіn.

Tacke rozumіnnya zagalnih аз spetsіalnih metodіv navchannya Хох аз Je

naybіlsh poshirenim в suchasnіy pedagogіtsі срещу potrebuє усъвършенстване на

metodologіchnih pozitsіy - Погледнете на spіvvіdnoshennya zagalnogo, odinichnogo тата

Особено. Vіdznachimo Scho при методи spetsіalnih navchannya на okremih

predmetіv Je bagato spіlnogo. Преди zagalnih Намерете ни vіdnosimo chastkovі priyomi

vivchennya okremih predmetіv. Spіlnі СТРАНИ priyomіv navchannya viplivayut

іz zagalnih дидактически metodіv и входящи да zmіstu zagalnoї дидактика.

Точно viznachennya spetsіalnih metodіv navchannya schodo okremih predmetіv Je

zavdannyam okremih техники SSMSC смрад virіshuyut на osnovі zagalnoї

дидактика. В tsomu Yednist odinichnogo че zagalnogo.

Zagalnі че spetsіalnі Методи tіsno pov'yazanі аз dopovnyuyut един

един. Ос chomu не mozhna vіdrivati ​​проблеми zagalnih metodіv navchannya ОД

проблеми spetsіalnih metodіv, як и външен диаметър проблеми zagalnoї проблеми Дидактика

okremih техники. Vidіlyayut protilezhnі аз vodnochase vzaєmozalezhnі страни в

методи navchannya - yavische и sutnіst, zovnіshnє vnutrіshnє I, и образуват zmіst.

Zovnіshnyu страна metodіv navchannya harakterizuyut rіznі начин да їh

Намигат navchalnіy dіyalnostі vchitelya аз uchnіv за yakimi mozhna bezposeredno

sposterіgati. Pokazuє Цзе як по същия formuyutsya uchnіv знания navichki тата

umіnnya. Tsya страна метод Mauger Бути описано rіznimi аспекти:

1. устни представяния navchalnoї Informácie vchitelem I

SAON форма vіdtvorennya uchnyami знания.

2. Зоров форма подадена navchalnoї Informácie за взаимопомощ

vikoristannya naochnih posіbnikіv.

3. Rіznomanіtnі praktichnі робот uchnіv PID kerіvnitstvom за АВО

zavdannyami форма vchitelya як obmіnu іnformatsієyu mіzh timey, HTO vchit, т.е.

timey, HTO vchitsya.

4. Rіznі zovnіshnі priyomi Scho їh vikoristovuє vchitel за pіdvischennya

efektivnostі navchannya uchnіv (pedagogіchna tehnіka, културата movlennya,

pedagogіchny победи toscho).

ovnіshnі аспекти на метода navchannya vіdobrazhuyut pevnі vnutrіshnі

Покажи.

Vnutrіshnya страна метод navchannya превръща Yogo sutnіst. не Її

mozhna sposterіgati zovnі. Syudi nalezhat takі момент?

1. Tsіlespryamovanіst vikladannya аз uchіnnya.

2. Метод Zmіst navchannya Якимов viznachayutsya.

3. Метод logіchnoї rozumovoї dіyalnostі uchnіv (I analіz синтез іnduktsіya

toscho).

4. Psihologіchna страна метод Scho organіchno vlastiva Йому.

Методи navchannya - це начин да tsіlespryamovanoї dvostoronnoї

vzaєmodії vchitelya аз uchnіv, spryamovanoї на rozv'yazannya на преподаване и vihovnih

zavdan.

Метод realіzuєtsya чрез sukupnіst priyomіv. Priyomom nazivayut

метод структурен компонент. Odnі ия Ti samі priyomi mozhut Бути

складове rіznih metodіv.

Zasobami navchannya nazivayut materіalnі (tehnіchnі zasobi navchannya,

shkіlne obladnannya, shkіlnі primіschennya, pіdruchniki, posіbniki toscho), че

duhovnі tsіnnostі (napriklad, lagіdne vchitelske дума) SSMSC spriyayut

pіdvischennyu efektivnostі Process navchannya.

navchannya Je метод ponyattyam bagatovimіrnim че bagatoznachnim, за да

Mauger rozglyadatisya на osnovі vidіlennya tsіlogo Намерете ни серия за Yogo

характеристики. В zv'yazku на CIM vinikaє изискват pevnoї sistematizatsії

vporyadkuvannya metodіv navchannya, tobto їh klasifіkatsії - rozpodіlu на pevnі

Намерете ни фенките за Pevnyi. Odne на nayvazhlivіshih zavdan klasifіkatsії -

vistupati zasobom sistematizatsії NAUKOVO-theoreticity знания за Metodi

navchannya. Square OD Намерете ни за yakoyu проведе klasifіkatsіya, Кожа

метод zberіgaє svoї іstotnі zovnіshnі Особености rіznih съзнанието navchannya.

Не suchasnіy pedagogіtsі іsnuє єdinogo pіdhodu да klasifіkatsії аз

grupuvan metodіv navchannya. Navedemo deyakі на іsnuyuchih pіdhodіv:

1. За Jerel знания - slovesnі, naochnі, praktichnі (N.M.Verzіlіn,

Є.І.Petrovsky).

2. По време на основния дидактически metoyu - Методи nabuttya novih знания

formuvannya vmіn аз navichok, zakrіplennya, zastosuvannya, perevіrki

(M.O.Danilov, B.P.Єsіpov).

3. За етап aktivnostі uchnіv - Методи pasivnі та aktivnі

(Є.Ya.Golant) toscho _______.

Theoreticity оптималност може да б Booty tіlki ТАКА klasifіkatsіya, як б

б usі включени іstotnі Намерете ни дидактически metodіv. Naybіlshe vіdpovіdaє

като vimogam klasifіkatsіya, представено Yu.K.Babanskim (DIV. Табл. 2.3).

Named klasifіkatsіya проведе на osnovі dіyalnіsnogo pіdhodu. В nіy

vidіleno три фенките на metodіv osnovі viznachennya основни компонента Connection

Сигнална navchannya в vzaєmozv'yazku vikladannya и uchіnnya: 1) и organіzatsіya

zdіysnennya navchannya Метод; 2) Метод stimulyuvannya и motivatsіya navchannya;

3) контролират че самоконтрол. Oharakterizuєmo danі metodіv фенките.

I. Характеристики metodіv organіzatsії аз zdіysnennya

dіyalnostі на преподаване и pіznavalnoї

Методий tsієї фенките priznachenі за organіzatsії аз zdіysnennya navchalno-

pіznavalnoї dіyalnostі, як realіzuєtsya, nasampered, литература и naochnimi

практичен метод navchannya.

За Jerel Informácie този начин її spriymannya

1. Преди вербална metodіv navchannya vіdnosyat rozpovіd, lektsіyu, besіdu

toscho.

Rozpovіd. Един от nayposhirenіshih metodіv в serednіh spetsіalnih

Je rozpovіd ипотеки. Tsei метод ґruntuєtsya на вербална vikladannі

materіalu. Преди rozpovіdі як метод за уведомяване novih знания stavlyatsya pevnі

pedagogіchnі vimogi: 1) Naukova аз практически dostovіrnіst materіalu, Yaky

vikladach povіdomlyaє uchnyam; 2) logіchna poslіdovnіst в vikladannі materіalu

тези; 3) и chіtkіst dovedenіst в vikladannі; 4) obraznіst че emotsіynіst

vikladannya; 5) yasnіst и pravilnіst MTIE, її dostupnіst rozumіnnyu uchnіv.

Lektsіya - един от metodіv usnogo vikladannya знания. Shkilna lektsіya

zastosovuєtsya за vikladannya широко за zmіstom materіalu, nerіdko

uzagalnenogo природата. Спечелени Имам огромното значение за pіdgotovki molodі нагоре

следната navchannya аз samoosvіti. За вече имаха нагоре, svіdomogo spriymannya аз

zasvoєnnya uchnyami materіalu lektsії slіd dotrimuvatisya като vimog: 1) chіtko

formulyuvati lektsії тема, аз її Мета план. Планирайте lektsії Баян uchnyam

zadiktuvati; 2) vikladannya materіalu slіd олово в този tempі, іz

zastosuvannyam като priyomіv за yakih uchnі можеше ROBIT vibіrkovі запис; 3)

lektsіya Mauger suprovodzhuvatisya demonstruvannyam ABO іlyustruvannyam naochnih

posіbnikіv (картини, dіapozitivіv, mulyazhіv toscho); 4) lektsіya - monologіchna

vikladannya novih форма на знание. Як обикновено печели не vklyuchaє zapitan нагоре

uchnіv; 5) lektsіya harakterizuєtsya chіtko okreslenimi visnovkami Scho

viplivayut на analіza proponovanogo materіalu слушател.

Besіda - метод dіalogіchny navchannya, ако vchitel, spirayuchis на

Znannya че практичност dosvіd uchnіv за взаимопомощ zapitan pіdvodit їh нагоре

rozumіnnya нови ABO уточнения pogliblennya, rozshirennya vіdomogo. угар

OD метилен vidіlyayut rіznі Vidi besіd (DIV. Таблица 2.2.).

таблица 2.2

WiDi besіd

За дидактически metoyu за rіvnem pіznavalnoї samostіynostі

uchnіv

Pіdgotovcha ABO vstupna репродуктивното и vіdtvoryuvalna

Poyasnyuvalna ABO besіda-

нотификация

Evristichna

Pіdsumkova

Контрол и perevіrna

Napriklad, besіda-Уведомление - vikladach poyasnyuє materіal за Novi

Облекчение zapitan аз vіdpovіdey, koristuyuchis nakopichenimi знания

sposterezhennyami, dosvіdom; evristichna besіda - vikladach сложи takі

zapitannya да uchnіv, SSMSC не Lishe zbudzhuyut їh да прости vіdtvorennya знания

Ale ия primushuyut porіvnyuvati pevnі факти, обекти, yavischa аз Шляков

logіchnogo sudzhennya pіdhoditi да novih разбере toscho.

2. Методи Naochnі navchannya podіlyayut на DVI velikі групита: Методи

іlyustratsії и Методи demonstratsії. tsієї група главно метан metodіv -

stvoriti в uchnіv naybіlsh правилно uyavlennya по темата, SSMSC смрад

vivchayut, аз naybіlsh правилно vіdobrazhennya zv'yazkіv аз лопатар mіzh

тях.

метод Іlyustratsії - статичен дисплей uchnyam zasobіv unaochnennya:

Обектите, които yavischa navkolishnoї dіysnostі; Изображението е реално predmetіv -

predmetnі malyunki, картини, obraznі modelі на Papero, картон; simvolіchnі

Изображенията - Карта, tablitsі, схеми kreslennya, kartka Образът на

simvolіv, SSMSC vikoristovuyutsya в vivchennі Pevnyi toscho тема.

В учебния protsesі vikoristovuyut takі Vidi naochnostі: естествен,

форма (zobrazhuvalna) ob'єmna, звук, абстрактен simvolіchna.

Demonstratsії метод - це dinamіchny шоу priladіv, tehnіchnih

инсталации preparatіv, Закона за разумно vchitelya ия uchnіv Scho demonstruyut poslіdovnіst

vikonannya tієї чи іnshoї operatsії че vikoristannya obladnannya (показване на dії). за

demonstratsіynih metodіv vіdnosyat takozh шоу kіnofіlmіv аз dіafіlmіv.

Zastosovuyuchi nazvanі Методи neobhіdno keruvatisya такъв

pedagogіchnimi vimogami: 1) vіdbirati naytipovіshі ob'єkti на chіtko

Намерете ни virazhenimi іstotnimi; 2) zastosovuvati urotsі Lishe Таку

naochnіst, якове neobhіdna за zabezpechennya glibokogo zasvoєnnya uchnyami знания;

3) vikoristannі naochnostі slіd dbati за тези обитатели спечели добра spriymalasya

uchnyami; 4) zabezpechiti оптимално vzaєmodіyu думи аз spriymannya naochnostі;

5) запази uchnіv ОД zovnіshnogo spriymannya okremih Намерете ни predmetіv нагоре

pіznannya protsesіv, zv'yazkіv аз vzaєmozalezhnostey, pіdvoditi їh да visnovkіv че

uzagalnen.

3. Praktichnі метод. Намерете ни главня metodіv tsієї фенките Je

Учението-vіdtvoryuvalna pіznavalna dіyalnіst uchnіv. Преди да ги nalezhat:

метод на правилните методи лабораторни virobnicho-практичен метод toscho.

Методът има право - един іz nayvazhlivіshih практичност metodіv navchannya,

Главна zasіb formuvannya navichok аз vmіn. Право - це tsіlespryamovane

bagatorazove повторение uchnyami Закона Pevnyi разумно аз operatsіy на metoyu formuvannya

navichok аз vmіn. За характер navchalnoї dіyalnostі uchnіv прав, можете да

podіliti на usnі, pismovі, grafіchnі че tehnіchnі. Usnі ПРАВО широко

zastosovuyutsya в praktitsі vikladannya vsіh predmetіv (и SAON lіchba

математика, usnі правото на MTIE toscho). Когато vikonannі grafіchnih ПРАВО uchnі

svoї Znannya virazhayut zasobami неподвижни изображения malyuvannyam аз kreslennyam

(Skladannya маса, kreslennya grafіkіv, dіagram, toscho карти). Преди tehnіchnih

ПРАВО vіdnosimo точно до vikonannya rozmіtki, Ruban длето в slyusarnіy

spravі, точно на vikonannya zakіnchenih tsiklіv Закона за разумно да има protsesі pratsі toscho.

Лабораторни методи. Laboratornі робот го yavlyayutsya един іz vidіv

doslіdnitskoї samostіynoї робот uchnіv Scho държани за zavdannyami

учител spetsіalno pristosovanomu за провеждане doslіdіv primіschennі

(Laboratorії) на metoyu vivchennya в shkіlnih съзнанието yavisch характер на

Облекчение spetsіalnogo obladnannya. Лопатар OD navchalnoї метилен

laboratornі робот проводящ pіslya Обяснение vchitelem нов materіalu,

преди vivchennyam чи Yogo PID часа Демба. Vidіlyayut takі Vidi Laboratory

robіt: frontalnі laboratornі роботи на okremimi GROUP uchnіv,

іlyustrativnі че doslіdnitskі. Duzhe blizko до лаборатория robіt застане

praktichnі zanyattya аз работилница.

Virobnicho-практичен метод. Мета метод tsogo dіyalnostі uchnіv

polyagaє в stvorennі недвижими tsіnnostey.

Grafіchnі роботи - роботи в yakih Зоров spriymannya poєdnane ч

Motor dіyalnіstyu uchnіv (и kreslennya схема zamalovki на Натура ABO

zmalovuvannya робот на контурни карти, skladannya маса, grafіkіv,

dіagram toscho).

За logіkoyu peredachі аз spriymannyam navchalnoї Informácie

Дана Grupa metodіv skladaєtsya на іnduktivnih че дедуктивно metodіv

navchannya, SSMSC дават mozhlivіst usvіdomiti logіku vіdtvorennya zmіstu

materіalu на учебния процес.

Vikoristannya іnduktivnogo метод peredbachaє vikladannya

Учението materіalu външен диаметър специфичен faktіv, demonstratsії doslіdіv toscho нагоре

Yogo postupovogo theoreticity uzagalnennya (viznachennya предимно ясно

тези правила formulyuvannya zakonіv toscho). Іnduktivny метод navchannya

zabezpechuє perehіd ОД odinichnogo да zagalnogo visnovku на osnovі Znannya

по темата danogo Klas (Povny іnduktsіya), ABO Ами на osnovі Znannya Lachey за

okremі предметите danogo Клас (nepovna іnduktsіya). положителната страна

danogo метод Je mozhlivіst подадена materіalu Шляков spіlnih mіrkuvan.

Ale Taqiy pіdhіd да vivchennya pevnoї тези potrebuє bagato часови че obmezhuє

rozvitok абстрактно mislennya.

Дедуктивния метод peredbachaє viklad zagalnih theoreticity

Разпоредби относно osnovі yakih държани konkretizatsіya zavdan проблеми Scho

vivchaєtsya. Дедуктивния метод zabezpechuє систематично и logіchny viklad

materіalu учението tіsny vzaєmozv'yazok rіznih elementіv знания в Yogo

sistemі. Такава pobudova учебния процес spriyaє zasvoєnnyu uchnyami знания

zagalnogo е абстрактен характер.

Преди tsієї фенките vіdnosyat takozh Методи analіzu на преподаване, синтез,

analogії, viyavlennya причини и naslіdkovih zv'yazkіv, zakonomіrnostey toscho.

За етап samostіynogo mislennya uchnіv в zasvoєnnі знания

Методи tsієї фенките vidіlyayutsya на osnovі otsіnki етап tvorchoї

aktivnostі uchnіv hodі в учебния процес.

Reproduktivnі метод. Репродуктивност главен герой mislennya

за активно spriymannya navchalnoї Informácie че її zapam'yatovuvannya, ейл

Taqiy pіdhіd да pobudovi учебния процес obmezhuє formuvannya в uchnіv

samostіynostі, navichok poshukovoї dіyalnostі toscho.

Проблем vikladannya знания на учителите метод. Преди funktsії

pererahovanih vische metodіv dodaє yelement problemnostі.

Chastkovo-poshukovy метод navchannya. Tsei метод vimagaє OD uchnіv

ХРАМ rіvnya pіznavalnoї aktivnostі ия samostіynostі. Suttєvim тук, че Je

време Scho zavdannya evristichnogo природата uchnі vikonuyut не povnіstyu ОД

кочан аз да kіntsya и Lachey chastkovo на okremih Etap.

Doslіdnitsky метод navchannya. Vіn Got svoїm главня zavdannyam

pіdgotuvati uchnіv да vikonannya Учебна zavdan на nayvischomu rіvnі

pіznavalnoї аз samostіynoї aktivnostі.

За етап kerіvnitstva dіyalnіstyu на преподаване

Методи samostіynoї vikoristovuyutsya самите роботи в vikonannі

rіznomanіtnih vidіv navchalnoї dіyalnostі (и pіdruchnikami роботи,

spetsіalnoyu lіteraturoyu, planuvannya робот pіdvedennya pіdsumkіv).

Samostіynіst uchnіv в navchannі - nayvazhlivіsha peredumova povnotsіnnogo

ovolodіnnya vmіnnyami знания ия navichkami. Postіyne аз правилно

zastosuvannya samostіynoї робот rozvivaє dovіlnu uwagi uchnіv, в viroblyaє

Те zdatnіst mіrkuvati, zapobіgaє formalіzmu в zasvoєnnі formuє знания

samostіynіst як ориз osobistostі. Samostіyna робот potrebuє

kvalіfіkovanogo kerіvnitstva vchitelya и страна.

II. Характеристики metodіv stimulyuvannya navchalnoї

dіyalnostі shkolyarіv в protsesі navchannya

Методий nazvanoї фенките vikoristovuyut на metoyu stimulyuvannya че

motivatsії navchalnoї dіyalnostі shkolyarіv, їh zbagachennya Учението

іnformatsієyu. Їh podіlyayut на DVI pіdgrupi. Преди pershoї входящо Методи

formuvannya pіznavalnih іnteresіv uchnіv. Преди Друха - методи, които spryamovanі

formuvannya pochuttya obov'yazku аз vіdpovіdalnostі в navchannі.

Методи formuvannya pіznavalnogo іnteresu: didaktichnі іgri; analіz

zhittєvih situatsіy; stvorennya situatsіy на успеха в navchannі.

Didaktichnі іgri (pіznavalnі іgri, mandrіvki, vіktorini toscho) - ТСЕ

spetsіalno planovany че pristosovany да dosyagnennya вижданията учението tsіley

іgrovoї dіyalnostі. В преподаване protsesі ґruntuyutsya The върху stvorennі іgrovih

situatsіy.

Метод spryamovanі на formuvannya pochuttya obov'yazku аз

vіdpovіdalnostі в navchannі: Обяснение suspіlnoї znachuschostі navchannya,

изясняване osobistoї znachuschostі navchannya, pred'yavlennya vimog на преподаване,

stimulyuvannya аз galmuvannya в navchannі. Tsі Методи peredbachayut Обяснение

uchnyam suspіlnoї че osobistoї znachuschostі uchіnnya; visuvannya vimog,

dotrimannya yakih oznachaє vikonannya ги Своге obov'yazku; zaohochennya нагоре

sumlіnnogo vikonannya obov'yazkіv на Технология; Оперативен контрол

vikonannyam vimog аз в razі изисква - Цената не е определено по nedolіki, zauvazhennya.

III ____________. Характеристики на контрол и metodіv самостоятелно управление в navchannі

Zastosuvannya metodіv контролира, че самостоятелно управление в navchannі daє

mozhlivіst не tіlki viznachati rіven navchenostі uchnіv и, главоболие ранг,

korektuvati далеч dіyalnіst vchitelya (ABO много uchnya в vipadku

zastosuvannya metodіv самоконтрол).

Usny контрол zdіysnyuєtsya PID часа іndivіdualnogo че предната

opituvannya. Когато іndivіdualnomu opituvannі vchitel постави преди uchnem

kіlka zapitan, vіdpovіdayuchi да SSMSC ostannіy pokazuє rіven го zasvoєnnya

materіalu на учебния процес. В челен opituvannі vchitel pіdbiraє serіyu

logіchno pov'yazanih го mіzh енергия, преди да сложа їh usіm Klas, viklikaє

за korotkoї vіdpovіdі тихо чи іnshih uchnіv.

Pid часа vikoristannya metodіv tsієї фенките uchnі аРТТ logіchno misliti,

argumentuvati, vislovlyuvati svoї възглавници компетентно, образно, emotsіyno,

коледни песни dosvіdu obstoyuvati си точка на Зора. Ale като perevіrka знания

potrebuє bagato часа, zbudzhuє nervovu opituvanogo uchnya система nerіdko buvaє sub'єktivnoyu, nerіvnoznachnoyu (rіzny rіven skladnostі zapitan

rіznim uchnyam).

Методи pismovogo контрол - pismova perevіrka знания, които umіn

navichok uchnіv. Кръстен Grupa metodіv vklyuchaє: Холдинг pismovih

контролния robіt, tvorіv, diktantіv, pismovih zalіkіv, метод за изпитване, че

grafіchnogo, programovanogo контрол toscho. Pismova perevіrka знание не е

potrebuє bagato час, Mauger ohoplyuvati Велика Количество uchnіv odnochasno, Je

bіlsh ob'єktivnim метод perevіrki знания, които uchnіv umіn.

Начин на управление тест peredbachaє vіdpovіdі uchnya на testovі

zavdannya Scho daє zmogu кратък час perevіriti Znannya Pevnyi

Учението materіalu uchnyami vsogo Klas. Въпреки това, тези perevіrka Mauger

viyaviti Lishe Znannya faktіv, бира не zdіbnostі, спечели zaohochuє mehanіchne

zapam'yatovuvannya, а не от роботи възглавници; potrebuє bagato час за skladannya

програми.

Метод grafіchnogo Control - Учението perevіrka materіalu в

viglyadі skladannya uchnem uzagalnenoї naochnoї modelі, як vіdobrazhaє pevnі

vіdnoshennya, vzaєmozv'yazki ob'єkta ABO їh sukupnostі.

Zastosuvannya metodіv лабораторен контрол polyagaє в perevіrtsі

vmіn koristuvatisya priladit, rozv'yazuvati eksperimentalnі zadachі,

provoditi doslіdi toscho.

метод за контрол на машината. Це метод vikonannya programovanih

Точно на komp'yuterі.

Методи самоконтрол. Цзе vmіnnya samostіyno znahoditi pomilki,

nedolіki, namіchenі начин да їh podolannya.

Референтен верига ZANYATTYA

Nadayuchi perevagu Тим ABO іnshim методи navchannya, neobhіdno

dotrimuvatisya като kriterіїv:

1) принципи navchannya vіdpovіdnіst metodіv;

2) vіdpovіdnіst метилен zavdannyam navchannya;

3) vіdpovіdnіst метилен, zavdan и zmіstu тези danoї;

4) Учение vіdpovіdnіst zmіstu materіalu mozhlivostyam shkolyarіv;

5) учението vіdpovіdnіst zmіstu materіalu умове аз vіdvedenomu

час за Yogo vivchennya и takozh rіvnyu pіdgotovki на vchitelya toscho.