КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Vidi Ponyattya, която publіchnogo admіnіstruvannya




план

ФОРМИ, че методът PUBLІCHNOGO ADMІNІSTRUVANNYA

ПЛАН РЕЗЮМЕ LEKTSІЇ 2.1.

1. Ponyattya че Vidi образува publіchnogo admіnіstruvannya

2. Характеристики okremih форми publіchnogo admіnіstruvannya

3. Ponyattya че Vidi metodіv publіchnogo admіnіstruvannya

Publіchna admіnіstratsіya peredbachaє не tilki chitku viznachenist аз determinovanist її kompetentsiї и втори nayavnіst chіtkogo mehanizmu її realіzatsії в praktichniy dіyalnostі, Yaky virazhaєtsya в Pevnyi diyah, spriymayutsya Яки як Таки, Scho mistyat vladni pripisi. Pong го yavlyayutsya: за о-Perche, chitko virazheni в REALNIY diysnosti volovi позиция на сила; Алтернативно, diї Scho клип ydut специфичен sub'єktiv аз vіdobrazhayut publіchnі interesi; в tretє, diї, Яки наистина vidchuvayut fіzichnі че yuridichnі лица.

Analiz форми publіchnogo admіnіstruvannya svіdchit за тези Scho смрад Да utvorennya на система, компонент yakogo Tisno vzaєmodiyut един и един срещу Je не vzaєmozaminnimi. Pong vidznachayutsya pomitnoyu samostiynistyu universalnistyu ия schodo специфични области Galuzo аз vladnogo vplivu. Същият факт odni ия Ti Сами ФОРМИ uspishno zastosovuyutsya в riznih области suspіlnogo Zhittya (Ekonomichna, sotsіalno културен, admіnіstrativno-polіtichna).

Zastosuvannya publіchnoyu admіnіstratsієyu tiєї чи inshoї ФОРМИ bagato в chomu viznachaєtsya її kompetentsiєyu, характеристики ob'єkta vplivu позира metoyu, pragnennyam чи otrimati че inshy конкретни резултати. Форма publіchnogo admіnіstruvannya, як обикновено peredbacheni аз да pevnoї Мири reglamentovani Административно правни норми. Понг naychastishe mistyatsya има закони, които pіdzakonnih действа Scho viznachayut kompetentsіyu на чи іnshogo sub'єkta vladnih povnovazhen (позиция около една чи inshy тялото posadovі instruktsiї, toscho правила).

Stupin reglamentatsiї vikoristannya форми dіyalnostі publіchnoї admіnіstratsії не pereshkodzhaє vilnomu VIBOR tiєї ги S, як в daniy situatsiї Je dotsilnoyu, efektivnosti, naybilshoyu miroyu vidpovidaє позира zavdannyam аз METI (napriklad, държейки іnstruktazhіv zamіst Vidanov nakazіv).

Nezvazhayuchi на ТСЕ, образува publіchnogo admіnіstruvannya povinni vidpovidati като vimogam:

- Не е за vihoditi mezhi zakonnosti режим;

- Vidpovidati kompetentsiї sub'єkta publіchnoї admіnіstratsії;

- Vidpovidati zmіstu Yogo admіnіstrativnih zobov'єyazan;

- Vidpovidati zmistu аз мощност природата virishuvanih;

- Spriyati zadovolennyu publіchnogo іnteresu;

- Vrahovuvati osoblivosti специално ob'єkta vladnogo vplivu.

Форма publіchnogo admіnіstruvannya директно чи oposeredkovano obumovlenі Yurydychna pripisami timey за взаимопомощ yakih мощност regulyuє dіyalnіst publіchnoї admіnіstratsії. Pong zakrіplyuyutsya в Konstitutsії Украйна (чл. Чл. 85, 106 е 117), право (napriklad, "Pro Kabіnet Mіnіstrіv Украйна", "На tsentralnі органичен vikonavchoї Влади", "Pro mіstseve samovryaduvannya"), че pіdzakonnih актове (Разпоредби за tsentralnі органичен vikonavchoї Влади toscho). Sub'єkti publіchnoї admіnіstratsії obirayut Ti форма, SSMSC vidayutsya за danih специфична мозъчна naybіlsh vipravdanimi че efektivnosti. Цзе Scho oznachaє в protsesі publіchnogo admіnіstruvannya vіdpovіdnі тела (posadovі физически лица) за osnovі chinnogo zakonodavstva samostіyno vstanovlyuyut obov'yazkovі povedіnki правила (правни норми) и мощност Scho vіdnesenі да їh kompetentsії. Yakscho Mova Yde за биологичното vikonavchoї Влади, PID час практическото vikonannya zavdan, pokladenih им смрад realіzuyut rozporyadchі povnovazhennya, zmіstom yakih Je vikonannya vimog право Шляков на приемане bіlsh detalіzovanih правна aktіv и takozh aktіv pravozastosuvannya Scho tyagnut себе pevnі yuridichnі naslіdki, tobto доведе до vikonannya, zmіni ABO pripinennya admіnіstrativnih pravovіdnosin.



Така ранг, PID Форма publіchnogo admіnіstruvannya slіd rozumіti zovnіshno virazhenu dіyu sub'єktіv publіchnoї admіnіstratsії Scho zdіysnyuєtsya рамките їh kompetentsії vikonannya да поставят пред тях, че zavdan Tyagny себе pevnі naslіdki.

Намерете ни форми publіchnogo admіnіstruvannya:

1) Je начин zovnіshnogo virazhennya dіyalnostі publіchnoї admіnіstratsії че її Posadov osіb;

2) остаряла ОД zmіstu kompetentsії publіchnoї admіnіstratsії;

3) obumovlenі realіzatsієyu zavdan аз funktsіy sub'єktіv vladnih povnovazhen (vikonannya admіnіstrativnih zobov'yazan) в рамките їh kompetentsії;

4) bіlshostі vipadkіv vimagayut yuridichnoї reglamentatsії;

5) образува vibіr dіyalnostі obumovleny spetsifіkoyu postavlenoї метилен, zumovlyuє naybіlsh efektivnosti varіant dіyalnostі;

6) tyagnut себе pevnі naslіdki.

Rіznomanіtnіst форми publіchnogo admіnіstruvannya, vіdmіnnostі в їh harakterі, yuridichnіy silі, че metі zastosuvannya roblyat актуални проблеми їh klasifіkatsії.

По този начин, с формата на publіchnogo admіnіstruvannya mozhna klasifіkuvati за rіznimi pіdstavami:

· По стъпка Yurydychna virazhennya:

а) osnovnі (Vidanov правна aktіv);

б) pohіdnі ги bazuyutsya, tobto rіznі dії Scho tyagnut viznachenі yuridichnі naslіdki Scho трудят viznachenu Yurydychna spryamovanіst (reєstratsіynі, dozvіlnі, naglyadovі, poperedzhuvalnі, zabezpechuvalnі dії toscho);

· Dosyagnutimi резултати за:

а) Положителни regulyuvannya (zatverdzhennya програма sotsіalno-ekonomіchnogo rozvitku, Vidanov РАЗПОРЕДБИ около органичен Влади toscho);

б) reaktsіya на negativnі yavischa в publіchnomu admіnіstruvannya (zastosuvannya zahodіv admіnіstrativnoї vіdpovіdalnostі);

· За spryamovanіstyu:

а) Scho vplivayut на suspіlnі vіdnosini в sferі publіchnogo admіnіstruvannya (zovnіshnі);

б) Scho vplivayut на vnutrіshno upravlіnsku dіyalnіst структурна pіdrozdіlіv publіchnoї admіnіstratsії (vnutrіshnі);

· На osіb на кола, poshiryuyutsya на yakih смрад:

а) zagalnoobov'yazkovі;

б) Специфичен adresovanі sub'єktam;

· Методи за характера и virіshennya мощност kompetentsії:

а) protsedurnі (napriklad, pіdgotovka аз uhvalennya upravlіnskogo rіshennya)

б) protsesualnі (napriklad, в рамките admіnіstrativno-delіktnogo provadzhennya);

· За sub'єktnim склад:

а) odnostoronnі;

б) dvo- ABO bagatostoronnі (admіnіstrativnі договор);

· За sub'єktom іnіtsіativi:

а) Ti, Scho zdіysnyuyutsya publіchnoyu admіnіstratsієyu за Vlasnyi іnіtsіativoyu ефект vimog ги zakrіplenoї kompetentsії;

б) Ti, Scho zastosovuyutsya publіchnoyu admіnіstratsієyu за іnіtsіativi іnshih sub'єktіv (napriklad за zvernennyami (каза Skarga) fіzichnih че Yurydychna osіb);

· Zastosuvannya на съзнанието:

а) за zvichaynih умове Gromadska Zhittya;

б) в съзнанието Nadzvychaina sytuatsia ще;

· За Yurydychna zmіstom:

а) zobov'yazuyuchі;

б) zaboronyayuchi;

в) dozvolyayuchі.

В yuridichnіy lіteraturі іsnuyut ия INSHI pіdstavi klasifіkatsії форми publіchnogo admіnіstruvannya срещу naybіlsh poshirenimi Je DVI klasifіkatsії: за о-Perche, за ценности naslіdkіv, SSMSC vinikayut в rezultatі vikoristannya tієї чи іnshoї форма (nayavnostі правна efekta); Алтернативно, за процесите на етап pravovoї reglamentatsії їh zastosuvannya. [1]

За стойности naslіdkіv, SSMSC vinikayut в rezultatі vikoristannya vidіlyayut форми: а) pravovі ФОРМИ publіchnogo admіnіstruvannya; б) nepravovі ФОРМИ publіchnogo admіnіstruvannya.

Преди nalezhat правна форма, vikoristannya yakih sprichinyaє viniknennya Yurydychna naslіdkіv. Zokrema, Vidanov правна aktіv, zastosuvannya primusovih zahodіv toscho. Takі ФОРМИ vistupayut як yuridichnі Факти аз mozhut formuvati admіnіstrativno-pravovі vіdnosini. Преди незаконна форма nalezhat, SSMSC bezposeredno стойности Yurydychna аз не се трудят не sprichinyayut viniknennya admіnіstrativno правна vіdnosin. Takі ФОРМИ ABO pereduyut правна (провеждане revіzії на резултати yakoї vidaєtsya нормативен акт), ABO vikoristovuyutsya тях (Нарада с кола realіzatsії нормативен акт).

За сценични процеси pravovoї reglamentatsії vikoristannya vidіlyayut takі ФОРМИ publіchnogo upravlіnnya:

1. право Vstanovlennya (Vidanov нормативен aktіv publіchnogo admіnіstruvannya).

2. Zastosuvannya право (ненормативни Vidanov aktіv publіchnogo admіnіstruvannya, aktіv zastosuvannya закон).

3. Ukladannya admіnіstrativnih dogovorіv.

4. Zdіysnennya reєstratsіynih че іnshih Yurydychna znachuschih Закона разумно.

5. Provadzhennya organіzatsіynih Закона разумно.

6. Vikonannya materіalno-tehnіchnih operatsіy.

Pershi Vier ФОРМИ Je правна, Rasht - незаконно. Същите Taqiy podіl форми publіchnogo admіnіstruvannya naybіlsh Povny vіdobrazhaє dіyalnіst publіchnoї admіnіstratsії, її широта, че spetsifіku.