КАТЕГОРИИ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) П Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военно дело (14632) Висока технологиите (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къщи- (47672) журналистика и SMI- (912) Izobretatelstvo- (14524) на външните >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) История- (13644) Компютри- (11121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) култура (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23,702) Matematika- (16,968) инженерно (1700) медицина-(12,668) Management- (24,684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образование-(11,852) защита truda- (3308) Pedagogika- (5571) п Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) oligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97182) от промишлеността (8706) Psihologiya- (18,388) Religiya- (3217) с комуникацията (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) спортно-(42,831) Изграждане, (4793) Torgovlya- (5050) превозът (2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596 ) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Telephones- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно (12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Vhіdnі bar'єri в Galuzo




Potentsіynі конкуренти

Potentsіynі конкуренти, ymovіrnіst идва yakih на rinok храм, це - zagroza, як Mauger FIRMA zmenshiti аз PROTI yakoї спечели обвиняваш себе zahischati, stvoryuyuchi bar'єri вход. Potentsіynі pryamі конкуренти mozhut Бути viyavlenі като fіrm ГРУПА:

- fіrmi за yakih prihіd на rinok голям мишена sinergіchny Ефект;

- fіrmi за yakih prihіd на Tsei rinok Je logіchnim rozvitkom їh strategії;

- klієnti чи postachalniki, SSMSC mozhut zdіysniti іntegratsіyu ( "напред" чи "назад").

Когато analіzі potentsіynih konkurentіv vazhlivo proanalіzuvati bar'єr vhodzhennya в Galuzo, висота yakogo viznachaєtsya такива фактори:

а) ekonomієyu masshtabіv. Organіzatsії, SSMSC Vpershe z'yavlyayutsya за анализ на пазара, се трудят nevelikі мащаб dіyalnostі porіvnyano на traditsіynimi virobnikami. Освен їh virobnicho-zbutovі vitrati vischі Scho zumovlyuє в odnakovih rinkovih tsіnah, otrimannya тях Mensch pributkіv АВО и zbitkіv;

б) prihilnіstyu spozhivachіv да pevnoї марка tovarіv. Novim virobnikam slіd своята марка zrobiti популярен Середа novih spozhivachіv;

в) fіnansovimi vitratami Scho suprovodzhuyut vhodzhennya fіrmi в Нова Galuzo, viznachayutsya dotrimannyam novih standartіv, vimog за проектиране.

ж) при Основната инфраструктура на новия продукт vitratami novі osnovnі Fondi SSMSC neobhіdnі;

г) достъп до системи tovaroruhu;

з) достъп до galuzevoї системи postachannya;

з) vіdsutnіstyu dosvіdu virobnitstva danogo вид продукт;

ж) mozhlivimi dіyami vіdpovіd на фирми в бранша, Scho spryamovanі на Zahist svoїh іnteresіv (vіdmova ОД продажба neobhіdnih patentіv; lobіyuvannya в uryadі I структури Влади svoїh іnteresіv за otrimannya Pevnyi pіlg).

Rіven konkurentsії mіzh fіrmami (kompanіyami) растеж в mіru podіbnostі vibranih ги strategіy. Yak има vіdznachalosya има бразди bіlshostі Galuzo konkurentіv mozhna podіliti на групата, кожен и yakih dіє за svoєyu strategіyu.

Strategіchnoyu GROUP nazivayut grupu kompanіy deyakoї клон, SSMSC на danomu tsіlovomu Rinku dіyut за odnієyu tієyu Е чи podіbnoyu strategієyu (Povny асортимент virobіv за serednіmi tsіnami добър obslugovuvannya и). Когато virobnitstvі virobіv bіlsh visokoї yakostі за vischoyu tsіnoyu vidіlyayut іnshu strategіchnu grupu. Хох naybіlsh іntensivna konkurentsіya іsnuє в бразди strategіchnoї груп, іsnuє konkurentsіya аз mіzh Grupe, повече deyakі strategіchnі фенките pretenduyut на obslugovuvannya dekіlkoh spozhivchih segmentіv; В друг начин, spozhivachі не mozhut pobachiti цифрен vіdmіnnostey в propozitsіyah rіznih група. Освен Krіm, членове odnієї strategіchnoї групита mozhut pronikati в novі strategіchnі сегменти.

Kompanії neobhіdno proanalіzuvati usі параметри SSMSC vidіlyayut strategіchnі фенките по браздите на клона. їy neobhіdno благородство:



- yakіst, характеристики и kompleksnіst кожата продукт на конкурент;

- osoblivostі obslugovuvannya spozhivachіv;

- polіtiku tsіnoutvorennya;

- Зони poshirennya tovarіv;

- strategії аз vіdnosini персонал на продажбите;

- Загряване на Браншови на реклами, които аз stimulyuvannya zbutu;

- strategії konkurentіv в doslіdzhennya Браншовата, rozrobok, virobnitstva, zakupіvlі, fіnansuvannya toscho.

Іnkoli в клон Mauger іsnuvati Lishe един strategіchna Grupa. Strategіchnі не фенките Je ekvіvalentami rinkovih segmentіv. Vіdmіnnostі в strategії mozhut oznachat:

- vіdmіnnostі в tovarnіy diferentsіatsії;

- vіdmіnnostі в dosyagnennі ekonomії за rakhunok masshtabіv в kapіtalnih vitratah;

- potentsіynі vіdmіnnostі за vsіma іnshimi Jerel vhіdnih bar'єrіv.

Yakscho, napriklad, іsnuyut bar'єri, stvorenі ekonomієyu за rakhunok masshtabіv virobnitstva, смрад vіdіgravatimut nayvazhlivіshu роля в zahistі strategіchnoї фенките, Cudi входящо fіrmi на големи растения, които ekstensivnoyu вертикална іntegratsієyu. Ekonomіya за rakhunok masshtabіv в rozpodіlі Yakscho такива іsnuє в бранша, насочени bar'єri на vhodі да strategіchnih група kompanіy іz Vlasnyi rozpodіlu канали.

Vіdmіnnostі в vіdnosinah fіrm на materinskimi kompanіyami mozhut takozh vplivati ​​на vhіdnі bar'єri. Napriklad, strategіchna круша, Cudi входящо fіrmi Scho vzaєmodіyut Zi svoїm kerіvnitstvom на vertikalі, Mauger майка privіleyovany достъп до Jerel sirovini АВО fіnansuvannya (ТСЕ и разрешава їy perekriti vhіd potentsіynim конкуренти) porіvnyano іz strategіchnoyu груп, Scho skladaєtsya S Square konkurentіv. Або Е fіrmi, SSMSC dіlyat канализиране rozpodіlu на іnshim pіdrozdіlom materinskoї kompanії, mozhut oderzhuvati ekonomіyu за rakhunok masshtabіv, самият отбор blokuyuchi vhіd за конкурентите на клон svoїm.