Edu Doc

КАТЕГОРИЯ:


Астрономия- (809) Биология- (7483) Биотехнологии- (1457) Военное дело- (14632) Высокие технологии- (1363) География- (913) Геология- (1438) Государство- (451) Демография- (1065) Дом- (47672) Журналистика и СМИ- (912) Изобретательство- (14524) Иностранные языки- (4268) Информатика- (17799) Искусство- (1338) История- (13644) Компьютеры- (11121) Косметика- (55) Кулинария- (373) Культура- (8427) Лингвистика- (374) Литература- (1642) Маркетинг- (23702) Математика- (16968) Машиностроение- (1700) Медицина- (12668) Менеджмент- (24684) Механика- (15423) Науковедение- (506) Образование- (11852) Охрана труда- (3308) Педагогика- (5571) Полиграфия- (1312) Политика- (7869) Право- (5454) Приборостроение- (1369) Программирование- (2801) Производство- (97182) Промышленность- (8706) Психология- (18388) Религия- (3217) Связь- (10668) Сельское хозяйство- (299) Социология- (6455) Спорт- (42831) Строительство- (4793) Торговля- (5050) Транспорт- (2929) Туризм- (1568) Физика- (3942) Философия- (17015) Финансы- (26596) Химия- (22929) Экология- (12095) Экономика- (9961) Электроника- (8441) Электротехника- (4623) Энергетика- (12629) Юриспруденция- (1492) Ядерная техника- (1748) Arhitektura- (3434) Astronomiya- (809) Biologiya- (7483) Biotehnologii- (1457) Военни бизнесмен (14632) Висока technologies- (1363) Geografiya- (913) Geologiya- (1438) на държавата (451) Demografiya- ( 1065) Къща- (47672) журналистика и смирен (912) Izobretatelstvo- (14524) външен >(4268) Informatika- (17799) Iskusstvo- (1338) историята е (13644) Компютри- (11,121) Kosmetika- (55) Kulinariya- (373) културата е (8427) Lingvistika- (374) Literatura- (1642) маркетинг-(23702) математиците на (16968) Механична инженерно (1700) медицина-(12668) Management- (24684) Mehanika- (15423) Naukovedenie- (506) образователна (11852) truda- сигурност (3308) Pedagogika- (5571) Poligrafiya- (1312) Politika- (7869) Лево- (5454) Priborostroenie- (1369) Programmirovanie- (2801) производствено (97 182 ) индустрия- (8706) Psihologiya- (18388) Religiya- (3217) Svyaz (10668) Agriculture- (299) Sotsiologiya- (6455) на (42831) спортист строително (4793) Torgovlya- (5050) транспорт ( 2929) Turizm- (1568) физик (3942) Filosofiya- (17015) Finansy- (26596) химия (22929) Ekologiya- (12095) Ekonomika- (9961) Electronics- (8441) Elektrotehnika- (4623) Мощност инженерно ( 12629) Yurisprudentsiya- (1492) ядрена technics- (1748)

Zasobi navchannya




ZASOBI NAVCHANNYA - TSE Chastina на преподаване obladnannya zakladіv osvіti ABO sukupnіst materіalnih ob'єktіv, SSMSC vikoristovuyutsya як Dzherelo знания, които spriyayut organіzatsії pіznavalnoї dіyalnostі че vihovnogo vplivu на uchnіv, studentіv аз vikonuyut pevnі didaktichnі funktsії.

За funktsіyami от Учението-vihovnomu protsesі zasobi navchannya podіlyayutsya на takі групи:

- Zasobi подадена Informácie (дъски на класна стая, плакати, pіdruchniki, navchalnі posіbniki, zvukovі запис komp'yuternі прог подадена Informácie че іn.);

- Zasobi контрол знания (spetsіalnі kontrolnі машина, zasobi без контрол машина komp'yuternі прог контрол на знанието, че іn.);

- Navchayuchі МАШИНИ Симулатори;

- Demonstratsіynі priladit че ob'єkti;

- Dopomіzhnі zasobi, SSMSC vikoristovuyutsya от protsesі на преподаване (dovіdkovі pristroї, obchislyuvalna tehnіka toscho);

- Изпълнение zasobi, SSMSC zadovolnyayut pedagogіchnim че tehnіchnim vimogam perelіchenih vische група zasobіv navchannya.

За основните Намерете ни zasobi navchannya podіlyayut, както следва:

- За vikoristannya начин - върху rozdatkovі един demonstratsіynі;

- За fіksatsії Informácie начин - върху prirodnі, дидактически preparovanі, tekstovі, іlyustrativnі, multimedіynі;

- За zmіstom - на програмно metodichnі, navchayuchі, dopomіzhnі че іn.

Otzhe, zasobi navchannya stvoryuyutsya аз zastosovuyutsya, vihodyachi ите tsіley че задачите учебния процес и takozh конкретен обект zmіstu distsiplіn на преподаване. Їh povsyakdenne vikoristannya viznachaєtsya методично тя organіzatsіynoyu dotsіlnіstyu.

Usі zasobi navchannya Scho zastosovuyutsya от protsesі учението vikoristovuyutsya за nabuttya знания їh zakrіplennya за stvorennya uyavlen Разбирам, че pridbannya navichok umіn за virіshennya іnshih Учението, Naukova че vihovnih задачи. Zasobi navchannya vikoristovuyutsya як PID час Учението вземе, така че аз PID час samostіynoї studentіv роботи.

В polіpshennі organіzatsії учебния процес и Yogo pіdvischennya на Quality Велика релефни учители mozhut Nadachi tehnіchnі zasobi navchannya.

2.2. Viznachennya аз klasifіkatsіya tehnіchnih zasobіv navchannya

TEHNІCHNІ ZASOBI NAVCHANNYA (TDM) - TSE zasobіv система Scho skladaєtsya ите dvoh vzaєmopov'yazanih Частейн: spetsifіchnih nosіїv navchalnoї Informácie аз за взаимопомощ yakoї Mauger Бути апаратура подадена ABO Учението іnformatsіyu її virobleno.

Іnshimi думи - Цзе sukupnіst дидактизма materіalіv аз tehnіchnih pristroїv, SSMSC vikoristovuyutsya за peredachі Informácie, аз navchannya контролират. Napriklad, аз nformatsіynі TDM priznachenі за zabezpechennya pryamoї peredachі navchalnoї Informácie, kontrolyuyuchі - zabezpechennya за контрол на знанията, navchayuchі - за navchannya.

W viznachennya TDM viplivaє, Scho имаме проблем їh vikoristannya dіalektichno poєdnanі два аспекта: аз pedagogіchny tehnіchny.



Pedagogіchny аспект ohoplyuє мощност, SSMSC pov'yazanі іz stvorennyam spetsifіchnih nosіїv navchalnoї Informácie, їh zmіstu vіdpovіdno да дидактизма vimog учебния процес и takozh іz rozrobkoyu техники їh zastosuvannya.

Tehnіchny аспект ohoplyuє мощност stvorennya pristosuvannya апаратура АВО, як б zadovolnyala pedagogіchnі аз tehnіchnі vimogi schodo подадена (viroblennya) navchalnoї Informácie.

Проблемът zastosuvannya TDM protsesі подадена в учението materіalu Je odnієyu ите nayvazhlivіshih в metoditsі vikladannya че virіshennya її в rіznі chasi Мали svoї osoblivostі. Преди Suchasnyj tehnіchnih zasobіv navchannya mozhna vіdnesti tehnіchnі zasobi navchannya на bazі іnformatsіynih Komp'yuterniy tehnologіy.

Tehnіchnі zasobi navchannya mozhna klasifіkuvati за rіznimi се запознаят, napriklad:

- За priznachennyam - широк TDM аз spetsіalnogo priznachennya;

- За vikonuvanimi funktsіyami - Изпълнение zasobi подадена Informácie, tehnіchnі zasobi контрол на знанията;

- За начин vplivu на uchnіv - vіzualnі (zorovі) auditivnі (zvukovі), че audіovіzualnі (zvukozorovі).

2.3. Zavdannya че funktsії tehnіchnih zasobіv navchannya

За Relief tehnіchnih zasobіv navchannya mozhna virіshuvati takі zavdannya:

- Pіdvischennya efektivnostі navchannya процеси;

- Otrimannya информация yavische, процеси, ob'єkti;

- Priskorennya peredachі naukovoї Informácie;

- Nadannya Relief vikladacham в іntensifіkatsії обработва navchannya за rakhunok skorochennya час да viklad сгъване yavisch;

- Pіdvischennya naochnostі, zabezpechennya glibokogo zasvoєnnya предмет rozvitok pіznavalnoї aktivnostі студент.

Tehnіchnі zasobi navchannya vikonuyut rіznomanіtnі funktsії, napriklad:

- Zamіnyayut Pevnyi mіroyu vikladacha як Dzherelo знания (kіnofіlmi, магнетофон, navchalnі pristroї че іn.);

- Konkretizuyut, utochnyuyut, pogliblyuyut vіdomostі, SSMSC povіdomlyaє vikladach (naochnі posіbniki, БАЗИ danih);

- Je чат ob'єktami vivchennya, doslіdzhennya (машини priladit, hіmіchnі rechovini, обекти zhivoї природата);

- Да "poserednikami" mіzh uchnem предмет vivchennya аз имам спокоен vipadkah, ако bezposerednє vivchennya ostannіh nemozhlive ABO utrudnene (лекарства modelі, kolektsії, gerbarії toscho);

- Учението spriyayut nabuttyu аз virobnichih umіn че navichok (priladit, іnstrumenti че іn.).

Когато viborі tehnіchnih zasobіv vikladach keruєtsya следните разпоредби:

- Експлоатационни zasobi navchannya povinnі zabezpechuvati naybіlsh skladnі такива;

- Demonstruvati процеси, SSMSC vazhko ABO nemozhlivo sposterіgati naspravdі;

- Rozkrivati ​​іstorichno vіddalenі suspіlnі yavischa ABO situatsії в dinamіtsі и takozh аз yavischa Objects, SSMSC dotsіlno podavati в Screen ABO звучи hudozhnomu zobrazhennі.

4. Peredumovi vikoristannya tehnіchnih zasobіv navchannya на osnovі Suchasnyj іnformatsіyno-komunіkatsіynih tehnologіy

Vprovadzhennya tehnіchnih zasobіv navchannya на osnovі Suchasnyj іnformatsіyno-komunіkatsіynih tehnologіy як vazhlivogo zasobu navchannya pov'yazane S bagatma проблеми - materіalnimi аз psihologіchnimi, zmіnyuє mislennya, osoblivostі spіlkuvannya и учител. Іsnuyut аз unіversalnі проблеми pov'yazanі Zi stvorennyam програма navchannya на komp'yuterі, viznachennyam между mіzh komp'yuterom-іgrashkoyu че komp'yuterom-іnstrumentom pіznannya.

Peredumovi vprovadzhennya Komp'yuterniy tehnologіy в учебния процес, представлява преди vikladachem takі vimogi:

- Познаване на основните разбирането, че іnformatiki komp'yuternoї tehnіki;

- Познания Suchasnyj operatsіynih системи, които multimedіynogo obladnannya;

- Umіn че navichok pratsyuvati ите ofіsnimi че іnshimi Programs (Word, Excell, PowerPoint, Access);

- Приложни vikoristannya програма utilіtarnogo priznachennya.

Perevagi zastosuvannya Komp'yuterniy tehnologіy в protsesі на преподаване:

- Pіdvischennya іnteresu ия zagalnoї motivatsії да navchannya zavdyaki novim робот форма аз prichetnostі да prіoritetnogo директно NAUKOVO-tehnіchnogo Прогресо;

- Aktivіzatsіya navchannya zavdyaki vikoristannyu privablivih аз shvidkozmіnnih форми podachі Informácie;

- Motivatsіya uchnіv да zmagannya ите pragnennyam otrimati vischu otsіnku;

- Іndivіdualіzatsіya navchannya: Кожен pratsyuє в rezhimі, Yaky Yogo zadovolnyaє;

- Ob'єktivnіst контрол;

- Formuvannya vmіn че navichok за rіznomanіtnoї tvorchoї dіyalnostі;

- Vihovannya іnformatsіynoї култура;

- Ovolodіnnya navichkami оперативна rіshen на приемане от skladnіy situatsії;

- Достъпът до голяма obsyagіv Informácie аз mozhlivіst бързо otrimuvati neobhіdnu іnformatsіyu.

Напр vikoristannya komp'yuterіv от protsesі на преподаване:

- Як zasіb іndivіdualіzatsії navchannya. За zavdan Relief, че іndivіdualnoї роботи S komp'yuterom dosyagayut цифрен uspіhіv в zasvoєnnі materіalu. Aje komp'yuter fіksuє OAO All Etap Yogo робот otsіnyuє її. Учител Got zmogu дали ако proanalіzuvati Yogo dії.

- Як Dzherelo Informácie. Чрез komp'yuter mozhna otrimuvati velicheznu Количество Informácie, як mozhna vikoristovuvati в protsesі на преподаване. Ale Komp'yuterniy іnformatsіya не виновен zamіnyuvati pіdruchnik, книги, INSHI dzherela знания.

- Як zasіb otsіnyuvannya, oblіku че reєstratsії знания. За tsogo vikoristovuyut прог ите Проверка че ekzamenatsіynimi власт, ги, че регламентите otsіnyuvannya kozhnoї vіdpovіdі vіdpovіdyami. не Komp'yuter tіlki otsіnyuє vіdpovіdі и втори vidaє rekomendatsії schodo vipravlennya pomilok.

- Як zasіb tvorchoї dіyalnostі. Suchasnyj софтуер zabezpechennya komp'yuterіv daє zmogu CREATIVE pratsyuvati uchnyam: -text Editor - zamіnyuє drukarsku машина, mayuchi еднозначно bіlshe funktsіy (vibіr шрифта, Yogo rozmіru, koloru, rozmіschennya drukovanogo писане на текст korektsіya zamіna blokіv текст); -redaktor prezentatsіy; -grafіchny редактор - spriyaє rozvitku hudozhnіh navichok, dopomagaє в kreslennі, proektuvannі; -muzichny редактор - daє zmogu pisati Música дали yakogo іnstrumenta, оркестър.

- Як zasіb zaohochennya да navchannya в іgrovіy formі. Робот на komp'yuterі stimulyuє uspіshne vikonannya на преподаване zavdannya, zabezpechuє doslіdnitsky Poshuk, formuє Inshyj тип mislennya, zabezpechuє trenіng в Pevnyi vidі dіyalnostі.

- Як zasіb релефни мъже S дефекти fіzichnogo аз rozumovogo rozvitku. Peredusіm vіn Je zasobom komunіkatsії ditini іz zovnіshnіm svіtom. За такова dіtey rozroblyayut spetsіalnі затопляне SSMSC vrahovuyut osoblivostі їh rozumovoї dіyalnostі, dopomagayut efektivnosti navchannyu.

Zastosuvannya от Учението protsesі tehnіchnih zasobіv navchannya на osnovі Suchasnyj іnformatsіyno-komunіkatsіynih tehnologіy spriyaє:

- Pіdvischennyu efektivnostі практичност, които вземат и лабораторно prirodnichih distsiplіn priblizno 30%;

- Ob'єktivnіst uchnіv контрол на знания - с 20-25%;

- Priskoryuє nakopichennya активна slovnikovogo и склад іnozemnih атоми при 2-3 Рази;

- Дайте на zmogu vklyuchiti на учението planіv laboratornі zanyattya ите vikoristannyam Komp'yuterniy модели SSMSC іmіtuyut funktsіonuvannya duzhe скъпо, unіkalnogo obladnannya недостъпни за zakladіv на преподаване.

Zagalom имат sferі osvіti komp'yuteri, obchislyuvalnu tehnіku, іnformatsіyno-komunіkatsіynі tehnologії vikoristovuyut ob'єkt vivchennya як, як zasіb navchannya, як zasіb formuvannya komp'yuternoї gramotnostі в studentіv, як складове Sistemi upravlіnnya osvіtoyu че Як yelement техники Naukova doslіdzhen.

Napriklad, S февруари 2012 стр. в Nashomu unіversitetі zapochatkovano semіnar за NAUKOVO-pedagogіchnih pratsіvnikіv за такова пряко, Scho spriyatimut практическата rozvitku Sistemi tehnіchnih zasobіv navchannya:

- Suchasna Komp'yuterniy презентация че її efektivnosti vikoristannya в provedennі lektsії.

- Карта е знанието и Пътища їh vikoristannya.

- Блогове, че osoblivostі їh vikoristannya от protsesі на преподаване.

- ІKT The роля при vikoristannі formuyuchogo otsіnyuvannya.

- Vikoristannya tehnologіy Web 2.0 в organіzatsії samostіynoї studentіv роботи.

- Stvorennya Suchasnyj ontologіy на osnovі tehnologіy Vіkі-vіkі.

- Учението на Vikoristannya podkastіv protsesі. Stvorennya че vikoristannya vіdeo.

- Роля в ІKT organіzatsії spіvrobіtnitstva че spіlkuvannya от protsesі на преподаване.

- Bezpechna робот Іnternetі.

- Платформа distantsіynogo navchannya Moodle.

- Іnstitutsіyny depozitarіy че Yogo роля в stvorennі Electron на преподаване и Naukova seredovischa unіversitetu.

- E-testuvannya studentіv на osnovі zastosuvannya efektivnosti тест zavdan.

- E-bіblіoteka - realії че перспектива. Ролята на електронна книга шкафове от учението на Quality pіdvischennі-vihovnogo unіversitetu процеси.